VÁNOČNÍ DÁRKY PRO NI, PRO NĚJ A PRO DĚTI

12/13/2019 07:00:00 odp.

Jak jste na tom s vánočními dárky pro Vaše blízké? Máte je už všechny nakoupené a zabalené? Já už je štíhlá všechny objednat a zabalit v listopadu, tak už nás čeká jen předání na které se docela těším. V tomto článku najdete tipy na dárky PRO NI, PRO NĚJ I PRO DĚTI A DOMÁCÍ MAZLÍČKY, které případně seženete ještě dnes. 



PRO NI – pro mámu, pro kamarádku, pro babičku, pro sestru nebo pro sebe

My ženy si nejvíce zasloužíme hýčkat. Ať už krásným spodním prádlem, šperky, wellness pobytem, skvělou kosmetikou, wellness pobytem… určitě krásných věcí, které nás ženy potěší, je spousty. Jen každá z nás máme jiný vkus na prádlo či na parfém. Co by se letos nejvíce líbilo vám?

PRO NĚJ – pro naše muže, bráchu, tatínky, dědečky nebo kamarády

U mužů se při výběru vhodného dárku vždy nejvíce zadrhnu. Všichni se totiž tváří, že nic nepotřebují, jelikož vše co chtějí už doma mají. Takže to u mě vždy vypadá tak, že čerpám inspirace všude možně kde se dá nebo čekám až se naši kluci prořeknou s nějakou věcí, která by je potěšila. Při výběru si vždy snažím pomoci jeho zájmy nebo koníčky, kterým se ve volném čase věnuje. Ale myslím, že s pánskou kvalitní kosmetikou, kousky oblečení, dobrou knihou, pánským holicím strojkem nebo nějakými technickými vymoženostmi pro kutily nikdy nešlápnete vedle.

PRO DĚTI – pro miminka, předškoláky, školáky, holky a kluky

U dětí je to poměrně jednoduché. Každý rok totiž píší dopis Ježíškovi, a pokud nepíší a mluví, dozajista víte, co si vaše ratolesti přejí. Neboť vánočních hračkových katalogů a reklam je všude velká spousta. Miminkům se bude nejvíce líbit vaše a manželova náruč, ale také nějaký plyšový kamarád nebo nové chrastítko a u těch starších dětí to mohou být různé stavebnice, dětské parfémy a šminky nebo hračky. Nesmím zapomenout ani na dětské knížky, které potěší každé děti. 

PRO DOMÁCÍ MAZLÍČKY– pro kočky, pejsky, hlodavce a jiné

Stejně jako u dětí, tak i u domácích mazlíčků je to velmi jednoduché. Všechny totiž potěší nějaké kvalitné a chutné pamlsky, nové hračky nebo hřejivé oblečky a pelíšky. Například sušené snacky u nás zabodují vždy.



You Might Also Like

7 komentářů

  1. Mně se líbí tvůj výběr pro muže, ale s tím mým je velký problém, je strašně náročný, raději si věci kupuje sám a moc na to není... :-D Pro ženy... o Yankee candle také uvažuji pro mamku.
    Z mých typů? Úpřimně moc nemám, ale líbí se mi třeba boxíky na sluchátka k mobilu, pořadače do kabelek a kosmetika všeho druhu.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No řeknu ti, že první roky s mým přítelem byli také kruté. Nic nepotřeboval, vše měl. :D Naštěstí poslední dva roky si vždy tak něco řekne co by se mi hodila a já si to dám pouze do diáře a pak to sháním. Nebo si vybere on o co má zájem. Teď jsem třeba objednávala knihy, které mu ještě chybí do kompletu Vetřelce. :D

      Vymazat
  2. Super tipy! Yancee Candle určitě pořídím:D
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se jdu na ně zrovna dnes podívat do Avionu. :) Tak snad mě jich tam nezaujmou desítky a nenechám tam veškerý obsah peněženky. ;D

      Vymazat
  3. Nějaké dárky už mám. Pro mamku mám toho plno z Primarku. Oblečení, tašky a nějaké boty :) Pak nějakou svíčku, čaje, hrníček na čaj. Pro dědu je to těžší vymýšlet, protože nějak nemá nic, čemu by se věnoval, ale rád luští osmisměrky, tak jsem mu koupila celou knihu a pak klasika nějaké balíčky a jako praktický dárek mu chceme s mamkou koupit ruční vysavač a jelikož má andulku, tak i nějaké drobnosti pro ni a pro svou kočku pamlsky a budu objednávat menší škrabadlo na hraní :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty hodinky jsou super ;) take kupuji. Zatim mam toto:
    pritel- https://www.goldeligius.cz/guess-w0870g1.html
    mamka- https://www.precisshop.cz/falcon-gv-ml-graphite-graphite-a189-5-obuv.html
    sestrenka - https://www.detske-kocarky.cz/skakaci-cmelak-b-toys-bizzi-2017.html

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé tipy! Moc se mi líbí ty dárečky pro muže.

    OdpovědětVymazat