Žijte zdravěji a šetrněji s Euronou

12/17/2019 03:50:00 odp.

Zajímáte se o zdravý životní styl a chcete udělat něco pro naší planetu, která ač se to dnes nezdá, ale je na tom docela špatně ohledně ekologie. Každá domácnost doma používá nějaké chemikálie, ať už v podobě přípravků na úklid, kosmetiky, pracích prášků a gelů, až po kapsle do myčky. Já teda nejsem stoprocentní ekologická žena, stále u mě doma se objevuje nějaká kosmetika, která mé pleti sedí, make-up nebo nějaký chemický čistič, ale snažím se je redukovat a přecházet úplně na šetrnější kosmetiku. Ale svých oblíbených produktů se určitě nikdy nevzdám.


Jak to začalo u nás doma
S Euronou jsem se poprvé setkala před rokem, kdy jsem se snažila najít eko produkty na péči o domácnost. Bylo to v době, kdy jsme dělali kompletní rekonstrukci a všude byl prach a jiné nečistoty, které šli velmi těžce vyčistit. Třeba taková zachnutá sytě růžová barva ve vaně byl zážitek. A také z důvodu, že jsem chtěla něco šetrnějšího pro nosánky mých koček. Přeci jen, když denně vytíráte a válí se vám po vytřené podlaze nějaký mazel, není to ideál. Proto jsem se na přidala k jedné nejmenované skupině na facebooku.
Nechala jsem si zaslat vzorečky nejpoužívanějších čističů a vesele jsem je ještě tentýž den vyzkoušela. Světe div se, z malé zkumavky se stalo něco, co jsem musela mít v plném balení. Čistá, krásná a hlavně nechemická vůně, žádné drhnutí hodin některých zaschlých skrn. Ještě následující den jsem poctivě prohlížela celý katalog a s radostí jsem vše říkala tehdy ještě příteli.

U katalogu jsem strávila celý večer a byla jsem z něj nadšená. Známá mi vysvětlila výhody 100 bodové objednávky, o tom, že je nejvýhodnější a já si první balík objednala. Hned na druhý den mi přišel velký krásně voňavý balík s hodnotnými dárky navíc a já se ihned dala do ředění a úklidu. Úklid mě velmi baví, ale s Euronou mnohem více. Vůně a čistota se line celým bytem. S běžně dostupnou drogerii jsem byla zvyklá na několiak minutové drhnutí, při které jsem strávila spoustu času a bez extra výsledků. A hlavně mi vadil zápach chemických prostředků.
S Euronou jsme ihned poznala ten rozdíl. Prostředky na úklid krásně voní a hlavně stačí je aplikovat, nechat působit, uvařit si kávu, v klidu si ji vypít a jít to opláchnout. Nic nedrhnu a hlavně, vše je nablýskané. Zaprané skvrny od potu, krve a make-upu jsou u nás doma minulostí, vodní kámen a rez z důvodu tvrdé vody v koupelně také. Z počátku jsem byla s Eurony maximálně natěšená a nakazila jsem s ní hned několik dalších lidí. Mám radost, když mohu někomu prozradit, jak si udržet hravě čistou a hlavně voňavou domácnost. Ráda se s mými zkušenostmi dělím s ostatními lidmi.
Radím jim, jaký výrobek vybrat, jak se ředí a používá a také, jak mohu drogerii a kosmetiku objednat z pohodlí svého domova.Díky tomuto doporučování jsem ihned mohla nakupovat levněji a sbírat dárky a provize z nákupů.
Kromě toho mě zahřeje u srdce, když mi někdo z rodiny nebo známých poděkuje za radu a za to, že to u nich doma krásně voní a mají čisto. A hlavně bez námahy. Spokojenost je tedy na všech stranách.
U nás neexistuje slovo velký úklid, ani nějaký předvánoční či jarní. Uklízím průběžně a každý den, nenechám si nějaký nepořádek na jindy, ale průběžně se snažím při procházení bytem vždy odnést to, co na dané místo nepatří. A pokud už nějaká skvrna vznikne, beru do ruky naředěnou lahvičku a hadřík, nastříkám, setřu a je hotovo. Největší radost mám i z toho, že je do toho ponořen i můj partner. Který ví, kde čistící prostředky najde a jak je používat.
Některé výrobky by měly patřit k povinné výbavě každé domácnosti.
Po uklízení běžnými čisticími prostředky jsem měla nepříjemně popraskané ruce, někdy i ekzém a především problém s dýcháním, chtěla jsem vyzkoušet něco šetrnějšího. Co mě nebude dráždit ke kašli a hlavně, co bude opravdu fungovat.
Výrobky mě hned absolutně nadchly.
Najednou jsem neměla vysušené ruce, ani další problémy a hlavně, ty výrobky skutečně fungovaly.
A proto mám potřebu podělit se s Vámi o něco tak úžasného, jako je Eurona.
Moje nakupování v Euroně podporuje také fakt, že se jedná o českou firmu, která vyrábí ekologicky šetrné produkty a netestuje na zvířatech.
Máte-li nějaké dotazy týkající se výrobkůneváhejte se na mě obrátit, budu se těšit na Vaši zprávu. A chcete-li nakupovat levněji, zadejte při registraci heslo pro hosta 420-1828798322

A nebo se přidejte si skupiny na fb Čistý domov nejen s kočkou a psem na gauči

You Might Also Like

0 komentářů