PROPADÁK JMÉNEM MAKE-UP 2V1 OD REGINY

7/11/2017 07:51:00 odp.

da se k oblíbeným dekorativním produktům vracím. Ovšem před pár měsíci jsem se dostala do situace, kdy můj oblíbený make-up v drogerii neměli a já s nějakým nutně potřebovala odejít. Z testeru jsem si říkala, že by tento od Reginy mohl být dobrý. Vypadal, že poměrně dobře kryje a za tu cenu bych mohla být za něj ráda.


První dny, možná týden jsem s make-upem 2v1 společně s pudrem byla spokojená. Avšak po tom týdnu mi začal šíleně zalézat do póru a po hodině vypadal, jako špatně namalovaná maska. Při pohledu v zrcadle jsem se až zděsila, co to mám na obličeji.


Na obale slibuje přirozené a trvanlivé nalíčení s matným sametovým efektem. O efektu by se dalo spekulovat více do hloubky, ovšem i přirozenosti se moc mluvit nedá. Na obličeji make-up totiž působí jako pomalu schnoucí pleťová maska, kterou každou chvíli budete moct smýt dolů. A trvanlivost? To se výrobce značně spletl.


Dále se na obalu dočtete, že přípravek má středně krycí silný účinek. Ano, pleť sjednotí, ovšem nezakryje ani jemné kruhy pod očima, ani suchá místa v okolí nosu, kterými bohužel trpím.


Za co výrobce mohu pochválit je snad jen to, že nabízí poměrně dost světlé odstíny, které sednou i těm největším bledulkám, jako jsem já.


Tady na fotce můžete vidět krycí schopnost necelou minutu po rozetření. Na fotce to vypadá jakžtakž přirozeně, ovšem realita je bohužel jiná. Póry jsou velmi, ale velmi hodně viditelné a po chvíli se make-up začne jakoby drolit.


Za mě je tento make-up velkým propadákem. A už teď vím, že až budu narychlo shánět make-up, radši si obejdu 10 drogérií, než abych šlápla vedle.


Máte s ním zkušenosti? Jaký make-up vám vyhovuje nejvíce?

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Taky ráda zkouším všechno, tohle mě odradilo naštěstí už v drogerii :D Této značce věřím v pečující kosmetice, v dekorativce ale ne. Málokterá značka umí obojí dobře :) Ale je to škoda, odstín vypadá fakt pěkně :/

    Pauline’s Tiny World♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu? Já nevěřm ani pečující kosmetice, mám z ní docela špatné zkušenosti. :) Odstín je skvělý, díky němu jsem si ho koupila. A z testeru mi na ruce vydržel celý den (cca 10 hodin) bez šupinatění, tak možná jsem měla špatný kus.

      Vymazat
  2. Já radši make-upy kupuji od značek se kterými mám zkušenosti, Maybelline, Loreal, Rimmel nebo Catrice. Mamka mi od téhle značky koupila BB krém a taky to nebyl žádný hit..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě BB ani CC creamy nesedly vůbec, a to si ho skoro každý chválí. :) Maybelline i Rimmel také používám, jen ho minule jak jsem nakupovala neměli, nyní už snad budou mít. :)

      Vymazat
  3. Nerada úplně zkouším takovéto neznámé makeupy. U makeupů hodně čtu recenze, než se pro nějaký rozhodnu..

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky ne, jenže ty mé co jsem do teď používala, tam bohužel ani jeden neměli. A zas nějakou "topku" podle internetu, nebyl odstín pro mou světlou pleť. :) Zas si říkám, že jsem zkusila, na pupínky si dá, ale jinak ne, alespoň usnadním rozhodování budoucích majitelek tohoto make-upu.

      Vymazat
  4. Od Reginy mám zkušenost jen s náplní do řasenek a ta byla dobrá... ale ten makeup vypadá nic moc už jen z toho, jak ho máš na ruce.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat