OBLÍBENCI ZA ČERVEN

7/04/2017 08:08:00 odp.



Moc ráda čtu na ostatních blozích oblíbené kosmetické produkty, které blogerkám vyhovují. A ačkoliv se už dlouho k tomuto formátu odhodlávám, do dnes jsem to stále odkládala na jiný měsíc. Až nyní jsem se k tomu odhodlala a řekla jsem si, že vám představím červnové oblíbence a budu se snažit tento článek vydávat pravidelně každý měsíc. V každém měsíci bych vám ráda představila mých pět top produktů, kteří mi celý měsíc zpříjemňovaly teplé dny. Objeví se tu jak mí favorité, tak i nové produkty, které testuji v rámci spolupráce nebo které mi někdo daroval.



BIODERMA HYDRABIO PERFECTEUR SPF 30


Poslední dobou mi příjde, že ulítávám na přírodní kosmetice Bioderma. Není to ale tím, že produkty jsem dostala k testování. Biodermu jsem chtěla vyzkoušet už hrozně dlouho poté, co mi můj přítel na začátku našeho vztahu oznámil, že nezná snad lepší šampony jiných značek, než od Biodermy. Ty mu na jeho vlasovou pokožku vždy pomohly. Já s Biodermou již nějakou zkušenost mám a musím říct, že je tu dobrou. Poslední měsíce nepoužívám nic jiného než hydratační krém Bioderma Hydrabio Perfecteur, který mou pleť chrání před vysušením a slunečním zářením. Lehce se nanáší a vstřebává. Nelepí, není nijak parfémovaný a make-up se nedrolí. Navíc nedráždí pleť ani oční okolí.






BIODERMA MICELÁRNÍ VODA H20

Dalším oblíbencem je Bioderma micelární voda, bez které snad nedám ani ránu. Já jsem velkým milovníkem micelárních vod. Je to s nimi zábavné a hlavně rychlé. Což každé ráno a večer v koupelně uvítám. Micelární voda nijak nedráždí ani pleť, ani oční okolí. Dokonce neštípe a nepálí v očích. Pokud jste nositelkami kontaktních čoček, nemusíte se obávat nežádoucího účinku.


NIVEA CARE

Kdo by neznal skvělé krémy od značky Nivea, která už funguje několik desítek let. Používám ji takřka od narození a nedám na ni dopustit. Tento krém je poměrně novinka, jedná se o hydratační krém, které nezanechává pocit mastnoty. Můj přítel si krém zamiloval natolik, že ho snad ani nedá z ruky a nosí ho stále s sebou. Nivea navíc myslela také na to, že pokud si ho budeme chtít nechat v koupelně nebo v kabelce, můžeme si zvolit jednu ze tří variant balení. Krém má navíc velmi nízkou cenu a dá se sehnat v každé drogerii.





MANUFAKTURA MERUŇKA

V létě si ráda dopřávám meruňky v jakékoliv podobě. A miluji je i v kosmetice. Mým červnovým pokladem je tento meruňkový krém na ruce od Manufaktury, který ruce lehce vyživí a hlavně velmi krásně provoní. Je ideální do teplých dnů, kdy se potřebujete pro lepší pocit něčím namazat a vyrazit ven nebo pracovat na počítači. Ruce po nakrémování voní, nelepí a nezanechávají mastné stopy na věcech, kterých se dotknete. Na noc ovšem sahám po hutnějších a hydratačních krémech.





BODY SPRAY AVON MIAMY PARTY

Letní dny bez tělových sprejů si nedovedu představit. Už několik let používám tento skvělý a voňavý produkt od Avonu. Jeho výdrž je perfektní. Stačí ho ráno nastříkat a cítím ho ještě večer při sprchování. Pro ty z vás, co nemáte rády sladké vůně nejspíše nebude. Ale za vyzkoušení stojí.





  
      Jaký je váš oblíbenec? Mám v těchto článcích pokračovat?

You Might Also Like

9 komentářů

  1. Od Biodermy chci taky něco zkusit. :)

    OdpovědětVymazat
  2. ja mam hruskovou manufakturu a je pro me top.. Uz jen diky vuni, proto jsem po ni sahla..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu neznám, celkově o značku jsem nejevila a nejevím zájem, ani nevím, co kromě tohoto krému mají v nabídce. :-)

      Vymazat
  3. Meruňkový krém od Manufaktury jsem si teď taky hodně oblíbila, plánuji dál tuhle značku prozkoumávat:-) A ten krém Nivea si chci koupit, zatím v tom nejmenším balení, protože ho chci na cesty:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si kup. Na cestování se hodí jak to malé, tak i střední balení. Používám jej denně a nemohu si ji vynachválit. :)

      Vymazat
  4. Meruňkový krém na ruce Manufaktura mám také, je skvělý .

    OdpovědětVymazat