MOJE KOSMETICKÉ LETNÍ NEZBYTNOSTI

7/14/2017 07:52:00 dop.

Každá z nás má v letních měsících něco, bez čeho se v horkých dnech nedokáže obejít. Ačkoliv jsem za mala léto, slunce a bazén milovala, čím jsem starší tím se těmto místům obloukem vyhýbám. Možná je to tím, že při poslední návštěvě veřejného koupaliště se mi stal nepříjemný úraz v podobě úrazu loketního kloubu a já následující zbytek léta musela nosit celou ruku v obímacím obvaze, abych ji nenamáhala. A z vody jsem měla další nepříjemné zdravotní potíže, které se týkají především nás žen. Abych si ale zpříjemnila letní dlouhé procházky v přírodě, nebo sezení u nějakého chlazeného nápoje, mám pár kosmetických nezbytností, bez kterého na sluníčko nevycházím.



Prvním z nich je pěna na holení, hladká pokožka bez chloupků je snad základem pro kteroukoliv ženu. Já miluji tuto od značky Laura, krásně voní a hydratuje pokožku. Dalším pokladem je po mě antitranspirant od Biodermy, který je vhodný pro citlivou a podrážděnou pokožku. Dá se aplikovat na čerstvě oholenou pokožku. Bohužel suchá pokožka se mi nevyhne ani v létě, a proto musím sáhnout po nějakém lehkém krému na ruce a nohy. Nemám ráda, když je horko a nanesu si nějaký hutnější krém pod kterým pokožka nemá šanci dýchat. Pro tuto sezónu jsem volila lehký hydratační krém Manufaktura s meruňkou, která mi vyhovuje.




Čistá pleť je pro mě základ ve všech ročních obdobích. Díky spolupráci jsem měla možnost vyzkoušet přírodní kosmetiku Bioderma a musím říct, že mě velmi oslnila a ráda u ní zůstanu. Na čištění plet volím micelární vodu Bioderma Hydrabio. Jako denní krém používám Hydrabio Perfecteur, který má i ochranu proti sluníčku. Nemusím mít strach jít ven bez toho, abych si musela mazat opalovacím mlékem obličej. A pokud se mi poštěstí se v obličeji spálit, používám zázrak Bioderma Cicabio, který okamžitě pokožku zklidní. Miluje ho i můj přítel, který jej denně používá na hnědé skvrny na zádech a velmi mu to pomáhá.




Jako každá žena, tak i já mám pravidelnou menstruaci a jak už to bývá, přepadne mě vždy v těch nejhorších chvílích. Kdy chci sportovat, jít do přírody nebo na výlet. Vím, že některé ženy upřednostňují spíše vložky, jelikož je to hygieničtější, já nedám dopustit na tampóny. Momentálně jsem zkusila koupit tyto Tampax s aplikátorem, který se hodí při cestování. S aplikátorem si ušetřím spoustu času a také je to hygieničtější. Nemusím si nikam sahat a zanášet si tak nějaké bakterie do intimních míst. Pokud mám popraskané paty, sahám po lehkém a zároveň intenzivním krému Nivea care, který velmi dobře hydratuje, ale zároveň nedodává pocit extrémní mastnoty.




A poslední věc, bez které nevycházím z domu je termální voda ve spreji, která mi dodá energie v nesnesitelných vedrech. Stačí ji mít přes den v lednici a když se někam chystám ji vytáhnout a osvěžující voda je nachystaná. Tohle malé balení mám už doma pár měsíců a pořád v ní je dost.



A jaká je vaše kosmetická nezbytnost? Líčíte se v létě?

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Taky mám ráda termální vody ve spreji, malé balení sebou nosím pořád v kabelce. A pak mám ráda všechny možné tělové spreje, v létě je na sebe stříkám skoro pořád, osvěží a provoní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tělové spreje mám také ráda, ale pouze ty, které na těle vydrží minimálně 8 hodin. Což jsou málokteré. :)

      Vymazat
  2. Termální vody mě nijak nezachvátili ale kdoví, třeba jim k nim přijdu. Já mám ráda tělové spreje, ty teď používám nejvíce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já termálku používám hlavně na obličej. Nedovedu si přestavit si na obličeji stříkat body spray. :)

      Vymazat
  3. ta termální voda ve spreji je must have mám ji taky, ale od avéne

    OdpovědětVymazat