MÓDNÍ INSPIRACE | CHLADNÁ LETNÍ RÁNA A VEČERY

7/08/2017 07:30:00 dop.

Posezení na terase ve vašem oblíbené podniku a u toho popíjení oblíbeného koktejlu nebo drinku je velmi příjemnou chvilkou. Avšak do doby než nám nezačne být zima nebo nás začnou otravovat nepříjemné mušky či komáři. Poté už se buďto snažíme co nejvíce zahalit nebo se odcházíme schovat. Já však v létě vysedávání venku miluji i přesto, že je ráno či později večer poměrně chladné počasí.

V letních měsících nejradši nosím sukně, šaty nebo kraťasy. Jenže, když je chladno, sahám po letních bundičkám, košilích nebo cardiganu, které jsou lehké a snadno se schovají v malé kabelce, kterou mám u sebe. A občas chci, aby outfit vypadal dobře, a ne pořád stejně, inspiruji se na internetu.











You Might Also Like

9 komentářů

  1. Krásné inspirace, taky se občas nechám inspirovat na internetu, dají se tam najít fakt zajímavé, krásné a přitom jednoduché kombinace:-) Na léto mám ještě ráda různá bolerka, třeba jen tak přes šaty nebo topík:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bolerka jsem milovala jako dítě, teĎ už k nim blízko nemám. :)

      Vymazat
  2. Pěkné inspirace, já mám nejradši různé košile nebo letní kardigany, chlupatý kardigan mi nepřijde zrovna pohodlný(pro mě), viz. poslední fotka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak určitě záleží, co kdo preferuje. :)

      Vymazat
  3. Pěknéé, já jsem si hned vzpomněla, jak jsem pár týdnu zpět mrzala s holkama na víně venku, zachránil mě až kamoščin nový cardigan :D ty jsou pro mě nej :) Výhoda je, že hodně kaváren už nabízí deky pro jejich "venkovní" zákazníky, to mi přijde super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nové oblečení vždy zachrání situace, také se mi to párkrát stalo. Znám x kaváen, ale deky nepoužívám, příjde mi to poměrně nehygienické. :) Proto si ráda nosím své sáčka nebo cardigany.

      Vymazat
  4. Skvělá inspirace všechny kousky jsou moc povedené :)

    OdpovědětVymazat
  5. Super inspirace, povedené outfity!

    OdpovědětVymazat