ZÁZRAČNÝ MAKE-UP VÁŽNĚ EXISTUJE?

6/10/2017 08:00:00 dop.

Do dnes jsem znala make-upy, které měly pouze jeden odstín a nebylo nic mezi nimi. A jelikož já jakožto člověk, který se velmi málo v letních měsísích opálí, sháním každé roční období make-up, který by vyhovoval mému odstínu pleti. A jelikož takových make-upů moc není, nezbývá mi nic jiného, než si koupit jeden velmi světlý a jeden tmavší odstín a zkombinovat to.


Pokud se zajímáte o novinky v drogériích, mohli jste tam zaznamenat tento zázračný make-up CC cream od značky Lirene, který disponuje technologií inteligentních pigmentových kuliček toneADAPT, které poskytují pokožce tu nejlepší možnou péči a zajišťují nádherný tón pleti po celý den. 


Během aplikace CC creamu se otevírají pigmenty zapouzdřené v mikrokuličkách a krém se přemění v podklad. Výsledkem je tedy podkladový barva, která se co nejvíce přizpůsobí přirozenému odstínu pleti. Velmi jemně zakryje nedokonalosti na pleti, rozzáří a osvěží pleť. Nedostatky jako jsou pupínky, jizvy či červená místa musím zamaskovat ještě tekutým korektorem, na ty je velmi ale velmi slabý.

Make-up je vhodný pro všechny typ pleti, a pro jakýkoliv věk. Použití je velmi snadné, na čistou a hlavně suchou pleť se nanese požadované množství na pleť a krk a jednoduše se buďto prsty, houbičkou nebo štětcem rozmaže. CC krém se může použít i jako denní krém. Já to takto dělám v teplých dnech, kdy se mi nechce nějak moc malovat. Vynechám krém a hotovo. Pleť poté přepudruji, dám řasenku a vyrážím.


Po vymáčknutí z tubičky byste ani neřekly, že se o nějaký make-up jedná. Má bílou barvu připomínající denní pleťový krém. Je trochu hustší konzistence a hůře se roztírá.

CC CREAM.

PO ROZETŘENÍ.

Za mě je to slabší make-up, znám daleko lepší a krycí. Jsem ale ráda, že jsem měla možnost ho otestovat, sama bych si ho asi v drogerii nejspíše nevšimla a nekoupila, neboť bych k němu neměla moc důvěry. Znovu se již po něm nepodívám.


Zaujal vás tento produkt? Co vy a BB/CC creamy?

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Tak po ňom sa určite musím pozrieť : )

    OdpovědětVymazat
  2. CC krém jsem ještě žádný neměla:-) Po BB krémech sahám hlavně v létě, na léto mi vyhovují daleko víc než make-upy, jde o to najít ten, který nejvíc vyhovuje pleti. Měla jsem ráda ty od Maybelline, ale ty už nějakou dobu v prodeji vůbec nejsou, tak teď spíš hledám a zkouším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já v létě většinou používám jen korektor pod oči a semtam červené flíčky, jinak pleť nechávám dýchat. :)

      Vymazat
  3. Túto značku vôbec nepoznám. Mne sa pozdáva CC krém od Loreal, ale začervenaním pleti netrpím veľmi často, takže by mi bol tento produkt k ničomu.
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento si se začervenáním pleti neumí absolutně poradit. :)

      Vymazat