SALOOS NOVINKA V PÉČI O PLEŤ 100% SQUALANE

6/26/2017 08:50:00 odp.

Saloos přišla na trh s novinkou. A tou je Squalane, tzv. "suchý olej", který díky své struktuře se velice snadno a přitom rychle vstřebává. Zároveň působí jako antioxidant, který pomáhá chránit pokožku proti nepříznivým vlivům prostředí. Zanechává pokožku sametově jemnou a rozjasněnou bez pocitu mastnoty. Účinně uzamyká v pleti vlhkost, dodává ji hydrataci a napomáhá ke zlepšení jejího přirozeného vzhledu. Zvyšuje pružnost pokožky a pomáhá snižovat výskyt vrásek. Je nekomedogenní, proto se skvěle hodí pro péči o pokožku v každém věku, včetně mladé a problematické. Lze jej použít s jakýmkoliv oblíbeným přípravkem aniž by se vůně navzájem přebíjeli, protože je bez parfemace.


Squalane používám od prvního dne, kdy mi ho přivezla pošta. Na čistou pokožku, pravidelně ráno a večer nanesu malé množství olejíčku, které následně rozmažu. Olej se ihned vstřebává. Chvíli počkám a nanáším noční pleťový krém či make-up (Squalane může být i náhradou předražených podkladových bází pod make-up, které sháníme v drogeriích a parfumeriích). Když olej používám po odlíčení, kolikrát nepoužiji ani žádný jiný přípravek, jelikož pleti dodá potřebnou hydrataci a sametovou jemnost. 


Pleťové oleje používám velmi ráda hlavně v létě, jelikož díky slunci má pleť dostává zabrat a má sklon k šupinatění. Díky tohoto suchého oleje má pokožka netrpí. Naopak, po aplikaci si chrochtá blahem.


Olej se dá využít i jinak než jen jako pleťový přípravek či podklad pod make-up. Poradí si také s roztřepenými a poškozenými konečky vlasů. Vlasům dodá potřebný lesk a uhladí rozlétané a krepaté vlasy. Já ho na vlasy používám zhruba jednou týdně, jelikož svým konečkům dávám zabrat každodenním působením tepla při žehlení vlasů. Konečky ani ostatní vlasy nejsou po olejíčku zatěžené, jako mohou bývat po nanesení přípravku na bázi silikonů od různých produktů z drogerie, které se tváří jako top produkty.

Nebo se dá využít i jako péče o pokožku po opalování. Jednoduše podrážděnou pokožku natřete a necháte vstřebat. Místo je za okamžik zklidněno. Nemusíte tak s sebou na dovolenou tahat tři přípravky, sbalíte si do zavadla tento malý zázrak a jedete. Zkrátka dá se použít na ledacos. No není tento suchý olej úžasný parťák do každé domácnosti?


Suchý olej mohu vřele doporučit. Seženete ho v internetových e-shopech.



Zaznamenali jste tuto novinku? Hodila by se vám?


Článek je sponzorován. Výrobek byl zaslán výhradně pro recenzi firmou Saloos. V článku jsou použity mé pravdivé názory a fotografie.

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Já tam mám pleťový olej od Avonu, ale zatím jsem ho nezkoušela, bojím se aby nebyl moc mastný na obličeji. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám zkušenost s několika oleji a zatím se mi osvědčily skoro všechny. Je fakt, že s Avonem moc zkušenost nemám. Od něj jsem měla pouze toaletní vody. Pokud by byl mastný, využil ho třeba na ruce či nohy. :) Dělám to také tak.

      Vymazat
  2. tak na končeky by som o skúsila veru, tie moje sú riadne zničené :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na zničené konečky pomohou jen nůžky. :)

      Vymazat
  3. Já mám oleje v kosmetice moc ráda a něco takového bych brala, přijde mi že jsou celkově oleje univerzálním kosmetickým přípravkem. Škoda že je ho tak málo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oleje není zas tak málo. To se zdá, množství stačí na hodně dlouho. Lepší, aby ho bylo trošku méně, než aby se zkazil poloplný. :)

      Vymazat
  4. Olej by se mi hodil určitě, hlavně v zimě, to mám sušší pleť, naopak teď přes léto se zase víc mastí. Ale je super, že má víc možností využití, takové výrobky mám ráda:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je vhodný pro jakoukoliv pleť, třeba by ti vyhovoval. A kdyby ne momentálně na pleť, tak třeba místo pathenolu po opalování. :)

      Vymazat
  5. Já a oleje moc nejseme dohromady. Poprvé jsem olej na pleť použila, když mi ho přítelova maminka půjčila, abych zhydratovala pleť po černé slupovací masce. Osobně tohle moc nepožívám, protože jsem nějak neměla odvahu to objednat z internetu. Nicméně recenze je pěkná a je to hodně užitečné pro někoho, kdo má sušší pleť. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že tento se bude dát ebo možná dá sehnat i v drogerii, kde se Saloos prodává. Já už dlouho v drogérii nebyla, abych ti řekla, zda ho někde mají nebo ne. :) Děkuji! já doufám, že někomu pomůže při rozhodování.

      Vymazat