SALOOS | BIO REGENERAČNÍ OBLIČEJOVÝ LEVANDULOVÝ OLEJ

6/05/2017 07:00:00 dop.

O tomto regeneračním levandulovém oleji od firmy Saloos je známo, že prospívá každému typu pleti, kde působí antisepticky a protizánětlivě, je velmi vhodný při léčbě akné. Zpomaluje proces stárnutí pleti, navrací ji zářivost a vitalitu. Udržuje pleť vláčnou, pružnou a zvyšuje její pevnost. Navíc zlepšuje její regenerační schopnosti a napomáhá zpomalit příznaky stárnutí pokožky. Je vhodný pro všechny typy pleti, včetně citlivé a atopické. Navíc zklidňuje psychiku a pomáhá při nespavosti. Tohoto miláčka mám doma už několik týdnů a je každodenní součástí mé denní a večerní péče o pleť.




Olejíček jsem si poslední dobou velmi oblíbila. Až doposud jsem používala v péči o pleť pouze denní a noční krémy, ty jsem nyní nahradila olejem, který pleti nějakým způsobem prospívá. Pravdou je, že olej má daleko vyšší cenu než krém, ale zato má nižší spotřebu a mnohem výraznější účinky.




Každý večer si kapátkem kápnu na prsty několik kapek oleje, jemně je vetřu do čisté pokožky obličeje, krku a dekoltu. Téměř hned se vstřebá do pokožky, bez pocitu mastnoty. V dny, kdy chodím na zkoušky či nikam, kde chodím nalíčená ho ráno nepoužívám, protože nevím, zda by byl kamarád s make-upem, zatím jsem to tedy nezkoušela. Ale o víkendech si ho ráda na pleť dávám.

Pleť, respektive suchá místa na obličeji se mi velmi zlepšila, nepříjemná vyrážka i červené flíčky na obličeji se kterými jsem bojovala dlouhou dobu. Má to být skvělý pomocník při léčbě akné, ovšem mě se po něm spíše začaly usazovat póry a dělat černé tečky. Ale není to nějak extra hrozné, dělají se mi i po hutnějších denních krémech. Po zaschnutí oleje je pleť  zářivá, svěží a pružnější.



Složení: oleje lisované za studena: jojobový, brutnákový, stoprocentní esenciální olej levandule extra, vitamíny A, E, F, lecitin.


Pokud byste ho chtěli vyzkoušet nabízí se hned v několika variantách. Myslím, že si vybere každý. Srovnáme.cz vám srovná ceny obchodů za vás.




Používáte pleťové nebo tělové oleje? Jestli ano, jaké.


Článek je sponzorován. Výrobek byl zaslán firmou výhradně pro recenzi. Veškeré informace, které uvádím, jsou mé pravdivé poznatky. Fotografie použité v článku jsou mé vlastní pro účely této recenze.

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Vôňu levandulí mám veľmi rada :) Asi si ju teda aj doprajem. Ďakujem za typ.

    www.lifi.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vřele doporučuji, věřím, že nebudeš litovat. :)

      Vymazat
  2. Tuhle značku chci už dlouho vyzkoušet. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušet. Nabízí spoustu skvělým produktů. Učitě si vybereš. :)

      Vymazat
  3. Saloos je skvelá značka, mala som vzorku olejčeku ale s inou vôňou. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tento olej mám na svojom wishliste, vďaka za recenziu, pomohla mi v rozhodovaní. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že ti recenze pomohla. :)

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. To já taky. Mám to po své babičce. Ta má snad vše, na co si vzpomeneš s touto parfemací. :)

      Vymazat