SAAL DIGITAL FOTOPLÁTNO

6/29/2017 07:00:00 dop.

Také jste milovníky doplňků do interiéru a v obchdodech za ně utratíte nemalé peníze? Ať už se jedná o dekorace v podobě, svíček, fotorámečků, dekorativních sošek a nápisů nebo fotoobrazů. Nám s přítelem se zhruba před rokem začali líbit fotoplátna. Ačkoliv obchody jsou pláten plné, věsmes všechny jsou si podobné. Doma už vlastníme relaxační kameny a Brooklyn bridge a tak nezbývalo nic jiného, než do našeho nového domova pořídit další nový kousek a tím je mořská pláž, kterou jsme si vyhlídli už před nějakým měsícem. Fotoplátno jsem objednávala ze stránky Saal digital, která nabízí spoustu typů a rozměrů. Plátno jsem získala díky jejich skvělé akci "fotoobraz za recenzi".

Velmi dobrá sytost barev.







S výrobou fotoplátna je to velmi snadné, stačí si stáhnout jejich program pro tvoru, vybrat si libovolný formát a typ obrazu a pak stačí nahrát obrázek z vaší galerie. Můžete použít jak své nafocené fotografie, tak  stáhnuté z internetu.Já dlouho přemýšlela, zda tam nedám svou vlastní fotografii, ale nakonec jsem si řekla, že sáhnu po nějakém veselém, barevném provedení ve formě mořské pláže. Velikost fotoplátna jsem zvolila 20cm x 20cm, ale pokud byste chtěli větší provedení, tak není žádný problém.


Fotoplátno jsem měla vytvořené během minuty. A stačilo odeslat objednávku. Ihned po odeslání objednávky přišel potvrzující e-mail od výrobce a do týdne jsem měla produkt doma.


Se službou jsem velmi spokojená. Dodání bylo rychlé. Fotoplátno přišlo kvalitně zabalené v lepence, opatřené fólii a zajištěné v lepenkové obalu. A nebylo ani nijak poškozené (tedy až na malinké promáčknutí plátna, když jsem se podívala proti světlu). Mohu vřele doporučit, pokud si budete chtít vyrobit kvalitní produkt do interiéru nebo potěšit vaše blízké tímto hezkým dárkem.

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Tenhle trend mě stále míjí, ale je to pěkně napsané. Možná, že až si s přítelem budeme zařizovat byt, tak si něco takového pořídíme :) Krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Me to take driv nebralo. Ale od doby, kdy bydlim sama tak ano. U matky to nikdy nebylo ono, kdyz jsem tam bydlela.

      Vymazat
  2. Ohhh this is so cute. I love photo canvas prints for making any room more homey.
    I just followed your lovely blog (#95). Please follow back and let's keep in touch.

    www.fashionradi.com

    OdpovědětVymazat