ORIFLAME | OVOCNÁ SADA LOVE NATURE

6/23/2017 07:10:00 odp.

V tomto článku bych vám chtěla ukázat snad ty nejvoňavější ovocné produkty v mini sadě Love Nature od Oriflame, které jsou určeny pro péči o naši pleť. Všechny tyto produkty jsou v miniaturním balení, v plastové tubičce je pouze 30 ml produktu, což sice není moc, ale na pár týdnů vám to postačí. Produkty jsou od sebe barevně odlišitelné, každý má svou barvu. V sadě je peeling, maska na obličej a chladící gel.


Pleťový peeling s meruňkami
Poslední dobou ujíždím na těchto produktech. Používám je velmi ráda, ovšem ne každý den. Nejen, že časté obrušování pokožky škodí, ale také z důvodu, že mé pleti tento peeling stačí jednou týdně. Použití peelingu je velmi snadné. Na mokrý obličej si většinou ve sprše nanesu malé množství peelingu a jemně do pleti vmasíruji. Ihned peeling z pleti opláchnu vlažnou vodou. A vysuším. Konzistence peelingu je takový jemný gel, který obsahuje malé a jemné peelingové částečky. Na pleti je velmi příjemný. Akorát by jich peeling mohl obsahovat více.





Pleťová maska s borůvkami
Tohle balení jsem chtěla převážně kvůli této borůvkové masky, myslela jsem si, že se jedná o klasickou slupovací masku, ovšem tato je klasická na smytí vodou. Její použití je velmi snadné. Na čistou pleť nanesu trochu masky a nechám působit patnáct minut. Poté ji opláchnu vodou a obličej osuším do čistého ručníku. Nepoužívám ji v očním okolí. Konzistence masky je hutný krém. Něco jako dětská Nivea nebo Dove. Má velmi krásnou borůvkovou vůni. Maska nestahuje ani nečistí póry. Spíše dodá hydrataci a pleť osvěží.




Pleťový gel s melounem s chladivým efektem
Gel slouží k hydrataci pleti po peelingu a masce. Díky své gelové konzistenci je vhodný spíše pro letní teplé dny. Z počátku jsem si myslela, že se jedná o čistící gel, po přečtení na obale jsem ale zjistila, že se jedná o klasický gel, který se nanáší stejně jako denní či noční krém. Používám ho převážně ve dnech, kdy se nelíčím, vždy na vyčištěnou pokožku. Na celý obličej mi stačí zhruba velikost dvou hrachových zrn. Gel po nanesení velmi příjemně chladí. Krásně ovocně voní. Z počátku gel maličko lepí, ale po chvíli tento pocit ustane. Pokožka je voňavá a hladká.

 

Konzistence před a po rozetření přípravků. Zleva gel, maska a peeling.


Sadu občas najdete v katalogu, ale v e-shopu ji mají stále zhruba za 150-200 korun. Dá se sehnat i levněji. S produkty jsem velmi spokojená a určitě si ji ráda koupím znovu.

Máte s maskami od Oriflame zkušenost? Který produkt vás nejvíce zaujal?


You Might Also Like

8 komentářů

  1. konkrétne s týmito produktami nemám skúsenosť, ale kolekciu Love Nature mám od Oriflame veľmi rada :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, mají skvělé produkty. :)

      Vymazat
  2. Mně hodně zaujalo to balení a ty vůně, tak jsem si tuhle sadu koupila. Ale maska se mi moc neosvědčila a gel mně na pleti hodně lepil a štípal. Jedině ten peeling byl moc fajn, ten jsem měla ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gel je poměrně ze začátku lepivý, ale po chvilce ten pocit zmizne. :) Já ho používám jen v teplých dnech. U peelingu mě mrzelo malé množství zrníček. :/

      Vymazat
  3. Mě zaujal tak ten peeling. Moc už na tyhle produkty nejsem přeci jenom v tom vidím hrozné chemie a tolik mě tahle kosmetika neláká ale obaly lahodí oku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano. Chemie tam je. :) Ale i spoustu přírodní kosmetiky lahodí oku. )

      Vymazat
  4. Miluju všechno, kde je meloun. O téhle sadě jsme se bavily s přítelovou maminkou a nápad mi přišel hezký. Osobně peeling moc nepoužívám, ale sem tam ho použiji, takže si ho možná pořídím. Nicméně celá sada hezky voní :) Mimo to se mi líbí i balení a myslím si, že se jim to vydařilo :)

    Jinak... na blogu už snad zase bodou články, moc se omlouvám.

    OdpovědětVymazat