MÓDNÍ INSPIRACE | JAK KOMBINOVAT KRAŤASY

6/01/2017 12:34:00 odp.



Kraťasy jsou také letní nezbytností v šatníku. Existuje na trhu spousta střihů, barevností, vzorů a materiálů. Já nejradši nosím nějaké volné kraťásky s volnými topy nebo delšími jednobarevnými tílky. Jenže ráda outfity měním a s nimi také šatník, rozhodla jsem se inspirovat některými na internetu, obešla jsem několik obchodů s oblečením a vybrala si neutrální kousky, které se hodí ke všemu a snad na každou příležitost. Ať už do školy, práce, s kamarádkou na víno či s přítelem na večeři do nějaké luxusnější restaurace.

Jste milovníci kraťásků? Jaký je tvůj nejoblíbenější letní outftit?

You Might Also Like

9 komentářů

  1. Pěkné outfity, některé bych si vybrala. 12. a 13. od konce se mi líbí úplně nejvíce. Kraťasy nosím ráda i když je pravda, že poslední dobou jsem je tak trochu vyměnila za šaty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem poslední dobou maniak do šatů a nechápu, jak jsem je mohla dříve nemít ráda.. už cítím, že se chci oblékat jako žena a ne jako pubertální dítě. :D

      Vymazat
  2. Když nosím kraťasy, tak většinou s tričkem nebo topem, třeba košili jsem k nim myslím zatím ani neměla a přitom vypadá moc hezky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě také ne, ale šíleně moc se mi to líbí. Je to formální a neformální zároveň. Tento styl mám moc ráda.

      Vymazat
  3. Ja uprednostňujem kraťasy nie riflove ale z voľnejších materiálov a k nim zväčša, keď sú také voľnejšie, nejaké tielko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také zjistila, že riflové doma žádné nemám, že mám všechny z takového lehkého a volného materiálu. :)

      Vymazat
  4. Krásná inspirace :) musím si nějaké pořídit, mám jich málo. :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. Kraťásky jsou pro mě nenahraditelnou věcí, když přijde léto :) Strašně se mi líbí právě v kombinaci s bílými košilemi. Úplně nejvíc se mi ale líbí 2. a 3. z úvodního obrázku ♥

    Pauline’s Tiny World♥

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné kraťasy! Já v létě nic jiného než kraťasy, skoro nenosím, šaty občas.

    OdpovědětVymazat