HYDRATUJÍCÍ A VOŇAVÉ RUKAVICE NA ÚKLID

6/07/2017 03:10:00 odp.

Dříve jsem žádné rukavice na úklid nepoužívala. Nějak mi to většinou při práci překáželo. Nedávno jsem si všimla, že mé ruce po práci jsou extrémně citlivé a přesušené a brání mi to v každodenním životě. Po celý den nedělám nic jiného, než že se ruce hydratuji různými krémy a olejíčky, avšak ty většinou na rukou zanechávají mastný film a já se nemohu několik minut ničeho dotknout. Přišlo tedy na řadu pořídit si rukavice na úklid, ať už se jedná o mytí nádobí, nebo úklidu kuchyňské linky či dezinfekce koupelny a toalety.
 

Setkala jsem se s nespočet druhy rukavic, většinou jsem je ale přestala používat kvůli nepříjmného pocitu na rukou nebo gumovým zápachem. Která hospodyňka by chtěla být cítit gumou? Snad žádná! Vileda nabízí premiérové rukavice s osvěžující vůní heřmánků a hydratačním krémem, které zajistí výživu našich rukou při práci. Navíc každá rukavice obsahuje výstelku, která absorbuje vlhkost a udržuje tak naše ruce při práci v suchu. Ruce se v nich moc ani nepotí. Po sundání z rukou jsou hebké, voňavé a hlavně hydratované, ne však na moc dlouho. 


Po každém použití stačí rukavice opláchnout vodou, nechat uschnout a jsou připraveny k dalšímu použití. Dají se zakoupit na oficiálních stránkách e-shopu Vileda.


Používáte při úklidu rukavice nebo vám při práce překáží?

Článek je sponzorován. Výrobek byl zaslán firmou Vileda výhradně pro recenzi. Veškeré informace, které uvádím, jsou mé pravdivé poznatky. Fotografie použité v článku jsou mé vlastní pro účely této recenze. 

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Uklízím výhradně v rukavicích , ale o voňavých s krémem slyším poprvé. Většinou rukavice kupuji v lidlu.😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také to pro mě byla novinka. Ale co ví si přát, než aby ruce při úklidu v rukavicích relaxovaly .. :D

      Vymazat
  2. Na úklid používám vždy rukavice, ale o těchto rukavicích slyším poprvé a určitě mně nenechávají chladnou, je to způsob jak si uklízení trochu zpříjemnit:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Při úklidu rukavice nikdy nepoužívám. Nádobí myje myčka, vytírání zvládnu bez nich a utírání prachu, tak na to snad rukavice nejsou vůbec třeba. Mě rukavice překážejí a nikdy jsem neměla potřebu je mít na sobě. Občas použiji na vytření Savo a rukavice též nepoužívám, suché ruce nemívám. Stačí si ruce umýt po tom vodou, namazat krémem a v pohodě. Tak to platí teda u mě :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já nemyslím zrovna na tento úklid. Na vytírání také rukavice nepoužívám, neboť používám mop a ruce s vodou nepříjdou do styku. Myslím třeba, když používám dezinfekci na toaletu, kuchyň a koupelnu. Případně, když vytírám společné prostory domu. To velmi dráždí pokožku. :)

      Vymazat
  4. Musím ich odporučiť mame :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem dělala brigádu jako uklizečka a vždy jsem dostala peníze ať si koupím, co ptořebuji, tyto jsem kupovala, protože z jiných jsem měla hrozně suché ruce. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat