SALOOS | HYALURONOVÉ SÉRUM

5/08/2017 06:19:00 dop.


Jsem ve věku, kdy si říkám, že už by to chtělo o svou pleť pečovat pořádně do hloubky. Přišel tedy na řadu čas, kdy jsem si objednala mé první hyaluronové pleťové sérum značky Saloos.



Hyaluronové sérum obsahuje vývažený komplex dvou druhů 100% kyseliny hyaluronové. Konkrétně nízkomolekulární kyselina hyaluronová působící na pokožku dlouhodobě a vysokomolekulární se stará o okamžitý účinek přípravku. Slibuje intenzivní hydrataci, regeneraci a vyhlazení pleti, působí proti vráskám (vhodné tedy i pro starší dámy) a dokáže minimalizovat drobné jizvičky. Chrání buňky před oxidativním streem a působí proti podráždění pleti. V séru je obsažený patentovaný anti-age komplex Fucocert, který dokáže podpořit regeneraci pokožky a vrátit ji svěžest a zářivost. Je vhodné pro všechny typy pleti, i pro ty, kteří trpí extrémní citlivostí.



Hyauloronové sérum má jednoduchou bílou lahvičku, která působí hezky a čistě. Lahvička má pumpičku, dávkování je tudíž bezproblémů. Nestane se vám tedy, že by Vám vyteklo více než byste chtěly. Na celý obličej a krk mi stačí jedno až dvě pumpnutí. Sérum má lehkou, čirou gelovou konzistenci, snadno se nanáší a lehce se do pleti vstřebává. Nemá žádnou parfemaci - tedy mě připomíná zápach tekutého lepidla Herkules, ale jen do doby, než na pleti zaschne. Můj přítel ale nic necítí, takže je možné, že skutečně nijak nevoní ani nezapáchá.
Nanáší se na vyčištěnou pleť ráno a večer, jako podklad pod další péči. Ihned po nanesení sérum lehce lepí, ale do dvou minut zaschne a nic necítíte. Poté stačí nanést denní či noční krém a pleť si bude chrochrat blahem.


Pleť mám pružnější, pevnější a rozzářenější. Hned po prvním nanesení jsem pocítila na pleti dávku vitamínové bomby.

Používala jsem ho i v očním okolí, které nejen že nedráždí, ale dohromady s očním krémem opět krásná spolupráce, pleť vypnutější a oční okolí hydratované, takže miniaturní vrásky nejsou na první pohled tak viditelné. Zda viditelně působí na rozsáhlejší vrásky říct nemohu, jelikož toto sérum používám jako prevenci. Ale co jsem četla recenze, byly všechny kladné.

Složení: Voda, pentylene glycol, sodium hyaluronate, panthenol, glycerol, fucocert

Produkt seženete na internetových e-shopech, nejlevnější produkt sérum Saloos naleznete na Srovname.cz


Používáte pleťová séra? Jaké je Vaše oblíbené?


Článek je sponzorován. Výrobek byl zaslán firmou Saloos výhradně pro recenzi. Veškeré informace, které uvádím, jsou mé pravdivé poznatky. Fotografie použité v článku jsou mé vlastní pro účely této recenze.

You Might Also Like

0 komentářů