ODLIČOVÁNÍ S BIODERMOU HYDRABIO H2O

5/29/2017 11:53:00 dop.

Velmi dlouhou dobu jsem toužila se odlíčit právě s touto micelární vodou od přírodní značky Bioderma. Ale nikdy jsem si ji sama od sebe nehodila do nákupního košíku a neodešla s ní k pokladně. Až právě nyní, díky spolupráce s internetovou lekarnou.cz jsem se k tomuto produktu dostala. Jsem přesvědčená, že vám tuto micelárku nemusím dlouze ani představovat, jelikož každá jste o ni minimálně jednou slyšela či ji zkusila.


Micelární roztok pokožce prospívá tím, že ji důkladně čistí bez jakéhokoliv dráždění. Navíc snižuje riziko vzniku alergie. Tento kosmetický přípravek  od Biodermy totiž obsahuje takzvané micely. Jedná se o mikroskopické olejové molekuly rozpuštěné ve vodě. Kulaté mikročástečky fungují jako magnet - po nanesení na pokožku na sebe navážou veškeré nečistoty a uzamknou je ve svém středu. Na povrchu pleti zanechávají pouze vodu, čímž dochází k jemnému očištění, aniž by se narušila přirozená ochranná bariéra kůže.


Micely obsažené ve složení Hydrabia micelárním roztoku v jednom kroku odstraní make-up z obličeje o očí. Make-up z očí i obličeje stáhne opravdu krásně a za velmi krátký čas. Akorát nevím, jak je to u voděodolné řasenky, tu jsem neměla šanci otestovat, neboť ji nepoužívám. Nemusíte se bát, když se vám dostane do očí, jelikož vůbec neštípe ani po něm nemáte mlhavé vidění, jako to je u některých produktů z drogérie, které jsem měla možnost vyzkoušet.


Obsažený přírodní patentovaný komplex D.A.F. zvyšuje toleranci pokožky. Micelární voda zanechává pleť po odlíčení jemnou a rozjasněnou, bez pocitu vysušení.


Má velmi jemnou parfemaci, která nebude vadit žádnému jedinci. Používám ji nejen na odličování ale také na ranní čištění pleti. Nebo v dny, kdy na sobě nemám žádný make-up. Pokud trpíte na akné, nemusíte se obávat jeho zhoršení. Tato voda je nekomedonní.

    Na odlíčení obličeje stačí navlhčit čistý vatový tampon a očistit/odlíčit make-up z tváře a očí. Má velmi dobrý aplikátor, díky kterému vám zbytečně nevyteče velké množství produktu. Bioderma Hydrabio H2O je k dostání v 500 ml balení, které vám vydrží minimálně čtvrt roku.

    Mám už zkušenost s několika micelárními vodami, ovšem tato je pro mě na prvním a druhém místě na českém trhu. U některých oblíbených vod se mi často stává, že mou pleť v některých obdobích, převážně v zimě zbytečně dráždí, kdežto tato skoro jako jediná ne. Mohu vřele doporučit.


    Používáte na odlíčení pleti micelární vodu nebo preferujete odličovač? 



    Článek je sponzorován. Výrobek byl zaslán firmou Lekarna.cz výhradně pro recenzi. Veškeré informace, které uvádím, jsou mé pravdivé poznatky. Fotografie použité v článku jsou mé vlastní pro účely této recenze.

    You Might Also Like

    6 komentářů

    1. Také ji mám, je moc dobrá , ale na oči ji nepoužívám a po odlíčení pleť dočistím tonikem. :-)

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. Mě jako jedna z mála právě vyhovuje na oči. Vůbec mi je nedráždí. :

        Vymazat
    2. Já si kupuji tu zelenou, moje mamka zase používá tu růžovou, tuto modrou jsem nezkoušela. Vždycky čekáme, když se objeví v akci, třeba 1+1, to už se pak ušetří nemalé peníze. Ale jinak mám moc ráda i tu od Garnier na citlivou pleť, těch jsem měla už x balení.

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. Je skvělé, že ji výrobce vyrábí v několika variantách pro různé typy pleti. Každý si tak příjde na své. To máš pravdu, ale v akci ji mají poměrně často. :)

        Vymazat
    3. Ja som používala micelarku od Biodermy, nie konkrétne túto, ale tu červenú a bola som s ňou veľmi spokojná :)

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. Jetě neznám nikomu komu nesedla (teda až na cenu). :)

        Vymazat