MÓDNÍ INSPIRACE | JAK NOSIT SUKNĚ

5/21/2017 04:40:00 odp.

Venku začíná být nesnesitelné horko a my ze sebe odhazujeme kalhoty a ze svých šatníků vytahujeme sukně různých střihů, materiálů a velikostí. Jak takové sukně kombinovat, abychom nevypadaly jako strašidla se dnes společně podíváme. Já jakožto spíše kalhotový či kraťasový typ, jsem se letos rozhodla obměnit svůj šatník a koupila jsem si několik sukní, které se dají jednoduše s mnoha topy a halenkami kombinovat. Ještě před nákupy jsem se inspirovala na internetových stránkách. A na některé mé oblíbené outfity se dnes spolu podíváme.
 



Dlouhé maxi sukně lze nosit například s nějakými jednoduchými, jednobarevnými či krajkovými halenkami. Pokud na bříšku nemáte co skrývat, sáhněte po crop topech. K tomu nějaké psaníčko na úzkém řemínku, slušivý decentní klobou, jemné líčení očí a výraznější řasenku a v davu budete zářit.


K sukním do pasu se taktéž hodí jednoduché, elegantější halenky, které mají různou délku rukávů a disponují krajkami. Nebo také crop topy. K tomu si vemte nějakou menší kabelku, hodinky nebo náramek a vyražte za zábavou.



Nosíte rády sukně nebo jste spíše kalhotový typ? S čím sukně nejradši kombinujete?

You Might Also Like

18 komentářů

  1. Naozaj veľmi pekné kúsky :) Mne sa veľmi páčia tie šaty, ktoré máš oblečené keď sedíš pred tým obchodíkom na kameni :)

    Katkine kozmetické dobrodružstvá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inspirovala ses? To nejsem já, fotky jsou použity z internetu. :) Ale máš pravdu, jsou moc pěkné.

      Vymazat
  2. Ja milujem sukne, mám ich niekoľko. No tento rok si chcem ešte nejakú peknú zaobstarať.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zjistila, že jednu co jsem nosila mám roztrhnutou tak, že nejde opravit. :) Ale už mám vyhlídnuté, jaké si koupím. :)

      Vymazat
  3. Já jsem spíše na kalhoty a v létě raději šatky než sukně. A také kraťásky. Pár sukní ve skříni mám, ale jsou ukryté hodně hluboko :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem byla vždy spíše kraťásový typ, ale řekla jsem si, že to chce letos změnu. :) Inspirace s kraťasama bude za pár dní. :)

      Vymazat
  4. Sukňe mám veľmi rada, aj keď momentálne nosím radšej šaty či overály. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Overaly jsou pro mě také topkou. :) Nemusím řešit, co si vzít na triko či halenku. :)

      Vymazat
  5. krásna inšpirácia, ja rada nosím dlšie sukne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě příjde, že mi dlouhé vůbec nesluší. A přitom jich jsou plné obchody. :)

      Vymazat
  6. leto bez sukní si neviem predstaviť a v lete ich využívam najviac ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je super, že už je na ně počasí. :)

      Vymazat
  7. Některá outfity tady vyobrazené vypadají moc pěkně. Já jsem sukně dříve moc nenosila ale poslední dobo se snažím toto napravit a jen co je větší teplo sahám po sukních a šatech velmi ráda. Minulý rok mě často doprovázely maxi sukně s trošku delším crop topem (tak aby nebyl vidět zas tolik můj špek) nebo s různýma halenkama. Krátkou sukni mám v podstatě pouze jednu ke kolenům s vyšším pasem. Je hodně barevná, takže ji kombinuji s jednobarevnými halenkami, topy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já donedávna sukně v podstatě nesnášela, nosila jsem spíše jen kalhoty nebo třičtrteční kalhoty. Ale sukně či šaty ne, za to teď je tahám stále. :)

      Vymazat
  8. Pěkná inspirace..taky raději ale nosím kraťasy v létě a v zimě kalhoty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! :) V zimě nenosím nic jiného než kalhoty.

      Vymazat
  9. Skvělá inspirace, sukně docela ráda nosím, je ne všechny typy mě sedí a sluší. Nejraději mám ty, co lehce skryjí břicho/boky. A nejčastěji k ním oblékám jednobarevné tričko, nebo halenku a lehké sáčko.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě nesluší dlouhé sukně a ani se mi moc nelíbí. :)

      Vymazat