JAK UŠETŘIT PÁR STOVEK MĚSÍČNĚ NAVÍC | SROVNAME.CZ

5/29/2017 02:21:00 odp.



Také si poměrně často říkáte, že byste potřebovali ušetřit nějaké peníze z kapesného nebo z měsíční výplaty od zaměstnavatele? Ačkoliv se to nezdá, ušetřit nemalé částky měsíčně jde docela snadno. Stačí začít malými krůčky a nebude dlouho trvat, a Vaše pokladnička se rázem začne plnit našetřenými penízky. A to vše díky portálu Srovnáme.cz


Já dříve hodně nakupovala kosmetické produkty do zásoby nebo oblečení, které se mi v obchodě líbilo a od té doby, co jsem si ho koupila, mi doma leželo ve skříni. Od té doby, co jsem se odstěhovala od mamky jsem svůj život ale musela přehodnotit. Už to nejsem jen já, která si za své kapesné může koupit cokoliv co si zamanu, teď se svým příjem musím každý měsíc zaplatit nájem, energii, jídlo, léky, krmivo pro kočky a další věci spojené se životem. A samozřejmě si i občas chci koupit nový parfém nebo make-up. Jenže, když se nedívám po různých slevách, častokrát se mi stane, že se ke konci měsíce divím, že mám peněženku pomalu prázdnou. Samozřejmě záleží, jaké máte příjmy, ale věřte, že i jako studenti si můžete přijít na nemalé peníze.

V době, kdy jsem se přestěhovala do vlastního bytu jsem si uvědomila, že je na čase začít nakupovat ve slevách. Ať už se jedná o různé slevové kartičky, nebo týdenní akce. Jídlo samozřejmě kupujeme každý týden za jakoukoliv cenu. Samozřejmě, pokud je nějaká výhodná cena, místo jednoho litru mléka, si koupím celý karton a mám ho na měsíc. Jenže když si chci koupit nějaké nové boty, sportovní oblečení nebo kosmetiku, ráda se nejdříve podívám na internetovou stránku Srovname.cz, kde do vyhledávacího pole napíšu konkrétní produkt a vyjede mi spousta nabídek s různými cenami. Pak se akorát rozhodnu pro obchod, ve kterém si produkt koupím. Někdy ušetřím pár korun, ale někdy i pár stovek až tisíců, obzvlášť pokud kupujeme nový spotřebič do bytu. Ušetřené peníze pak využiji na jinou věc, tu větší částku si pošlu na spořící účet nebo si ji schovám  do pokladničky na horší časy a za pár měsíců ji vyberu a budu si moct koupit něco nového na sebe. Nebo budu mít více našetřených peněz například na vánoční dárky pro rodinu.

Ačkoliv se to nezdá, ale když se vám podaří měsíčně ušetřit pár stovek, ročně to jsou tisíce, které se Vám můžou někdy v budoucnu hodit.

Znáte portál Srovname.cz ?

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Ja som v šetrení macher, ale.niekedy je to ťažké, keď v obchodoch vidím toľko vecí, čo proste musím mať :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teď de facto nakupuji pouze jídlo a věci pro kočky. :D Ale je to tím, že se za měsíc stěhujeme a budeme kupovat vybavení, které bude stát v řádech desítkách tisíc. :D

      Vymazat
  2. Já ani nijak extra šetřit nemusím, ale už jenom z principu vždy hledám to nejlevnější a nejvýhodnější, protože proč platit víc když nemusím? :D portál neznám, používám většinou heureku

    OdpovědětVymazat
  3. Portál znám a využívám, dřív jsem využívala i Heureka.cz, protože když jsem chtěla nakoupit, tak jsem se logicky snažila zjistit, kde to pro mně bude nejvýhodnější. I kdyby to bylo pár korun, tak korunka ke korunce a po čase už je to znát:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, jak sama říkám "korunka se vždycky hodí a bez kačky není milion".. Na Heureku.cz se také ráda dívám, hlavně na granule pro kočky. :)

      Vymazat
  4. Já mám pocit, že znám :D ale nejsem si teď jistá.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat