FYZIOLOGICKÝ MICELÁRNÍ GEL | LIRENE

5/30/2017 01:56:00 odp.

Tak mám po maturitách, konečně. Za tu nervozitu to ale stálo. Jelikož dnes slavit nebudu a nemusím se už nic učit a mám volné odpoledne jen pro sebe a své chlupáče, připravila jsm si pro vás recenzi jednoho produktu, který mi nějaký týden leží doma. Nedávno značka Lirene přišla na trh s novinkou fyziologického micelárního gelu. A nebyla bych to já, kdybych se nezapojila do možnosti testování produktů. Štěstěna stála zrovna při mě a byla jsem vybrána mezi 300 účastněných, která micelární gel získala zdarma.


Z tohoto fyziologického micelárního gelu jsem byla velmi nadšená, protože gely na odlíčení miluji. Jsou rychlé, šetrné a velmi účinné. Pojďme se tedy podívat, jak u mě tato novinka obstála.


Gel je v praktickém plastovém balení s pumpičkou. Na celý obličej mi stačí zmáčknout dvakrát pumpičku. Samotný gel má poměrně řídkou konzistenci. Co se týče parfemace, cítím z něj čerstvou, rozkrojenou salátovou okurku a trošku vodní meloun.



Micelární gel obsahuje micely, ty na sebe přitahují a váží nečistoty z pleti, které se během dne na ni usazují. Navíc obsahuje mangový vosk, který pleť zjemní a zároveň i hydratuje. Další složkou je D-pathenol, který se stará o zklidnění pokožky. Gel je vhodný pro všechny typy pokožky, dokonce i pro citlivou.

Jako plus tohoto výrobku je samotný obal. Je z kvalitního plastu, a tudíž odolný. Mám to i otestované, když mi v koupelně zhruba z metru a půl spadl na dlažbu. Aplikátor je ve formě pumpičky, která dávkuje množství akorát na jedno použití. Po otočení se dá navíc zajistit, aby gel z lahvičky nevytékal. Je tedy vhodný i na převážení či cestování. Nemusíte mít strach, že vám gel vyteče.


Gel se dá aplikovat dvěma způsoby. Buď namokro, nebo nasucho pomocí vatového tampónku, přičemž obě metody jsou stejně účinné. Konzistence gelu je tekutá, jemná, lehká a nepění. Voní slabě a nevtíravě. Připomíná mi čerstvě nakrájenou salátovou okurku a vodní meloun.


Co se týče účinků odlíčení make-upu a tvářenky, plní funkci na 100%, zatímco odlíčení očního okolí už je to horší. Ale nějak mi to nevadí, jelikož vždy na dočištění pleti používám micelární vodu, která smyje zbytky nečistot. Pleť je po gelu hladká a hydratovaná.


Balení je o obsahu 200 ml a stojí zhruba 100 Kč (koupit ho můžete třeba na Notino.cz)

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Vyzerá super aj keď ja mám najradšej micelárku od Biodermy, na tú nedám dopustiť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S Biodermou se tento produkt nedá srovnávat. :)

      Vymazat