DUBNOVÉ NÁKUPY A NOVINKY

5/06/2017 10:00:00 dop.



Tímto článkem pro mě má nakupovací mánie končí. Tedy do doby než příjde léto a sezóna plavek, tunik a kraťásků. Už nemám tolik potřebu si obnovovat šatník ani doplňovat zásoby do komody s kosmetikou. Díky spolupracím do ní přibylo spoustu skvělých produktů o kterých si budete moct přečíst v následujících měsících. Bylo mi ctí, že tentokrát jsem s nápadem chodit po nákupním centru nepřišla já, ale můj muž, který si chtěl koupit nějaké nové košile a džíny, na kterých poslední dobou ulítává. A co vaši muži, nosí také rádi košile nebo dávají přednost tričkům?

Z internetového obchodu lékárna.cz mi zaslaly balíček s produkty přírodní kosmetiky Bioderma, konkrétně čistící a hydratační micelární vodu Hydrabio H2O, sametový krém pro citlivou a dehydratovanou pleť Hydrabio Perfecteur SPF 30, Sensibio Déo anti-transpirant sprej, který se může aplikovat i na čerstvě oholenou pokožku a Cicabio uklidňující a obnovující péči SPF50+ a jelikož jsem ve svých šestnácti letech díky úrazu prodělala operaci kolenního kloubu a při změnách počasí mi to tělo dává nešetrně najevo, tak mi lékárna přihodila do balíčku s Biodermou také kloubní výživu Rosen Pharma Kolagen Sprint, kterou jsem začala pravidelně užívat a už se nemohu dočkat účinků, které se mi dostaví.


Česká firma NIVEA mi poskytla k testování novinku výživného krému Nivea Care, který je univerzální, jak na tvář, tak ruce i pokožku celého těla. Navíc byly tak hodní a zaslaly mi všechny možné velikosti. Se značkou Nivea jsem se domluvila, že mi poskytnou tyto produkty také pro vás do soutěže, která výjde za několik dní. 

Dala jsem na chvíli sbohem mým oblíbeným bílým teniskám z důvodu nepraktičnosti v nepříznivém počasí a pořídila jsem si černé boty Adidas, které splňují všechny mé požadavky. Velmi se mi líbí, že mají decentní detail tří proužků Adidas, který je vytečkovaný. A jsou velmi primitivní na údržbu, stačí setřít vlhkým jednorázovým hadříkem, osušit do sucha a boty jsou jako nové. Boty jsem si pořídila v A3.


K maturitní zkoušce jsem si nutně potřebovala koupit nějaké nové společenské boty. Jelikož podpatky nenosím, dívala jsem se po nějakých černých, lesklých balerínách, které na sobě nemají tucet mašlí a květin. S přítele jsme se shodli na těchto úžasných botičkách, které měli v Gate. Mají decentní proužek, který je oživí, nevypadají lacině a ani nestály tisíc korun. Akorát je musím pečlivě rozchodit, jelikož moc pohodlné prozatím nejsou. Ale to takto mám u všech nových botů.




Nutně, ale opravdu nutně jsem si potřebovala oživit šatník novými basic tričky v různých barvách. Zalíbily se mi tyto elastické trička s krátkým rukávem z New Yorkeru, které stojí pár korun a vydrží opravdu dlouho. A také dokoupit nějaké spodní prádlo, kterého prostě není nikdy dost.


Posledními kousky jsou dekorace do bytu ve formě svíček. Já i přítel je milujeme a jsme schopni je mít zapálené každý večer na podzim a v zimě, když je venku škaredě. Museli jsme tedy doplnit zásoby svíček ve skle. Pořídili jsme si jahodové z Ikea, které naprosto žereme.


Co jste si v dubnu koupili vy? Milujete svíčky?

You Might Also Like

14 komentářů

  1. Taky jsem teď byla trochu maniak a už to snad končí :D Já nakupovala hlavně nové kousky do skříně :) Svíčky miluju!

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už teď musela nakupování ukončit. Jelikož se za pár týdnů stěhujeme do vlastního a budeme ještě dodělávat prostory, tak se musím omezit.. :-D Svíček není nikdy dost, že? :)

      Vymazat
  2. V dubnu jsem kupovala hlavně oblečení, kosmetiky mám dost a stačí mi to. Líbí se mi koupené boty a to oboje protože jsou jednoduché a univerzální.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se vždy snažím kupovat univerzální kousky, které se dají snadno zkombinovat s ostatními věcmi. :) Je to praktičtější, než mít plný šatník.

      Vymazat
  3. Ja mam sviecky velmi rada :) a co som si kupila? Hlavne kozmetiku a taky starsi bicykel :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už si dala tak půl roční kosmetickou pauzu. Máme toho spousty, že bych to mohla rozdávat, naštěstí to jde rychle na odbyt. :)

      Vymazat
  4. V zime som mala veľmi suchú pleť a uvažovala som, že si zaobstarám niečo z tohto modrého radu, ale teraz je to už v pohode, stačí mi bežný hydratačný krém :) Ale možno raz vyskúšam :)
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přítel má suchou a velmi mu vyhovuje. :)

      Vymazat
  5. Tu micelarku od Biodermy mám také. Je super , nevysušuje 😊

    OdpovědětVymazat
  6. Samé pěkné věci sis pořídila. :) Od Biodermy jsem zatím nic nezkoušela, ale ráda bych. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Od Nivei jsem teď dopoužila vzoreček od pleťového krému právě.:) Jinak tennisky jsou super, miluji takto lehce udržitelné věci.:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krém je skvělý. Lehoučký, hydratační a hlavně moc krásně voní. :) To já taky, a hlavně, když nemám čas něco umývat, vezmu obyčejný ubrousek, přetřu a je hotovo.

      Vymazat