ČISTÁ PLEŤ DO HLOUBKY DÍKY JEMNÉ PÉČI NIVEA

5/13/2017 12:33:00 odp.

V době dospívání jsem si na extra vyčištěnou pleť nepotrpěla. Kolikrát jsem byla schopná jít spát i bez řádného odlíčení řasenky a korektoru. Naštěstí jsem si posléze upřesnila své priority týkající se mé každodenní péče o pleť a pokožku a přišla jsem na chuť používat kromě odličovačů také čistící pleťové tonika, micelární vody a pěny. A na jednu skvělou čistící pěnu se dnes detailně podíváme.




Ještě jsem se snad nesetkala s pečujícími výrobky této značky, který by mé pleti či pokožce nesedl. Jelikož jsem v té době, kdy jsem tuto pěnu kupovala měla poměrně značně citlivou pleť, rozhodla jsem se zakoupit tuto růžovou verzi. Nejsem si ovšem teď jistá, zda se dá v drogeriích ještě sehnat, ale na internetových e-shopech jsem ji viděla.




Čistící pleťová pěna je obohacená o přírodní mandlový olej a aktivní látky Hydra IQ.  Hloubkově pleť čistí a zároveň ji hydratuje. Po vymáčknutí se z vody stane nadýchaná pěna s velmi jemnou vůni. Jedno až dvě stlačení vyjde na celý obličej, krk i dekolt. Doporučuji produkt používat spíše ve sprše.



Pěna se nanáší na odlíčenou pleť, krk a dekolt jemnými krouživými pohyby, a poté se ihned opláchne vlažnou vodou. Nejlépe ráno a večer. Má se vynechat citlivá oblast kolem očí, ale z mé zkušenosti, kdy jsem si ji dala i kolem očí, tak mně absolutně vůbec neštípala. 




Neobsahuje alkohol. Proto pokud máte citlivější pleť, nemusíte se obávat žádného pálení či štípání. Pleť je po omytí čistá, voňavá a zklidněná. Stačí jen namazat denním nebo nočním krémem a máte hotovo. Vaše pleť vám za to jistě poděkuje. Je také výborná na péči o sluncem spálenou pokožku.








Kolik produktů na čištění pleti používáte vy? Vystačíte si pouze s jedním produktem?

Máte možnost zapojit se do soutěže o dva balíčky s Niveou.

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Vyzerá super! Možno zakúpim mamine, pretože mne Nivea na pleť dobre nerobí :) ✿

    ❀ Spring with Zaful ❀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě kup. Je skvělý. :) Vyhovoval i mému příteli. To mu jako jediná Nivea nic s pleti nedělá - žádné výražky, svědění...

      Vymazat
  2. Ja mám veľmi rada kozmetiku na pleť od Nivey :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je nás více. :) Mě společně s Biodermou vyhovují asi nejvíce.

      Vymazat