ČISTÁ OKNA S POUŽITÍM VODY A MIKROHADŘÍKU?

5/19/2017 09:37:00 dop.

Rukavice, prostředek na mytí oken, stěrka na okna a hadříky, které nepouštějí chloupky. To je výbava, kterou většina z nás používá na tolik nenáviděné mytí oken a skleněných povrchů. Já do nedávna tyto všechny věci také používala, avšak nedávno mi přišel balíček s produkty od velmi známé firmy Vileda, která má na trhu nespočet úklidových pomůcek, používá a vymýšlí stále nové a lepší technologie. Mezi produkty byl i actifibre mikrohadřík na okna, o kterém se dnes trochu více rozepíšu.




Jelikož máme doma spousty skleněných ploch, nezbývá mi nic jiného než je obden umývat. Ať už se jedná o zrcadla, skleněný stůl nebo také jednotlivá okna. Ty myji převážně z důvodu, že naše kočky rády chytají veškeré mušky, které se k nám z venku dostanou a sem tam je i po tom okně rozmáznou. Do teď jsem na čištění skleněných povrchů používala klasický přípravek na okna a jednorázovou kuchyňskou utěrku, která nepouštěla chloupky. Avšak přeci jen, spotřeba utěrek a čistícího chemického prostředku byla obrovská. A abych tolik nezatěžovala přírodu, byla jsem ráda za tento mikrohadřík od Viledy, který mi umožnil usnadnění skoro každodenní činnosti.


Na použití mikrohadříku vám stačí obyčejná kohoutková voda. Pořádně jej namočíte, ručně vyždímáte a můžete jednoduše umývat okna, leštit zrcadla nebo stoly, aniž byste k tomu potřebovali suchý hadřík nebo prostředek na okna. Z počátku jsem tomu vůbec nevěřila. Jak přeci můžu mít okna čistá bez použití čistícího prostředku? Přece pokud použiji jen vodu, budu mít okna šmouhatá. Takto zněl můj verdinkt po rozbalení tohoto hadříku. Ovšem, opravdu mi vyrazilo dech, když se okna a stůl blýskal čistotou. Žádná šmouha, ani chloupek. Okna jsou snad čistší s použitím tohoto hadříku než s použitím utěrky a Cleanu na okna.


Po vyleštění větších ploch - oken doporučuji vymýt hadřík vodou, vyždímat a pokračovat v úklidu. Pokud umývám pouze okna z vnitřní strany, zrcadla a stůl, stačí mi hadřík přeprat v ruce a pověsit na šňůru, aby vyschnul. Při větším znečištění dávám mikrohadřík vyprat do pračky - bez použití aviváže a na 60 stupňů s podobnými barvami.


Vlastnosti hadříku na okna
  • ACTIFIBRE je nejnovější technologie aktivně absorbující textilie od Viledy, která vám zaručí jedinečný, senzační výsledek mytí.
  • Hadřík z mikrovláken s použitou technologií aktivní absorpce.
  • Dokonalá savost a zároveň zachování povrchu jemného na dotek.
  • Použijte mírně vlhký pro pocit jemnosti a pružnosti.
  • Naprosto čistá okna jedním tahem!
  • Jednoduše se ždíme, velmi rychle schne, nepoškrábe, nezanechá šmouhy/chlupy.
  • Garantovaný lesk a čistota, vyčistí i zaschlou špínu.
  • Tento materiál nevyžaduje použití chemických prostředků.
  • Snadno se udržuje – je možné jej opakovaně prát i v pračce (až na 60°C), vykazuje velmi vysokou životnost.
  • Balení: 1 ks.
  • Rozměr hadříku: 32 x 36 cm.
  • Složení: 61% Polyester, 11% Polyamid, 28% PVA
  • Vyrobeno v Číně
Hadřík si můžete objednat z e-shopu Viledy - Odkaz na e-shop.


Tento mikrohadřík si mě velmi získal a dávám mu plné hodnocení. Už teď vím, že si pořídím do zásoby další. A nakoupím ho i pro mé blízké, aby jim usnadnil život. 


A čím myjete okna vy? Pomáhá vám váš muž nebo přítel? 


Článek je sponzorován. Výrobek byl zaslán firmou Vileda výhradně pro recenzi. Veškeré informace, které uvádím, jsou mé pravdivé poznatky. Fotografie použité v článku jsou mé vlastní pro účely této recenze. 

You Might Also Like

4 komentářů

  1. No mne by sa rozhodne takéto utierky zišli, lebo ja vždy, keď umývam, ostanú mi tam šmuhy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě právě občas taky, a pak chodím s hadříkem a leštím a leštím a jak vyleze slunce, tak znovu ... :D

      Vymazat
  2. Určitě by se mi tohle hodilo. Líbí se mi, že není potřeba žádný čisticí přípravek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě také a hlavně, že je znovu použitelná a nezatěžuje se tolik příroda. :) Opravdu čistí lépe než kdejaká okena. :)

      Vymazat