BIODERMA SENSIBIO DÉO ANTI-TRANSPIRANT SPREJ

5/10/2017 11:19:00 dop.


Máte problém s citlivou pokožkou v podpaží, nadměrným pocením nebo se chcete ihned po oholení pokožky přestříkat antiperspirantem a v suchu odejít někam na nákupy či schůzku? Také se vám to do teď nestalo, jelikož v koupelně máte samé produkty, které vaši pokožku akorát dráždí?  Pokud jste si na jednu z těchto otázek odpověděli kladně, tento článek s anti-traspirantem od Biodermy je pro vás jako dělaný. Dnes je řeč o produktu pro citlivou pokožku nejen po holení.


Bioderma Sensibio Déo anti-transpirant obsahuje vysoce účinné aktivní regulátory, které snižují nadměrné pocení, ale zároveň zachovávají přirozenou volnost pokožky. Ta může pod ochrannou vrstvou volně dýchat. Bioderma Sensibio Déo anti-transpirant je určen pro citlivou pokožku, jelikož obsahuje zklidňující látky. Anti-transpirant neobsahuje alkohol. Navíc je hypoalergenní.



Vlastnosti Sensibio Déo
  • Reguluje a snižuje nadměrné pocení a umožňuje přitom přirozené dýchání pokožky
  • Patentovaný komplex Toléridine zvyšuje práh tolerance pokožky.
  • Okamžitě zklidňuje a snižuje podráždění pokožky, a to i po epilaci nebo holení.
  • Bez alkoholu, nezanechává bílé stopy, hypoalergenní.
  • Parfemováno.

Produkt má velmi jemnou čistou parfemaci, která mi lehce připomíná lékárnu. V podpaží nezanechává žádné bílé skvrny, jako to dělá většina antiperspirantů, které jsou dostupné ve všech hypermarketech a drogeriích.  Skrvny nejsou ani na oblečení. Pokud se nastříkáte ihned po oholení podpaží, nemusíte se obávat žádnému podráždění pokožky. Naopak, je velmi jemný a pokud se malinko žiletkou škrábnu, cítím příjemnou a značnou úlevu. Navíc je skvělý v tom, že se jedná o produkt, který můžete doma používat všichni - ať jste žena nebo muž.


Sprej se aplikuje podle potřeby v tenké vrstvě na suchou a čistou pokožku. Nejlépe po sprše. Já si ho aplikuji většinou vždy ráno, kdy čerstvě osprchovanou pokožku nemám.


Překvapila mě výdrž na pokožce. Nemohu říct, zda vydrží 24 hodin, jelikož většinou zhruba po 10 ti hodinách se jdu osprchovat. Ale po ranním nastříkání jsem ho cítila ještě okolo osmé hodiny večer, samozřejmě ve dny, kdy jsem se připravovala na ústní zkoušky. Při zkouškovém období jsem se však musela přestříkat častěji. Jelikož se ve stresových obdobích více potím. Jen potvrzuji, že na výbornou zabrání nepříjemnému zápachu patu.

Pokud jdete pouze na procházku, či jste doma a potíte se, je tento anti-transpirant ideálním řešením. Navíc neobsahuje hliník

Složení: WATER (AQUA), ALUMINIUM, CLOROHYDRATE, PROPYLENE GLYCOL, PENTYLENE GLYCOL, POLYSORBATE 20, MANNITOL, XILITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, LAMINARIA OCHROLEUCA EXTRACT, GLYCYRRHETINIC ACID, SCLEROTIUM GUM, CERATONIA SILIQUA GUM, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, SPDIUM HYDROXIDE,FRAGRANCE (PARFUM). 



Sprej lze zakoupit na internetových e-shopech, internetové Lékárně.cz nebo v kamenných lékárnách.

Jaké používáte antiperspirant vy? Používáte bezhliníkové nebo hliníkové produkty?


Článek je sponzorován. Výrobek byl zaslán firmou Lekarna.cz výhradně pro recenzi. Veškeré informace, které uvádím, jsou mé pravdivé poznatky. Fotografie použité v článku jsou mé vlastní pro účely této recenze. 

You Might Also Like

16 komentářů

  1. Já jsem začala používat ty přírodní ale těžko říct zda v nich není něco jiného škodlivého. Vůbec nevím, že Bioderma prodává taky deodoranty. Zatím mám deodorantů hodně ale určitě se po tomhle podívám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě to také byla novinka. Myslela jsem, že má pouze tělovou, vlasovou a pleťovou kosmetiku. :)

      Vymazat
  2. Ja mám najradšej dove, ale aj ten sa.mi zdá v horúcich dňoch slabý, ono niekedy treba naozaj investovať do týchto výrobkov :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Antiperspiranty jsem jednu dobu také používala a byla jsem s nimi maximálně spokojená. A uvažuji, že se k nim zase vrátím. :)

      Vymazat
  3. Taky jsem vůbec netušila, že Bioderma má antiperspiranty :) Já se potím strašně, taky hlavně při stresu, ale pocení holt nic nezabrání, alespoň že pohltí pach. Ještě jsem ale nenašla žádný antiperspirant který by mi vyhovoval, maximálně funguje jen chvilku a pak zase nic :(

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se potím převážně je v létě, když jsou neskutečná vedra a při zkoušení a ve stresových situacích. Ovšem naštěstí nezaznamenávám nějaký typický pach potu. Vím, že si velmi holky chválí antiperspiranty od značky Nivea, řada proti pocení kvůli stresu. Já ji taky mám a jsem s ní spokojená. :)

      Vymazat
  4. Jako vzdy skvela recenze. Na tento sprej jsem se uz jednou divala a preji si ho k svatku. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ti přeji, abys ho dostala. :) Určitě budeš spokojená.

      Vymazat
  5. pekná recenzia, vobec som netušila že Bioderma má aj takéto výrobky, ja rada používam pánske antiperspiranty, pretože sú silnejšie :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Silnější a účinnější jsou, ale asi bych nesnesla vonět jako muž. :D

      Vymazat
  6. Bioderma sprej som ešte nikdy nemala, no môže byť naozaj super. Ja však pri deo siaham najmä po Welede :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Wiledy jsem ještě deo nezkoušela, věřím, že může být fajn. :)

      Vymazat
  7. Slovo antitranspirant čtu poprvé :-) mě se osvědčil Driclor, ten účinkuje i několik dní. A teď nově experimentuji s tuhým deodorantem od Ponia. Není to antiperspirant, ale úžasně voní a je celý přírodní :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já se také dívala. :) O Dricloru jsem také četla, ale nemám s pocením až takový problém, že bych potřebovala takový extrém. :)

      Vymazat
  8. Zopár produktov od Bioderma som vyskúšala a som nadmieru spokojná, akurát tento deo som ešte nemala tú možnosť vyskúšať, aj keď som ho v lekárni zaregisrovala :) ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky. Já ho v lékárně neviděla, ale je to tím, že tam chodím jen minimálně, většinou kupuji vše přes internetovou lékárnu a tam je mají. :)

      Vymazat