VIVIAN GRAY LUXURY BODY LOTION

4/06/2017 06:30:00 dop.

Dopřáváte sobě i svému tělu rády luxus a chcete, aby vaše koupelna zazářila? Nyní už může, jelikož na trhu existuje skvělé hydratační tělové mléko od německé značky Vivian Gray, které se pyšní svým decentním desingem.


Mléko má velmi jemnou parfemace, která se nebije s parfémem ani antiperspirantem. Jedná se o velmi lehký hydratační krém, který si můžete aplikovat na celé tělo a obličej. Ihned se vstřebává a nezanechává na ničem mastný film. Můžete se po aplikace rovnou obléknout.


Je na výběr z mnoha barevných variant. Pokud chcete někomu darovat krásný dárek, vřele tuto kosmetiku doporučuji. Nejen, že hezky vypadá, ale pokožka po něm je vyživená a jemná. Má aplikační pumpičku, díky které nemusíte produktem zbytečně plýtvat. Obsah tělového mléka je 250 ml.


Složení: Aqua, Paraffinum liquidum, Ethylhexyl Stearate, Glycerin, Cyclomethicone, Propylene Glycol, Cetyl Alcohol, Parfum, Cetearyl Alcohol, Sodium Cetearyl Sulfate, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Citric Acid, Citral, Citronellol, Limonene, Hydroxycitronnellal, Linalool, Hydroxysohexyl 3-Cyclohexane Carboxaldehyde.


Mléko seženete v kamenných obchodech nebo na internetu, zhruba za 100 korun.

Líbí se vám desing tělového mléka? Znáte tuto značku?

You Might Also Like

11 komentářů

  1. značku nepoznám, ale obal sa mi páči :))

    OdpovědětVymazat
  2. Mám rada telové mlieka s pumpičkou, sú praktické :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky. :) Jen ty zbytky z nich moc dobře nejdou dostat.. :)

      Vymazat
  3. Tělovým mlékám moc neholduju, ale mám jedno, co mě okouzlilo z Německa věřím, že i tohle může být příjemné a velmi praktické. Moc se mi líbí obal :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jaký zázrak to je? Mě popravdě uchvátilo pouze svým obalem. :) A i kdyby bylo špatné, obsah bych vylela a obal si nechala na tekuté mýdlo nebo jar. :)

      Vymazat
  4. Na to, že je kolem stovky, vypadá hodně luxusně. Líbí se mi balení.:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balení je luxusní, obsah je ovšem klasický krém, který se sežene i za padesát korun. :) Ale jak jsem psala výše, vypadal moc hezky, proto si mě získal a chtěla jsme ho především kvůli obalu. I když oceňuji ho po úklidu a mytí nádobí, kdy chci, aby se krém rychle vstřebal a já se mohla věnovat další činnosti.

      Vymazat
  5. Túto značku vidím prvýkrát. :) Obal vyzerá celkom zaujímavo.

    OdpovědětVymazat
  6. Tuhle značku neznám, ale vypadá to dobře :)

    OdpovědětVymazat