SPOTŘEBOVÁNO #14 | VYHAZUJI LAKY NA NEHTY PO X LETECH!

4/24/2017 06:09:00 odp.

Ani si nepamatuji, kdy jsem naposledy vydávala článek se spotřebovanými produkty. Ale vsadila bych se, že to bylo ještě minulý rok. Nějak jsem zapomínala skladovat vypotřebované produkty a vždy, kdy jsem něco dodělala, automaticky jsem to vyhodila do odpadkového koše na směsný odpad. Až teď na konci března jsem si vzpomněla, že bych zase mohla začít psát mini recenze na spotřebované produkty, díky kterým na sto procent mohu říct znovu ano nebo definitivní ne při dalším nákupu.



Doma se mi poslední dobou nahromadilo spoustu ústních vod. Dříve jsem používala ústní vody Listerine, až do doby než jsem zjistila, že mi v puse pachají více škody než užitku. Sáhla jsem tedy po osvědčené Odol Stoma Paradentol, která byla bez alkoholu a obsahovala mátu. Při vyplachování úst nepálela a mohla jsem se po půl hodině v klidu najíst a napít , aniž bych si ničila chuť.


Na Vichy ultra zklidňující šampon jste minulý rok mohli číst recenzi. Jsem poměrně zklamaná, že už jsem se s ním musela rozlouči, jelikož to byl tak skvělý šampon, který bych si hned koupila i pět krát do zásoby. Jestli máte problémy se svědivostí pokožky, určitě do něj zainvestujte. Vyplatí se to.

Krém na ruce Oriflame Apple and Cinnamon jsem měla načnutý více než rok. Nejprve jsem si ho šetřila vždy na vánoční pohodu. Ovšem než aby se mi zkazil, rozhodla jsem se ho spotřebovat. Byl velmi voňavý, jemný, téměř ihned se vstřebával. Bohužel ruce po něm hydratované nebyly. Já na ruce - kor v chladném období, potřebuji něco hutnějšího a mastnějšího.

Deodorant London Oriflame, tento kousek se mi doma válel snad 3,5 roku, proto byl potřeba už vyhodit. Co si pamatuji, tak velmi hezky ovocně voněl, nelepil, ovšem nezabránil pocení. Nedělal ani fleky na oblečení. Nevím ani jestli ho má Oriflame ještě v nabídce.

Antiperspirant Rexona Shower clean, upřímně, tato značka vyrábí i daleko voňavější antiperspiranty. Nemohu říct, že mi nevoněl vůbec, ale že bych ho nějak velmi ráda používala se také říct nedá. Určitě už se k němu vracet nehodlám.

Kombinovaný roztok Visiomax dm máme doma už po několikáté. Jedná se o velmi levný a kvalitní roztok z drogérie, který je vhodný i pro osoby s citlivými oči. Kupujeme ho stále dokola. Je výborný a mohu jen doporučit.

Velmi luxusní sprchový gel Essence and Co Oriflame mě nejprve nadchnul svou vůní po citrusech, která se výborně hodila v teplých dnech. Ačkoliv moc nehydratoval pokožku, nečistoty a pot umyl snadno. Ale popravdě, za tu cenu - zhruba 280 korun si jich koupím hned několik a budou na tom obdobně, ne-li lépe. 

Sprchový gel Classic Garage používal můj přítel. Byl součástí nějaké kosmetické kazety, kterou kdysi dávno dostal k narozeninám. No, přítel se dvakrát nadšeně z něj netvářil. Ale prý nevysušoval, ale ani nehydratoval pokožku. Voněl tak nějak uměle.


Konečně po x letech jsem si udělala velkou čistku v dekorativní kosmetice a lacích na nehty. Vzala jsem to tak, že laky na nehty, které byly prošlé, nebo už vyschlé jsem dala stranou a ty odstíny, které se mi u těch čerstvých líbily jsem vyhodila. Tedy ještě předtím jsem je dala protřídit mezi známé, které si jich pár vzaly. Zbytek letěl do popelnice. Mezi laky na nehty bylo spoustu značek.




Z dekorativky jsem vyhodila několik prošlých balzámu na rty, respektive heřmánkový od Astrid, ten byl můj oblíbený a Auraté, který nestál za nic. 

Dále No name černá tužka na oči a tekuté oční linky, které jsem si ve čtrnácti koupila někde u vietnamců, byla jsem s těmito produkty nesmírně spokojená. Akorát že v tužce už nic není a linka je zaschlá. 

Opět No name nějaký lesk na rty, který jsem si koupila snad ve třinácti letech. Pamatuji si, že jsme ho měla nesmírně ráda a moc hezky voněl. Měla jsem ho zahrabaný hodně hluboko v kufříku a nikdy jsem se k němu nedostala. Po objevení letěl do koše.

Nevím sice co je to značka tohoto bezbarvého lesku na rty, každopádně koupila jsem si ho, když jsem rychle potřebovala něčím přetřít rty zhruba za dvacku. Ovšem hned po otevření šíleně zápachal a nešlo s ním manipulovat. Asi vadný kousek.


Došel mi můj oblíbený make-up Match Perfection od Rimmel London, který mi velmi vyhovoval. Myslím, že ho zná snad každá holka. Vyrábí se i v hodně světlých odstínech. Budu se po něm muset podívat znovu.

Korekční tyčinka So perfect stay od Miss sporty, nevím, jak dlouho u mě doma ležel, ale muselo to být nesmírně dlouho, jelikož jsem v komodě našla zapadlý pouze prázdný obal. Nejspíše jsem ho schovávala na recenzi a zapomněla jsme tam na něm. Byl jednodznačně na nedokonalosti skvělý a kupovala jsem si ho pořád dokola.

Posléze jsem přišla na chuť tekutým korektorům a to Affinitone od Maybelline, který miluji do dnes. Koupila jsem si ho rovnou ve dvou odstínech a ten světlejší ještě mám, i když také už skoro na dně. Určitě ho mohu doporučit. Zakryje všechny nedokonalosti, tedy až na velmi tmavé kruhy pod očima.


Jako každý měsíc mi došly odličovací tampony, tentokrát Bellawa cosmetics. Nebyly nejhorší. 

Konečně jsem dopoužívala nekonečnou aviváž Coccolino sensitive. Z počátku mi krásně voněl, ale poslední dobou jsem na něj měla vyloženě alergii. 

Došel mi také prací prášek Lanza, který skvěle pral, jak barevné tak i bílé prádlo. Dokázal odstranit i déle zašlé skrvny.


Baví vás tyto články a co jste za poslední měsíc spotřebovaly vy?

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Kozmetiku by som si mala pretriediť aj ja a povyhadzovať staré veci. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja si to rikala snad pul roku a vzdy mi bylo lito to dat pryc. Ale ted namisto uceni mat. otazek jsem k tomu sedla a bez litosti to vyhodila. :)

      Vymazat
  2. Páni to je věcí. Mně sprcháče od Orifflame moc nesedly, ale máme ráda jejich pěny. Doma mám taky dost laků, které bych měla provyházet, ale u některých mi je to líto, i když vím, že mi jen zabírají místo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja uz par sprchacu mela a prijdou mi prumerne az podprumerne. Na to kolik stoji..

      Vymazat
  3. Ja mám skúsenosť len s tým antiperspirantom shower clean a ten aj mňa dosť sklamal, popravde mi skôr smrdel ako voňal :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Me vonel pouze pri prvni aplikaci, kdyz jsem ho v obchode zkousela. Ale potom uz jsem se na nej nejak netesila. Tento kousek se Rexone moc nepovedl. ;(

      Vymazat
  4. Preboha, tých lakov je neúrekom. Aj ja teraz budem musieť dať preč veľa lakov lebo si robím už len gélové. No snáď sa im kamošky potešia. Je mi ľúto totiž funkčné laky vyhodiť

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spoustu z těchto laků bylo už vyschlých nebo hodně dlouho prošlých,např. expirace do 2013 apod., a to už bych opravdu ani kamarádce nedala. Některé jsem schovávala na to, až se třeba kousek stolu oprýská nebo tak, že to zadělám, ale rozhodla jsem se, že to skladovat nebudu. :)

      Vymazat
  5. Já nevěděla, že Vichy má i šampóny :O :D laky jsem taky nedávno vyhazovala, je to hrozné jak se ničí a vysychají -_-

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má jich hned několik. :) Mě překvapilo, že během roku se dá zkazit lak. :) Už to bylo třeba to pořádně pročistit a povyhazovat, akorát to zabíralo místo. :)

      Vymazat
  6. mám strašne rada tieto články z vypotrebovanými produktmi a obzvlášť keď je k tomu stručne a hlavne jasne popísané :) ja momentálne fičím na dezodorantoch od Rexona a som s nimi strašne spokojná..na leto však používam radšej tuhé produkty :)


    Na mojom blogu práve prebieha súťaž o Nars Duo lícenku a bronzér, ak by si mala záujem, bola by som rada ak by si sa pozrela:)

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat