SALOOS | BIO MOJITOVÝ TĚLOVÝ PEELING

4/17/2017 05:58:00 odp.

Nebude to dlouho, co jsem přišla na chuť používat peelingové přípravky. Nejprve jsem sáhla po pleťových, které jsem používala zhruba jednou týdně a nemohla jsem si je vynachválit. Po pár týdnech používání jsem se začala rozhlížet po tělových. Proto když jsem měla možnost vybrat si od Saloos nějaké produkty, mé první kroky vedly právě k peelingům.


Na výběr mají celkem čtyři verze - čokoládu, levanduli a tea tree oil, růži a Mojito. Nemusela jsem se tedy dlouho rozmýšlet, jelikož mi čokoláda a růže v kosmetice vadí a tea tree olej vadí mým kočkám, padla volba na mé oblíbené letní Mojito.

Samotný peeling se nachází v plastovém šroubovacím kelímku o objemu 140 ml. Které je opatřeno ochrannou fólii, aby se při převozu zboží nevylelo. Peeling má ve složení oleje v kombinaci s limetkou a mátou. Samotné částečky jsou na bázi hrubé, mořské soli. Proto vám radím, dávejte si pozor, abyste si produkt nezanesli do nějakého malého poranění, jinak to bude docela štípat. 


Vyhlazující směs přírodních esenciálních olejů, které voní po mátě a šťavnaté limetě, krystalků ryzí mořské soli a rostlinných bio olejů příspívá  ke zvláčnění pokožky celého těla. Zrnka soli jsou sice hrubá, ale zato jemně pokožku obrušují a zbavují kůži neživých buněk a zvyšují tak její pevnost a pružnost (vhodné před opalováním pokožky).

Parfemace je výrazná, voní po sklence mojita ve spojení s limetou. Velmi se hodí do teplých dnů, kdy Vás osvěží, dodá energie, vitalitu a mladost.

Obsah kelímku před promícháním. Sůl usazena na dně, olej nad ní.
Před použitím je potřeba obsah promíchat,  sůl se totiž usazuje dole a nahoře zůstavá olej, kelímek tedy skladujte ve vodorovné poloze, jelikož uzávěr netěsní na 100% a hrozí, že se Vám vyleje. Peeling je opravdu hrubý, na obličej bych ho nedoporučovala používat. Pokožku krásně vydrhne, vyživí a zvláční. Po použití na těle nějakou dobu olej stále cítíte, jelikož na ní vytvoří mastný film, který se pomalu vstřebává. Žádná další péče o tělo není nutná a můžete si užívat hydratovanou a vyživenou pokožku. Ihned po sprše se můžete bez obav obléknout. Na oblečení nezanechává žádné mastné stopy. Pokožka si po použití tohoto přípravku chrochtá blahem.

Peeling se doporučuje používat 1-2x týdně. Já ho používám většinou jednou až dvakrát do týdne. Produkty se dají zakoupit v prodejnách drogerie Dm nebo na internetových stránkách, kde se kosmetika Saloos prodává. Stačí do googlu zadat název a vyjedou vám e-shopy. Nejlevnější cenu Bio tělový peeling naleznete na Srovname.cz

Jen bych vytkla Saloosu trochu balení. Jelikož se jedná o tělový peeling, uvítala bych větší balení.

Složení: Mořská sůl, esenciální oleje limety a máty, rostlinné bio oleje lisované za studenta.

Znáte značku Saloos? Používáte tělové či pleťové peelingy?


Článek je sponzorován. Výrobek byl zaslán firmou výhradně pro recenzi. Veškeré informace, které uvádím, jsou mé pravdivé poznatky. Fotografie použité v článku jsou mé vlastní pro účely této recenze.




You Might Also Like

6 komentářů

  1. Já osobně peeling na tělo nezkoušela. Často jsem o tom přemýšelela, ale na něco takového mě moc neužije. Možná to přijde časem, protože jsem do nedávna nepoužívala žádné tělové mléka a teď se je snažím používat, tak třeba nastane bum a začnu používat peeling. :D Nicméně rezence je super, moc se mi líbí tvoje fotky a i to, že jsi napsala, že to je sponzorované. Mám ráda tvoje názory na kosmetiku a tenhle peeling má hezké balení. Možná bych do něj i šla, jen se bojím, že bych ho použila jen jednou a to mi přijde jako vyhozené peníze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že jsi ocenila mou práci. :) Já právě donedávna používala jen sprchový gel a byla jsem ráda, že se ve sprše nezdržím. Ale věř mi, že kdybys ho jednou použila, že se budeš těšit na den, kdy ho použiješ zase. :)

      Vymazat
  2. Saloos vyzerá zaujímavo. Vôňa mojita musí byť úžasná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je. A hlavně, když Mojito jde cítit po celém bytě. :)

      Vymazat
  3. Saloos znám, hlavně olejíčky :) Mně přítel koupil k vánocům nějaký drahý peeling, vůbec netuším jak ho to napadlo :D Ale tyhle produkty vůbec nepoužívám, tak bych už měla začít!

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olejíček doma jeden také mám. :) Kdo vi co tím chtěl naznačit. Každopádně, já bych jej hned zužitkovala. :-D Navíc před sluněním se to hodí, zbaví to pokožku staré kuže a sjednotí ji. :)

      Vymazat