MIX & GO JUICE | JEDNODUŠE, CHUTNĚ A ZDRAVĚ

4/13/2017 09:05:00 odp.

Milujete čerstvé ovocné či zeleninové šťávy, smoothie, úsporu času a prostor ve vaší kuchyni? Pak je tento článek právě pro vás. Dnes je řeč o skvělém produktu, který jsme si nedávno pořídili do naší malé kuchyně a už nějaký čas mi doma šetří energii a čas. Již z názvu jste mohli poznat, že se jedná o produkt firmy Russell Hobbs, který v kuchyni šetří prostor díky tomu, že je 2v1, respektive odšťavňovač a smoothie maker.


Mix & Go Juice si poradí s lesními plody, ovocem, zeleninou a dokonce i s ledem. Vypořádá se také s cihlou eidamu, kterou ve vteřině krásně rozmělní a sýr si můžete přidat například do rizota, jako jsem to minulý víkend udělala já, když jsem sýr nechtěla ručně strouhat.
Díky dvěma lahvím různých velikostí (400 ml a 600 ml) a dobře těsnícího víčka si můžete šťávu či výživné smoothie vzít kamkoliv s sebou, aniž byste se museli být, že se vám to v kabelce rozleje.



Jednoduše se používá i čistí, stačí, když při každém použití nasadíte vámi zvolenou hlavici a díky tlaku aktivujete start. Poté jen pod tekoucí vodou opláchnete jednotlivé díly, necháte uschnout a máte hotovo. Mix & Go Juice je připraven znovu k použití.
Lahodnou šťávu či smoothie si zvládne udělat každý muž i dítě, aniž by si ublížilo či znečistilo celou kuchyňskou linku.



Všechny plasty odšťavňovače jsou BPA free (bisphenol A), na které se dnes spoustu lidí velmi zaměřuje, včetně mě.

Já si díky tomuto přístroji v podstatě bez námahy a nepořádku v kuchyni nachystám každé ráno čerstvou pomerančovou šťávu nebo lahodné ovocné smoothie s přídavkem vody či mléka. V letních měsících si hodlám vyrobit domácí zmrzliny a to tak, že si rozmixuji směs s mlékem či jogurtem, naplním tvořítka na zmrzliny a dám na pár hodin do mrazáku.


Vlastnosti: 300 W
Včetně: 1x600 ml lahev, 1x400 ml lahev 2x víčko, 1x odšťavňovací nástavky
Odšťavňovač nástavec je dodáván se 2 kužely, sítkem a mechanismem proti odkapávání
Čepele jsou vyrobeny z nerezové oceli, jsou vhodné pro drcení ledu
Tlakem se aktivuje start pro mixování i odšťavňování
Malá lahev je vhodná pro odšťavnění ovoce přímo do lahve (vhodná na cestování)
Díly jsou vhodné do myčky nádobí
Plasty neobsahují BPA
Při mixování vzniká 22300 otáček/minutu


Doporučuji ihned po odšťavňování přístroj vypnout z energie, opláchnout vlažnou vodou a nechat usušit, aby zbytky z ovoce na sítku nezaschly. Ihned po uschnutí díly zpět nasadit a máte připraveno na další odšťavňování.



 Také milujete ovocné šťávy a smoothie?


Článek je sponzorován. Výrobek byl zaslán firmou výhradně pro recenzi. Veškeré informace, které uvádím, jsou mé pravdivé poznatky. Fotografie použité v článku jsou mé vlastní pro účely této recenze. Video je promo firmy Russell Hobbs.




You Might Also Like

10 komentářů

  1. Pěkná věcička. Já si minulý rok pořídila mixér od zn. Braun, právě na smoothie ale použít se dá i na rozmixování čehokoliv nebo šlehání. Super pomocník ale takovýto jaký máš ty vidím poprvé. V létě na zmrzlinu, to jsi mi dala super tip, díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tuto značku jsem v zimě také koukala. Zmrzky jsou naprosto skvělé! :) Já si musím ještě dokoupit nějaká tvořítka a zkoušet nové příchutě. :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Vypadá a hlavně je. A navíc je za příznivou cenu, např. v Kauflandu jsem ho viděla za 1200 korun.

      Vymazat
  3. My máme doma mixér, ale nikto ho nevyužíva :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To my mixér používáme neustále. :)

      Vymazat
  4. Vypadá dobře, zvažuju, že bych si nějaaký koupila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Me predevsim vyhovuji ty lahve, ktere jsou soucasti baleni. :)

      Vymazat
  5. Vypadá dobře:) já mixéry používám akorát tyčové a pak máme jeden velkej, s kterým neustále bojuji.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také kromě tohoto mix and go mám mixér tyčový. Ten klasický mi nikdy nevyhovoval. A myslím, že tyčový mixér zvládne totéž, co potřebuji. Jelikož nepeču žádné sladké buchty apod., tak na obyčejnou bramborovou kaši nebo vyšlehání smetany stačí. :)

      Vymazat