JARNÍ WISHLIST

4/19/2017 08:02:00 odp.

Poslední dobou si opět ráda užívám nakupování oblečení a kosmetiky. A jelikož jsem už pár kousků do svého šatníku nutně potřebovala, rozhodla jsem se, že před plánovaným nakupováním oblečení si sepíšu věci, které si chci nebo spíše potřebuji koupit. 


Můj wishlist začíná basic tričky, z mých černých triček, které mám v šatníku jsou spíše světle černé trika a bílé jsou mírně zažloutlá od skrvrn po antipespirantech, proto nutná výměna základních kousků triček mně v plánovaných nákupech nemine. 

Dále si potřebuji koupit sportovní podprsenku na běhání a sport. Kdo sportuje mi dá za pravdu, že v podprsence s kosticemi se moc dobře běhat nedá. A když jsme u těch s kosticemi, tak si musím koupit i nějaké takové.

Při pohledu do botníku jsem si narychlo uvědomila, že potřebuji nějaké společenské boty k maturitě, a jelikož na podpatky nejsem, chci se podívat po nějakých černě lesklých balerínách.

Poslední dobou se pokukuji po nějakých halenkách a košilích s dlouhým rukávem. Jenže ne všechny mi na mé drobné postavě sedí a cítím se v nich dobře. 

Do dnes jsem si vždy kupovala bílé tenisky, letos chci změnu a to v celé černé barvě. Už jen z důvodu, že se hodí ke všemu a nemusím je každý druhý den umývat. Mám vyhlédnuté buďto jedny od Adidas nebo Nike.

Z kosmetiky si přeji snad tu nejvoňavější toaletní vodu na světe a to My naked truth od Oriflame. Make-up HD Liqiud coverage od značky Catrice, Elmex geleé a kokosový olej.

Jaký máte jarní wishlist vy?

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Ja by som si tiež chcela zaobstarať nejakú peknú športovú podrdu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě štve, že když se mi někde nějaká líbí, tak se nedá vyzkoušet. A většinou mám ten problém, že "košíčky" jsou mi dobré, ale mám příliš velký obvod kolem hrudníku, že bych se do něj vlezla hned dvakrát. :D

      Vymazat
  2. Též bílé tenisky, žádné podobné doma nemám. Tip na basic, docela levná a dobrá trička mám na H&M :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Před pár dny jsem v H&M byla kvůli košili, kterou jsem si nakonec odnesla domů. Ale triček jsem si nějak nevšimla. Ale sobotu na ně mrknu! :) Díky za tip.

      Vymazat
  3. Make-up od Catrice všichni tak chválí, že se po něm musím také poohlédnout, snad na mě v drogerii nějaká lahvička zbude :-) já si chci pořídit nějakou pěknou sukni nebo šatky na léto, tak snad budu úspěšná. Vždy, když něco v obchodě sháním, jako na potvoru nic pěkného nemají a když naopak jdu jen tak na čumendu, nakupovala bych toho hodně :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen jsem včera o make-upu četla, že v drogeriích nemají testery, tak nevím, zda se bude snadné trefit odstínu. :) Tak s tím mám také velký problém. Ale už to beru preventivně, když jdu jen kolem a něco se mi fakt líbí a sedí mi to, tak si to koupím. :) Akorát se mi moc často nestává, že mi zbývá na nákupy čas.. :)

      Vymazat
  4. Některé věci mám také ve svém pomyslném wishlistu. Myslím si, že basic kousků není nikdy dost a například košile teď hodně letí a připadá mi, že je takovým must have kouskem.:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda není, a poslední dobou jsem zjistila, že mi právě tyto kousky v šatníku chybí. Bílou košili jsem už sehnala a hodlám se podívat ještě po nějakých barvách. Nějak mě ty košile poslední dobou chytly. :)

      Vymazat
  5. Kokosovy olej je skvely, ten si urcite poridit. :)) ja zase nutně potřebuji nějaké botičky. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Makeup od Catrice bych také chtěla. Bohužel je zatím pořád vyprodaný :-/

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, super wishlist :) Môžem sa spýtať v com si ho robila? V nejakej appke alebo photoshop? :) Ďakujem, parádny blog :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasněže můžeš, tento jsem narychlo dělala v malování. :) Jinak pracuji s různými programy.

      Vymazat