JARNÍ NÁKUPY A NOVINKY

4/22/2017 09:00:00 dop.

Dnešní článek bude po velmi dlouhé době věnovaný oblíbeným nákupům a novinkám, které jsem si za poslední měsíc pořídila. Já sama jsem si koupila pár nezbytných kosmetických věcí, které mi docházely. Většinu z kosmetických produktů budete moct vidět v následujících měsících v recenzích, jelikož většinu tvoří spolupráce s velmi známými firmami, které naleznete níže v článku. S přítelem jsme tento měsíc hodně nakupovali, článek tedy bude rozdělený na dvě části. Dnes se podíváme převážně na tu kosmetickou a příště na tu méně kosmetickou.



Jestli navštěvujete ostravský shopping park, mohli jste si všimnout, že existují nějaké šťastné dny, kdy nad určitý nákup si můžete vytočit nějakou výhru. Jelikož jsme ten den nakupovali oblečení, a poté jsme šli na nákup do Hypermarketu, všimli jsme si, že tam stojí nějaké kolo štěstí a řekli jsme si, proč to nevyužít. Točili jsme celkem dvakrát. Přítel vyhrál partnerskou odměnu a vybrali jsme si tašku plnou výrobků, kterou poskytla lékárna Benu. Konkrétně tam byly vzorky kosmetiky, spoustu multimitamínů a v neposlední řadě také tento krém na ruce a termální voda La Roche-Posay.


Před nějakou dobu jsem si kupovala můj oblíbený časopis a v něm byla přiložena tato intenzivě posilující maska Gliss Kur pro slabé a vyčerpané vlasy. Já je sice slabé nemám, ale jelikož si je každý den žehlím, tak jim dávám pořádně co proto.
 
 
Po dlouhém váhání jsem si koupila zubní Elmex geleé na posílení zubní skloviny, který už zhruba 3dny pravidelně používám.

Při nakupování čističů v drogerii Rossmann měli nejspíše nějakou akci, že při nákupu dostanete u poklady zdarma sprchový gel s extraktem z limety a bazalky. Jelikož mi poslední dobou nesedly šampony, které v sobě mají tunu silikonů, vsadila jsem na klasiku mého dětství a hodila si do košíku obyčejný kopřivový šampon od Miky.
 
Relaxační polštář nejen pro těhotné.
Poslední dobou mám problémy se bolestí krční páteře, a v Lidlu měli nedávno relaxační polštáře, tak jsem ihned po posledním kousku, který tam měli sáhla. Jedná se o relaxační polštář, který mohou používat také těhotné ženy. Což je plus až budeme čekat miminko. Bohužel momentálně nemám jeho fotku, tak přidávám staženou z internetu. Jedná se o ten samý typ i barvu potahu.

Explore Mix & go juice.

Společnost Russell Hobbs mi poskytla k testování skvělého pomocníka na odšťavňování a smoothie. Jedná se o produkt, který v kuchyni šetří náš čas a prostor. Recenzi jste mohli nedávno vidět.



Z katalogu Oriflame jsem si objednala moji oblíbenou řasenku Very me, v odstínu Black, kterou jsem již měla a vyhovuje mi snad ze všech nejvíce, krásně prodlouží řasy a hlavně vydrží celý den. Škoda jen, že není voděodolná. Dále jsem si koupila čistící pleťovou vodu s heřmánkovým výtažkem, která je určena na citlivou pleť. Objednala jsem si ji v době, kdy jsem se osypala po nevhodném make-upu a potřebovala jsem si dát obličej dohromady.

Od přírodní kosmetiky Saloos jsem si mohla vybrat produkty na testování. Rozhodla jsem se pro Bio kokosový olej, konkrétně s pomerančem, regenerační obličejový levandulový olej, hyaluronové sérum a Mojito tělový peeling, který obsahuje mořskou sůl.


Vítek, zakladatel skvělé knihy plné výzev pro zamilované mi poskytl k recenzi skvělou knihu Our love challenges, kterou jste již na mém blogu mohli několikrát vidět.
Our love challenges | kniha k dostání na internetu zhruba za 500 korun.

Jelikož jsme s přítelem vzali obchody útokem, můžete se za pár dní těšit na další článek s nákupy a novinky, kde vám ještě prozradím produkty, které budu pro vás v následujících měsících testovat.
Co jste si koupili vy? Baví vás tento typ článků?







You Might Also Like

14 komentářů

  1. Skvelé nákupy :) Najviac ma zaujal ten sprchový gél a vôňou limety :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voní krásně, ale jestli bude jako jeho parťák, který šíleně vysušoval, tak nevím.. :)

      Vymazat
  2. Mám tu kokosovou péči s pomerančem od Saloos, je to moc dobrý produkt, doporučuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už ho zhruba deset dní používám a je fajn. Jen mi příjde, že se pomalu rozpouští. Ale to je možná tím, že mám ledové ruce. :D

      Vymazat
  3. Pekne novinky, to s tym kolesom stastia je super, myslim, ze par krat to bolo aj v Auparku, ale nejak som to nikdy nevyuzila
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dneska jsme měli možnost zase točit. Člověk si říká, že proč to nevyužít. :)

      Vymazat
  4. Bio kokosovou péči od Saloosu mám také, v pomerančový a čokoládový verzi a obě nádherně voní ♥

    eLblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také o čokoládě uvažovala. Ale jednou jsem měla něco s čokoládou a odrazovalo mě to. :/

      Vymazat
  5. Knihu Our love challenges mám aj ja a je božská. Také zaujímavé výzvy som ešte nevidela ako sú tam :)

    Čo je dobré to musím mať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je skvělá. Už se těším až venku bude krásně a budem moct plnit výzvy. :)

      Vymazat
  6. mňa velmi bavia takéto články, tá maska na vlasy vyzerá dobre :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mě baví u jiných blogerech. Zhruba za týden výjde další článek s nákupy, kde bude ještě nějaká kosmetika a oblečení. (:

      Vymazat
  7. Mixér bych taky potřebovala. :D pěkné věci sis pořídila . :)

    OdpovědětVymazat
  8. Gliss Kur kozmetika na vlasy je strašne super, hlavne balzam, majú krásnu vôňu.

    Taly Rare

    OdpovědětVymazat