DAILY ROUTINE | MORNING ROUTINE

4/30/2017 09:00:00 dop.

Dnes mám pro vás velmi oddechový článek, který se týká mojí ranní rutiny. Během mého dne se téměř nic zajímavého většinou neděje. Jelikož mě za pár týdnů čekají ústní maturitní zkoušky a ráda bych je úspěšně zvládla. Ve všední dny vstávám různě, jelikož do školy nyní docházím pouze na zkoušky, nemusím vstávat díky probuzení budíkem. Většinou mě vzbudí sluníčko, které mi svítí přímo do obličeje okolo půl šesté až šest hodiny nebo mě vzbudí kočičky, které se chtějí mazlit nebo mají hlad a chtějí snídani. Můj den se odvíjí podle toho, jakou směnu má můj přítel, pokud má odpolední, je mé typické ráno poněkud jiné. Tato rutina je ve dny, kdy jsem doma sama společně s mými chlupáči.


Když tedy vstanu, napiji se sklenice vody, kterou mám během noci připravenou u postele, abych tělu dodala ztracenou vodu. Poté mé kroky vedou do koupelny, kde si zajdu na toaletu a poté si umyji ruce a obličej vodou a dočistím obličej micelární nebo čistící vodou, kterou mám zrovna otevřenou. Když mě trápí černé tečky na nose nebo pupínek, vyčistím pleť aknelotem, který urychlý hojení.



Nasadím si kontaktní čočky - nebo si vezmu klasické dioptrické brýle, nanesu na pleť sérum, které chvilku nechám vstřebat do pokožky, na něj denní krém a zatímco krém bude na pleti schnout, vyčistím si zuby (když nikam nespěchám, zuby si čistím po snídani).


Po vyčištění zubů začínám s make-upem. Většinou nemám náladu na žádné linky ani stíny, proto sáhnu po make-upu, někdy i tento krok vynechám, nedokonalosti zakryji korektorem, celou pleť zapudruji, na lícní kosti aplikuji tvářenku, na řasy dám několik vrstev řasenky, nabalzámuji rty a hotovo. Když nemám náladu se malovat, tak zůstanu jen u pleťového krému nebo oleje. Z koupelny jdu do šatny, kde se z pyžama převléknu do domácího pohodlného oblečení, rozčešu a někdy si i vyžehlím vlasy, zalakuji, zafixuji lakem nebo stáhnu vlasy do copku a přesouvám se do kuchyně nachystat si snídani. Většinou si dávám čistou vodu nebo pomerančovou šťávu, kaiserku s máslem a zeleninou nebo mé oblíbené toasty se sýrem a šunkou.


Po snídani je čas na doplňky stravy. Většinou je to magnézium nebo vitamín C. Zhruba před týdnem jsem ale začala užívat kloubní výživu Rosen Pharma Kolagen Sprint ve žvýkacích tabletách. Především z preventivních důvodu zatěžování kloubů při sportovních aktivitách. 

Žvýkací tablety kolagen sprint seženete na lekarna.cz
Mezitím se musím pomazlit se svými kočkami, které se motají kolem mě po celou dobou, kdy jsem vzhůru.  Před mou snídani jim dosypávám ze zásobníku granule - krmíme značku N&D, a chystám konzervu s masem.

Neustále mázlící se kocourek Timmík.
Téměř stále upovídaná kočička Angelinka.
Poté následuje spoustu učení se k stní části maturity z účetnictví, ekonomiky, angličtiny a češtiny. Odpovídání na komentáře a e-maily a když je čas, tak i předepisování článků na blog. Okolo desáté hodiny připravuji oběd a začínám s úklidem bytu.

Rozepsané články, které brzy budou zveřejněny na blogu.
Někdy samozřejmě musím ráno na nákup potravin, abychom měli co jíst, na návštěvu k lékaři. Ale to není každý den, proto jsem to zde nezahrnula. Momentálně vlastně nedělám nic jiného než sedím u hromady učení a dělám si krátké pauzy na jídlo. Ale věřím, že vy všichni, kteří právě maturujete nebo jste maturovali, to jistě dobře znáte.


Máte už maturitu za sebou nebo vás teprve čeká?

You Might Also Like

19 komentářů

  1. Milujem mačky, my máme doma tri :) A čo sa týka tých rituálov, som na tom podobne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako malá jsme jich doma měli hned 7. Uvažujeme ještě o nějaké, ale až po stěhování se do vetšího bytu. :)

      Vymazat
  2. Pekná rutina. Bioderma je moja najobľúbenejšia značka kozmetiky ✿

    * Giveaway - Cerruti 1881 *

    OdpovědětVymazat
  3. Jj to s maturitou znám... už ji mám pár let za sebou a teď je to spíš při zkouškách na VŠ. :)
    Moc pěkně napsaný článek.:) Moje rána jsou většinou uspěchaná, když nepočítám ty o víkendu.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje jinak také. Myslím, že u spoustu lidí je to stejné. :)

      Vymazat
  4. Ake krasne macicky :) ja tiez pijem vodu len co stanem, inak by ma asi kleplo :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bez vody si noc a ráno nedovedu představit. :)

      Vymazat
  5. Spravila si mi chuť na toasty. :) Skvelá ranná rutina.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani nevíš, jakou chuť jsem na ně měla já při psaní článku. :)

      Vymazat
  6. Pěkná rutina :) od Biodermy jsem měla kdysi micelárku a byla super, ale zatím mám všeho dost :) možná až dojdou zásoby..ale to chci doplnit věcmi od ziaja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teď toho mám až nad hlavu. Už jsem si zase musela dát stopku. Ale je fakt, že převážnou část dostávám k testování, naštěstí se mi to celkem dobře daří spotřebovávat. :) Mě Ziaja vůbec neoslnila, zkoušela jsem nějaké vzorky a spíš mi to uškodilo na pokožce.

      Vymazat
  7. Jak mě chybí ta studentská rána! Ale na druhou stranu jsem ráda, že už nemusím maturovat :D Maturovala jsem ze stejných předmětů :) Neboj, určitě to zvládneš, přeji ti hodně štěstí, a šťastnou ruku při vytahování otázek :)
    Jinak pleťová voda od biodermy je super, taky používám!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No po didakťácích nevím nevím. Ale děkuji! Práce mě také čeká. Ale mě vstávání nevadí. Jsem ranní ptáče. :)

      Vymazat
  8. To s tou mačičkou je rozkošne :) ja našťastie neberiem tabletky ale výživové doplnky tiež občas dám ale bie pravidelne :) kozmetika musí byť a ešte aj jedlo :)


    Katkine kozmetické dobrodružstvá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také doplňky neberu pravidelně. Ale docela mi zabírají. Už mě tolik klouby při pohybu nebolí a nevrzají. :-D

      Vymazat
  9. Biodermu chci vyzkoušet.. maturita mě čeká :/

    OdpovědětVymazat
  10. Já také letos maturuji, zrovna v úterý a ve středu proběhli části z angličtiny sloh a didakťáky, jaký máš z toho pocit? Z angličtiny mám pocit velmi dobrý, bylo to jednoduché ovšem moc dobrý pocit nemám z češtiny. Učím se tak nějak průběžně během dne a hlavně to v čem mám velké mezery, rozhodně ale
    u učení nesedím celý den, to ani náhodou. Ráno mám přibližně stejné, snídani rozhodně nevynechávám :-) Doplňky stravy teda moc neřeším, vždycky jsem byla celkem zdravá, hlavně co se týče imunity, takže nemám potřebu. Jím pouze vitamíny na vlasy jinak nic víc.

    OdpovědětVymazat