WELEDA ARNIKOVÝ SPRCHOVÝ GEL

3/03/2017 07:39:00 dop.

Kdo je milovníkem přírodních kosmetiky, tak si dnes příjde na své. Představuji Vám snad ten nejúžasnější sprchový gel, který jsem za poslední dobu vyzkoušela. Jedná se o arnikový sprchový gel, který osvěží pokožku, zklidní mysl a dodá tělu novou energii nejen po sportovní aktivitě.


Sprchový gel si zamilují všichni sportovci, jelikož je vhodný pro regeneraci pokožku po sportovním výkonu, kdy pokožku příjemně osvěží a nabudí ji k nové aktivitě. Ve složení se nachází Arnika, která je v bio kvalitě, levandule a rozmarýn. Pokud znáte chladivý lekárenský produkt s názvem Fastum gel, tak si jistě vybavíte jeho příjemnou vůni - stejně tak voní i tento produkt.


Složení
Gel má velmi jemnou konzistence a snadno se roztírá. Pokožka je po něm čistá, svěží a poměrně i hydratovaná. V žádném případě nepálí, ani jinak nedráždí Vaši pokožku. Oceníte ho především v letních měsících, případně po sportování. Jelikož je příjemně chladivý.




Produkt má klasický vyklápěcí uzávěr, já ho měla možnost vyzkoušet z mnoha vzorečků, proto je na fotografii tento šroubovací. Produkt mohu vřele doporučit, já si jej určitě koupím v plném balení.

Používáte přírodní sprchové gely nebo je Vám to jedno?

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Od Weledy som ešte nič neskúšala, ale už má zaujali práve sprchovacie gély :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja prave taky pred timto ne. Ale mam na ne uz delsi dobu zalusk. :)

      Vymazat
  2. Měla jsem jen krémy od této značky a ty byly skoro všechny fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla jednou vzoreček a než jsem ho stila otevřít tak mu došla trvanlivost a poté nepříjemně zapáchal. Tak jsem ho musela vyhodit. :) Ale na krémy jsem slyšela samé pozitiva. :)

      Vymazat
  3. Tento gel neznám. Používám obyčejné sprchové gely z drogerie. Nad přírodním jsem doposud nepřemýšlela, ale kdyby mě některý zaujal, tak proč ne.:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky používám převážně Niveu nebo sprchové gely z Oriflame. Ale tento mě zaujal. :)

      Vymazat
  4. Najviac sprchových gélov mám z Yves Rocher, takže uprednostňujem aj ja prírodnú kozmetiku😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždy, když jsme s přítelem v ostravském avinu tak se tam koukám na sprchové gely, ale nikdy jsem si ještě žádný neodnesla domů. Asi je to chyba! :D

      Vymazat