UPDATE | ZÁSOBY KOSMETIKY 2017

3/12/2017 12:10:00 odp.

Jestli můj blog sledujete od úplného začátku, tak jste měli možnost vidět článek o kosmetických zásobách za rok 2015. Jelikož jsem se v tu dobu pomalu balila na internát a později jsem se stěhovala do bytu, musela jsem zásoby roztřídit, dopotřebovat načaté produkty a nějaké buďto vyhodit nebo někomu blízkému darovat.
Od té doby jsem si moc kosmetiky nekoupila, spíše jsem všechno dostala od rodiny a příbuzných k svatkům, narozeninám nebo pod vánoční stromeček. To, čeho jsem měla moc jsem jednoduše poslala dál, pár věcí jsem dala do giveaway, a další tucet produktů jsem zabalila jako vánoční balíčky pro mé nejbližší a obdarovala jsem je. Měli z kosmetiky neskutečnou radost a já byla ráda, že se mi toho doma moc nekupí.
Jelikož jsem si docela dlouho nic nového nekoupila od posledního haulu, rozhodla jsem se nafotit můj obsah komody ve které skladuji produkty, které mám v zásobě. A co vše ukrývá se můžete podívat sami.




Snažila jsem se to rozlišit podle toho, na co jsou produkty určeny, ovšem po chvíli jsem to vzdala a fotila jsem to tak, jak mi to šlo zrovna pod ruku.




Začnu fixačními laky na vlasy, mám jich doma celkem asi čtyři nebo pět, ovšem ty, které tu nejsou mám rozpoužívané. Jedná se o lak na vlasy Wellaflex od značky Wella, má fixační sílu číslo 5 a jsem docela zvědavá jaký bude, protože s touto značkou prozatím zkušenost žádnou nemám. Dále mám Invisilbe hold od značky Syoss, který jsem také ještě neměla příležitost vyzkoušet. Ale jeden už doma mám a to ve zlaté verzi a s tím moc spokojená nejsem. Tak uvidíme, jak obstojí tento. Myslím si, že je budu mít spotřebované rychle, neboť jsem před pár dny navštívila kadeřnický salón a nechala si ustřihnut zhruba dvacet centimetrů z mých dlouhých vlasů.
Mám od přírody vlnité vlasy, bohužel ne vždy se mi mé přirozené zvlnění líbí a tak čas od času sahám po ochraně před teplem. Jednou jsem narychlo něco sháněla a tak jsem po něčem sáhla. Ovšem koupila jsem si přípravek straight and gloss od značky Nivea, který podporuje krásné zvlnění. No co, já to používám na fénování a žehlení a jsem spokojená. Mám ještě jeden rozpoužívaný a tento je v zásobě. 



Sprchových gelů není nikdy dost, a proto se mi doma vždy nějaký navíc válí. Momentálně je to obrovské balen care & diamond od značky Nivea, který nádherně sladce voní, dále téže značky creme care, který má klasickou niveáckou parfemaci a gel limetka a bazalka od Isany, který jsem nedávno dostala k nákupu v Rossmanu.



Dávám přednost pánským gelům na holení, protože jejich pěny jsou kvalitnější. Ovšem, když se zrovna holím a musím někam narychlo odejít sahám po této dámské verzi pěny na holení pro citlivou pokožku s výtažky z aloe vera od značky Laura. Miluji tělová mléka a proto jich mám doma skoro jednu desítku, ovšem naštěstí už všechny pomalu dochází a některá jsem poslala dál. Nedávno mi došlo tohle zpevňující Firming od značky Nivea, ale naštěstí jsem si ho koupila hned dvakrát. Po holení si ošetřuji pokožku přípravky po holení, nejvíce mi vyhovují pánské balzámy od značky Nivea, které používá můj muž. Já sama vlastním v zásobě tento Skin energy, který mám doma dvakrát a nemohu si jej vynachválit.




Antiperspiranty, to je kapitola sama o sobě, těch mám doma vždycky spoustu. Momentálně mám dva od Rexony a to Aloe vera a Sexy bouquet a od Nivea Stress protect a energy fresh, které už jsem měla a jsou snad nejlepší vůbec. Sice 48 hodin nevydrží, ale těch 8 hodin ve škole či v práci ano. Navíc nezanechávají fleky na oblečení.



Odličovacích tamponů není nikdy dost, momentálně jsem si oblíbila tyto z Albertu.




Sprchový gel Magnifique od Oriflame na který se šíleně těším, kdybyste cítili tu jeho vůni, hned si jej oblíbíte. Dětský univerzální krém Babydream pro extra citlivou pokožku, měsíčkovou indulonu, kterou používám snad celý život a poslední jemný odličovač očí a make-upu od značky Nivea, který jste už u mně mohli vidět ve spotřebovaných produktech.


Také máte zásoby kosmetiky nebo nakupujete až víte, že šampony, sprchové gely, případně nějaké jiné produkty jsou na dně?

You Might Also Like

9 komentářů

  1. Mne by sa zišiel nový krém na ruky, keď tak vidím tvoj článok :)

    OdpovědětVymazat
  2. Většinou mám ještě kosmetiku z Vánoc, alespoň sprcháče, šampony, kuličky... Jinak, co mi dojde si koupím hned poté.:) Teď myslím, takové ty oblíbence, kteří se neustále opakují.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také je polovina z těchto věcí vánoční nadílka. :) Oblíbence si kupuji i do zásoby, když je mají za bezva cenu. Dělá to tak si myslím každý.

      Vymazat
  3. Ja mám momentálne veľké zásoby kozmetiky, takže sa snažím plniť jedno z novoročných predsavzatí: novú kozmetiku si kúpim až vtedy, keď spotrebujem to, čo mám (samozrejme, nevzťahuje sa to na rúže a laky :D ) Zatiaľ sa celkom držím :D
    A keďže Alberta nemáme, tak používam odličovacie tampóny z Lidlu a som maximálne spokojná :)
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já se laků na nehty potřebuji zbavit. Z Lidlu jsou top.

      Vymazat
  4. ale toho máš!! Ja som rada že sa zbavujem svojich zásob (aby som mohla nakúpiť ďalšie :D ))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máme to stejně. :D I když si říkám, že velké zásoby už nechci. :)

      Vymazat