SOUTĚŽ | OVOCNÁ SADA LOVE NATURE

3/15/2017 08:23:00 odp.

 Zanedlouho Vám představím recenzi na mé oblíbené pleťové masky na obličej, které jsem minul rok dostala od přítele k Vánocům a jelikož jsem si je hrozně oblíbila, rozhodla jsem se, že Vám objednám jednu tuto skvělou sadu do jarní soutěže. Jedná se o scrub, masku a chladivý gel, který oceníte především v letních měsísích. Soutěž startuje dnes a potrvá do 17. dubna 2017.

Podmínky: 
1. Být pravidelným čtenářem  mého blogu - napsat mi, pod jakým jménem a kde můj blog sledujete. (GFC, FB) - pokud sledujete i přes GFC i na facebooku, můžete si napsat 2 komentáře. Bylo by vhodné, kdyby jste občas blog navštívili, případně okomentovali nějaký článek, abych viděla, že Vás blog baví a nejste tu pouze pro výhru.
2. Platí pro Českou republiku a  Slovensko
3. Napsat mi, jaké byste uvítali články, případně, které Vás nebaví.
4. Napsat mi na Vás kontaktní e-mail, abych se Vám v případě výhry mohla ozvat.
Bonusové komentáře:
5. Za sdílení soutěže  si můžete přidat další komentář, do komentářů mi dejte odkaz.
6. Za sledování na Instagramu si můžete přidat komentář, napište mi, pod jakým jménem mně sledujete.
Soutěž končí 17. dubna ve 23:59, během následujícího dne vylosuji společně s mým mladším bratrem jednoho z Vás, který sadu produktů vyhraje. Pokud se mi během následujících 3 dnů neozve, losuji náhradníka.

Přeji všem hodně štěstí!

You Might Also Like

21 komentářů

  1. Mam rada články o kosmetice. Minule me velmi zaujal clanek o knize our love challanges, ten jsem posilala i priteli a chceme si tu knihu poridit. Bavi me takove veci.
    Gfc Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Fb Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Instagram Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná soutěž, tahle sada mě moc láká, čtu na ní moc fajn recenze.
    Sleduji přes GFC jako Charmedka
    Určitě nejraději čtu recenze a ostatní kosmetické články, to mě baví nejvíce.
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. FB Beauty of pink
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Instagram Charmedka
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. GFC Zuzana Oulehlová, zuzkavkostce@seznam.cz
    Já mám ráda články o kosmetice, i osobité články, o tom co člověk má rád, motivace, sny a tak :)

    OdpovědětVymazat
  8. GFC: Alex B
    alexandra17996@gmail.com
    Mne sa páčia články o kozmetike, recenzie na kozmetiku.

    OdpovědětVymazat
  9. gfc nikola benková
    n.princess@azet.sk
    mna zaujima vsetko kde je kozmetika :D

    OdpovědětVymazat
  10. zdielam tu
    https://www.facebook.com/Giveaway-SKCZ-723421241025612/

    OdpovědětVymazat
  11. a intagram sledujem ako queeniky

    OdpovědětVymazat
  12. GFC: Lenka Koubová
    koubovalenka8@gmail.com
    mne baví všechny tvé články o kosmetice :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  13. FB: Lenka Koubová
    koubovalenka8@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Instagram: lenkakoubova
    koubovalenka8@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. GFC - Kristýna Košuličová
    tynka.kosulicova@seznam.cz
    mě teda baví čís tvé wishlisty ♥♥

    OdpovědětVymazat
  16. FB - Kikina Kristýna Košuličová
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. IG - Kkiki_kosulicova
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. mně baví číst články s různými typy. teď si vzpomínám zrovna na vánoční filmy.
    Gfc: Kate p.
    email: somethingbykate@seznam.cz

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  19. Baví mně číst především recenze a články s kočkama. Nechtěla bys zase obnovit články se spotřebovanými produkty, nákupy a novinkami pro tebe a tvé kočky? Bylo by to skvělé! :)
    GFC: LaurinkaNor, mail:laurinkanor@gmail.com

    OdpovědětVymazat