Oční krém proti vráskám North for Men Advanced

3/06/2017 10:48:00 dop.

Máte doma muže, který má rád kosmetiku a rád o sebe pečuje? Mám ráda, kdy muž voní po parfému a ne od potu z práce. A také, když náš protějšek nás reprezentuje svým vzhledem. Tento oční krém proti vráskám ocení muži, které mají často unavené oči či tmavé kruhy pod očima, případně pokud se jim začínají dělat jemné vrásky v okolí očí. Je proto vhodným dárkem ke svátku, narozeninám, vánocům nebo jentak pro radost.


Oční krém lze použít jak na denní, tak i noční použití na omytou čistou pleť. Nanesete velmi malé množství krému a jemně rozetřete. Jedná se o zvláčňující oční krém s lehkým, nemastným složením, který se ihned vstřebává. Složení s technologiemi Arctic Pro Defence a Bio-Active, vitaminem E a kofeinem pomáhá ulevit unaveným očím, redukovat jemné linky a tmavé kruhy*. Oftalmologicky a dermatologicky testováno. 



Je oftalmologický a dermatologicky testován. Můj muž ho používá i když trpí na atopický ekzém a ne všechny oční produkty mu vyhovují. Zbavil ho suchých míst i velmi jemných linek okolo očí, i když je fakt, že můj přítel na vrásky ještě netrpí.

Složení
Seženete ho v katalogu Oriflame za mnohdy velmi přijatelnou cenu, kdy ve slevě ho lze pořídit za 119,- Kč, což si myslím, že je velmi přijatelná částka.

Používáte vy a Vaše protějšky oční krém? Jaký je Vás oblíbený?

You Might Also Like

7 komentářů

  1. I když ten můj chodí rád upravenej a voňavej, ale jakákoliv hydratace mu nic neříká, nemůžu ho donutit ani občas se namazat niveou pro chlapy :D Ale tenhle krém vypadá moc fajn a je za příznivou cenu, tak třeba ho donutím :) Já se teď učím oční krém používat, ale mám ještě mladou pokožku, tak hledám něco lehkého a hydratačního, spíše na oživení očního okolí, a takových produktů je málo :(

    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zhruba před 2 roky kupovala hydratační oční krém v Dmku, a přes měsícem jsem si ho chtěla koupit, a zjistila jsem, že se už nevyrábí. Což je velká škoda, nenoť pro mladou pleť byl top. :)

      Vymazat
  2. Oční krém jsem použila možná tak jednou a ze vzorečku. Krémy miluji, ale ty oční mě moc nelákají.:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. No hezký, můj přítel nechce používat ani občas krém nebo masku. Má dobrou pleť, ale přece jen by to chtělo alespoň občas pořádně vyčistit. :)

    http://xoxo-ronnie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To můj přítel kosmetiku miluje. Ale masku ani peeling si na sebe napatlá, i když občas by to jeho pleť potřebovala.

      Vymazat
  4. jeeej ja ho používam, a som s ním spokojná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ho s přítelem používám. :D Je super a zrovna teď ho mají za hubičku.

      Vymazat