Lifestyle: Jak a čím uklízím svou domácnost | Kuchyň, koupelna, spotřebiče

3/22/2017 02:33:00 odp.

Je to už poměrně dlouho, co jsem psala na blog péči o náš byt. Jelikož jsem si koupila spoustu nových skvělých čisticích přípravků, rozhodla jsem se, že Vám ukážu co momentálně k běžnému úklidu používám. Většinu produktů seženete v kamenných obchodech či drogériích. Najdou se ale i takové, které ne vždy na prodejně bývají. A pokud se mezi Vámi najdou stejní uklízející maniaci jako já, vemte si Váš košík s čistícími prostředkami, natáhněte na ruce gumové rukavice a pusťte se do úklidu. A ti z Vás, co úklid přímo nesnáší jen připomínám, že včera začalo jaro a je nejvyšší čas něco začít dělat.


Začnu těmito univerzálními ubrouskami od W5, které můžete použít na cokoliv. Používám je na běžný každodenní úklid, kdy potřebuji co nejvíce toho doma stihnout nebo před neohlašenou návštěvou. Vytáhnu jeden ubrousek, utřu plochu a ta je v zápětí čistá a voňavá. V balení je 80 kusů a stojí to pár korun. Navíc jedno balení vydrž na poměrně dlouhou dobu.


Čistá toaleta je pro mně základ. Čističe toaletní mísy docela často střídám. Momentálně se mi dostal do rukou Power Aktiv Bref, který voní po oceánu. Hezky myje mísu a navíc krásně voní. Jsem dost ujetá na dezinfekci povrchu a podlah, tak jsem se rozhodla kromě Sanytolu a Dettolu používat ještě uiverzální dezinfekční sprej Savo, který krásně vyčistí povrchy a hezky po něm voní domácnost. Když jsme vybírali spotřebiče, kupovali jsme vše v nerezu, tzn. lednici, mikrovlnku, pračku i rychlovarnou konvici. A jelikož obyčejná voda s jarem na těch povrcích dělala šmouhy, sáhla jsem po čističi NEREZ od Cifu, který tyto šmouhy hezky odstraní a provoní. Spotřebiče se jen lesknout.
 

Poměrně často vařím a proto musím skoro každý den mýt sporák a dřez, ve kterém se usazuje mastnota z jídla. Koupila jsem si proto tekutý prášek Cif Cream aroma, který krásně voní po květinách. Velmi dobře odstraňuje vodní kámen a mastnotu. Za mě jednička. Určitě každý z nás jednou v životě bojoval s vodním kamenem v rychlovarné konvici. Jelikož ta naše nebyla zrovna nejlevnější, rozhodla jsem se, že ji nenechám zničit vodním kamenem a pořídím si odstraňovač vodního kamene v tabletách W5. Používám jej i do kávovaru.


Nedávno mi došel náš oblíbený čistič podlah, tak jsem sáhla po tomto CORK AND LAMINATE floor cleaner z Kauflandu, který stál skutečně pár kaček. Hezky voní, poměrn dost pení a krásně umyje podlahu. Nezanechává po sobě šmouhy. Co více říct. Za málo pěnez hodně muziky. Dále čistič skel W5, který si nemůžu vynachválit. Je ho jeden litr, vydrží opravdu na dlouho. Umývám s ním veškeré skleněné plochy, okna a zrcadla. Krásně voní, leští a nešmouhatí. Jak jistě víte, miluji Sanytol a používám ho neustále a na všechno. Bohužel i ten mi došel a tak jsem sáhla po jeho kamarádovi antibakteriálním spreji na povrchy Original od Dettol, který je stejně skvělž, možná ještě lepší, jelikož s ním mohu umývat prkýnka na maso, lednice, hračky .. zkrátka vše.


Bez čeho bychom si již život neuměli představit je CERESIT stop vlhkosti. Jelikož jsme se letos poměrně dost potýkali s příliš vlhkým vzduchem a plísněmi na zdech, rozhodli jsme se koupit tento pohlcovač vlhkosti a zápachu. Jedna tableta nám sice vydržela zhruba měsíc, ale investice stála za to. Není nad to dýchat čistý a normální vzduch. Používala jsem ho vždy v místnosti, kde se mi zdálo vlhko, tudíž v koupelně byl vždy, když jsme se osprchovali, v kuchyni po vaření a praní prádla a v obývacím pokoji v době, kdy se sušilo prádlo či kdykoliv jindy.


Jací jsou Vaší pomocníci v úklidu? Potýkali jste se někdy s plesnivými zdi?

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Ja milujem upratovanie :D ako naozaj :D

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný článek. S plesnivými zdi se musí naložit hned jak se plíseň objeví. Já bydlím zatím s rodiči. Bydlíme ve starém domě, sice je zrekonstruovaný, omítka nová ale barák je vlhčí, takže v některých místnostech se plíseň tvoří. Konkrétně v mojí ložnici, v rohu dole. Když je plísně málo, lze použít obyč Savo proti plísním, to používáme zejména také na spáry v koupelně. Jinak já tolik přípravků nepoužívám. Uklízím si pouze své místnosti a občas vytřu a vysaji celý dům, umyji koupelnu. Na vytírání jsem si pouze koupila prostředek, jmenuje se to Bristol, potom mám leštěnku Mr Muscle, mám totiž některý nábytek s vysokým leskem a hned je na tom vše vidět. Jo a Vanish na koberec, je drahý a přitom není moc účinný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to jsem Vanich chtěla koupit na sedačku, asi se ještě kouknu na nějaké čističe na pohovky. :)

      Vymazat
  3. Taky používáme Detol a ubrousky W5, jsou parádní :) No, setkali jsme se s plísní na zdi, naštěstí toho nebylo moc, stačilo taky použít obyč Savo proti plísním.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsme stříkali savem proti plísním, bohužel po dvou týdnech se objevila znovu.

      Vymazat