EYEBROW KIT | THE ONE | SADA NA OBOČÍ

3/17/2017 05:13:00 odp.

"Obočí je rám obličeje.", ten kdo tuto větu poprvé řekl měl pravdu. Ještě donedávna jsem obočí neřešila. Nechodila jsem nikam na kosmetiku ani jsem si jej netrhala sama až do doby, než nás na promo fotky líčily kosmetičky na mé bývalé škole. Tam mi poprvé jedna studentka trhala obočí. Nebudu Vám vyprávět, že to vytrhla perfektně, ba naopak. Vytrhala mi to moc a já to musela nějaký čas nechat narůst. Poté jsem zašla za profesionální kosmetičkou s dlouhodobou praxí a ta mi to konečně upravila podle mých představ. 


Já krásně tmavé a plné obočí zdědila po svém otci. A jsem na to patřičně hrdá. Bohužel jak jsem byla malá, potkal mě nějaký úraz a já mám v obočí maličkou jizvičku, která chce občas zakrýt make-upem na obočí. A jelikož mám vyzkoušeno zatím pouze jedno a to od Oriflame, rozhodla jsem se, že Vám jej zrecenzuji. Vím, že v drogerie nabízí spoustu i levnějších variant, které mohou být stejně dobré, či dokonce lepší.


Představuji Vás paletku na obočí Eyebrow kit The One od Oriflame, konkrétně o kompaktní univerzální  paletku obsahující dva stíny, fixační a dva zkosené štětečky na jednoduchou a přesnou aplikaci.


Obočí po těchto stínech vypadá perfektně upravené a hlavně přirozené. Je vhodné jak pro tmavší, tak i světlé typy lidí. Takže si opravdu příjde každý na své. Na obočí vydrží celý den aniž by se roztékalo. Samozřejmě nevydržení návštěvu vodního parku, jelikož není voděodolné.

Přiložené štětečky.
V balení jsou přiloženy dva zkosené štětečky, někomu vyhovovat nemusí díky své délce, mě však prozatím vyhovují. Zkoušela jsem i jiné ze sady štětců, ale vždy jsem skončila u těchto. Jsou maličké a hlavně přesné. Nestane se, že přetáhnu.

Swatch stínů.
Stíny zakoupíte v katalogu za maximální cenu, která je 319,- Kč za 3 g. Ale dá se sehnat i za nějaké dvě stovky. Bývá poměrně často ve slevě.

Upravujete si obočí? Používáte stíny, tužky nebo gely?

You Might Also Like

9 komentářů

  1. mně se líbí ty štětečky. Jinak já mám od Rimmelu, jsem s ním spokojená. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem tento set měla asi dvakrát koupený, je moc fajn. Teď spíš používám tužku na obočí v kombinaci s gelem na obočí, to mi stačí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem přemýšlela nad tužkou, ale poté se mi dostaly do rukou ty to stíny. :)

      Vymazat
  3. Ja používam na obočie tiež paletku, ale od Essence :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tu vždy koukám, když jsem v drogerii. :)

      Vymazat
  4. Paletka vyzerá úplne famózne a obočie sa s ňou dá určite perfektne upraviť

    OdpovědětVymazat
  5. Túto paletku mám aj ja, ale nejako extra ma nenadchla.
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat