Dámské náramkové hodinky s úzkým zdobeným páskem

3/30/2017 03:59:00 odp.

Ještě donedávna jsem nevlastnila žádné hodinky, a jelikož ne vždy mám možnost vytáhnout z kapsy mobilní telefon a zkontrolovat čas, rozhodla jsem se, že si jedny objednám přes internet. Zapátrala jsem tedy na mé oblíbené stránce poštovnézdarma.cz. Na wishlistu mám hodinku už nějaký ten měsíc. Chtěla jsem nějaké elegantní, které se budou hodit k jakémukoliv outfitu, budou mít malý ciferník a uzký pásek. Našla jsem tyto ve stříbrné barvě do kterých jsem se na první pohled zamilovala.

Stříbrné hodinky na detailním záběru.
E-shop nabízí tyto hodinky ve dvou barevných variantách - zlatá a stříbrná. Cena hodinek je velmi nízká, v akci je momentálně mají za 125 korun. Jsem milovníkem stříbrných doplňlů, proto i hodinky jsem volila v této barvě. Obě varianty můžete vidět v tomto článku. 

Stříbrná verze hodinek, kterou jsem si pořídila já.
Při objednávce jsem měla strach, aby se cestou neponičili. Jelikož přeci jen, hodinky jsou poměrně křehká a snadno rozbytelná věc. Ovšem po vybalování balíčku jsem zjistila, že skladníci zboží zabalili do hrubé měkké fólie, která hodinky chránila.

Cvoček na zapnutí hodinek.

Co musím vytknout, je zapínání. Než jsem přišla na to, jak odepnout tento zobáček, trvalo to zhruba několik desítek minut. Proto vždy, když si je nandávám a sundávám, žádám o pomoc svého přítele.

Detail hodinek ve zlatém provedení.
Součástí hodinek byly také baterie. Stačilo z hodinek sundat pruhlednou ochrannou fólie, nastavit čas a hodinky běželi. Nevím sice, jak kvalitní baterka v nich je, mám je doma několik dnů, ale prozatím fungují tak jako mají. 

Dámské hodinky ve zlatém provedení.
Pokud máte tenkou ruku, jako já, budete si muset s hodinkami zajít do zlatnictví, aby Vám zkrátili pásek. Neboť mě je příliš velký. Tato operace však trvá několik minut a stojí pár korun.

Vlastnosti výrobku:
  • Materiál: kov
  • Barva: zlatá, stříbrná
  • Délka: 18,5 cm
  • Šířka pásku: 1,2 cm
  • Průměr ciferníku: 1,8 cm
  • Obsah balení: 1 x hodinky
Hodinky mohu doporučit. Ovšem pokud Vám nevadí těch pár detailů, které jsem výše napsala. Více fotografií produktu naleznete na stránkách prodejce.

Nosíte hodinky? Máte nějakou oblíbenou značku?

Článek je sponzorován. Výrobek byl zaslán firmou výhradně pro recenzi. Veškeré informace, které uvádím, jsou mé pravdivé poznatky. Fotografie použité v článku jsou mé v kombinaci prodejce.

You Might Also Like

9 komentářů

  1. Hodinky nenosím, nejako mi to zavadzia ;D . Tieto sú ale krásne. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Já o nich na ruce ani nevím. :)

      Vymazat
  2. Ja nosím hodinky, ale preferujem iný typ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každému se líbí něco jiného. Také jsem měla vybrané jiné, ale tyhle mi padly na stránce do oka. :)

      Vymazat
  3. Ja bez hodiniek ani von nejdem. Tieto sú veľmi pekné, páčia sa mi hlavne inakosťou kedže všetci nosia podobné typy hodiniek tieto moc nevídam :-)
    Taly Rare

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou pěkně a hlavně stojí pár kaček. :)

      Vymazat
  4. Tak to jsou docela hodně levné, otázkou ale je, jak dlouho vydrží funkční..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano. Každopádně zatím drží. Uvidíme co po prvním měnění baterie. :) ale za tu cenu ani extra dlouhou životnost nečekám.

      Vymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat