WISHLIST 2017

2/11/2017 10:29:00 dop.



Je to už poměrně dlouhá doba co jsem si psala nějaký wishlist. Letos jsem se rozhodla, že si začnu pravidelně psát tyto wishlisty a budu si postupně plnit mé přání, která si už pěknou dobu přeji splnit. Letos ovšem si přeji jen tři věci, nejsou to maličkosti, ale velké zásadní změny. První je ta, že chci zdárně odmaturovat. Příprava k maturitě ze mně vycucává veškerou energii, volné víkendy trávím vypracováváním maturitních okruhů, samostudia angličiny, povinnou četbou a zpracováváním podnikatelského záměru. Až budu mít zdárně hotovou maturitu čeká mě stomatochirurgický zákrok v celkové narkóze, kvůli zubům moudrosti, které mi demolují horní čelist a následně ortodontická léčba fixními rovnátky. A v neposlední řadě hledání vhodného zaměstnání a koupi bytu či domu, kam se přestěhujeme s mým přítelem, Angee a Timmíčkem.

Momentálně nějak nemám vůbec náladu na oblékání ani na líčení. Jsem ráda, když se ráno vyhrabu z postele, udělám si základní make-up, respektivě nanesu korektor, v případě nutnosti make-up a řasenku a je to. Hodím na sebe džíny, triko a teplý svetr a vyrážím směr škola. Natož na nakupování kosmetiky nebo oblečení. I když je fakt, že obměna šatníku mě čeká na jaře. A už se na to i docela těším.

Dnes jsem se rozhodla ukázat vám můj wishlist pro rok 2017, podle kterého bych se chtěla řídit.
Předem chci říct, že drahou hmotnou věc si už přeji několik let a je možé, že si na ni ještě nějaký rok počkám. Není to totiž věc, bez které bych nemohla žít. Jediné co si nejvíce přeji, aby můj nemocný dědeček s námi strávil ještě nějaký čas a já v klidu odmaturovala.

Co se obsahu  týče, jedná se spíš o seznam věcí, které si hodlám na jaře pořídit. Kosmetiku se poslední dobou snažím vypotřebovat a proto tu mám pouze toaletní vodu a štětce na líčení. 


Kabelka
Ačkoliv mi přítel minulý rok jednu kupoval, zničila jsem si ji poměrně dost nošením skript do školy. A semtam na ni zaútočily kočičí drápky. Chtěla bych si pořídit nějakou ve střední velikosti, do které bych hodila diář, nějakou lahev s pitím, peněženku, mobil, klíče a šla bych.

Parfém
Ten jsem si už nekoupila pěkně dlouho. Mám jich sice doma spoustu, před pár dny se mi dokonce jeden rozbil a rozlil, ale na tento od Oriflame mám zálusk už minimálně půl roku.

Trenčkot
Sice pár jarních sáček vlastním, ale chtěla bych si letos koupit nějaký trenčkot buďto v béžové nebo černé barvě, který by se hodil ke všemu. A navíc tento základní kousek mi v šatníku chybí.

Štětce
Ty co mám mi pomalu dosluhují, hodně poslední dobou pelichají a proto se už pomalu dívám po nových. Ještě nemám vybranou konkrétní značku, kdybyste o nějaké věděly, budu ráda, když se v komentářích o ni zmíníte.

Digitální zrcadlovka
Jediná věc, kterou si přeji pěkných 8 let a v nejbližší době si ji chci pořídit. Není to levná záležitost, ale jelikož jsem se v dospívání věnovala focení, chtěla bych se k němu opět vrátit, ale bez kvalitní výbavy to bohužel nejde.

Sportovní podprsenka
Miluji, když se během sportu a domácích pracích mohu cítit pohodlně. V tom mi ovšem brání podprsenky s kosticemi, které poměrně tlačí. Ještě nemám vybranou konkrétní podprsenku, ale líbí se mi tyto od Nike.

Jarní boty
Někdy na podzim jsem se vzdala mým oblíbeným teniskách a začala jsem řešit boty, ve kterých budu chodit. Přeci jen už nejsem náctiletá, která by měla neustále chodit ve sportovních botech v jakémkoliv období.



Musím říct, že vše jsou potřebné věci, a nic pro mě neznamená zbytečnost.

You Might Also Like

11 komentářů

  1. V některých věcech bych se našla. Já ti ráda za sebe poradím značku štětců Hakuro. Skvělá kvalita, za skvělou cenu, ještě mě ani jeden nezklamal. A podobnou kabelku, kterou tu máš, mají v H&M, okolo osmi set, mám ji taky, je super, vleze se do ní všechno :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Hakuro štětce mám už nějakou dobu zálusk, hodně lidí co znám si je chválí a já věřím, že zainvestuji právě do nich. Děkuji za tip! :) Opravdu? V H&M jsem už nějakou dobu nebyla, musím se tam někdy stavit.

      Vymazat
  2. Trenčkot hledám taky...Nějaký který by mi pořádně sednul a byl by kvalitní, ale zatím jsem nic takového nenašla.
    Sim in the Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  3. Ja by som brala nejaké pekné jarné topánky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Maturita a i operace ti určitě dobře dopadnou, neboj :) nějaký foťák bych taky potřebovala :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maturity se nebojím, když se nepovede na první pokus, bude další. Když se operace nepovede, to už by bylo horší. :) Myslím pozitivně. :) Já taky, jako sůl, jak pro blog, tak i osobní život. :)

      Vymazat
  5. Myslím, že máme docela obdobný wishlist, jen já ho mám spíš v hlavě.:) Držím palce ať ti vyjde brzy foťák, já si ten svůj pořídila pár týdnů zpět:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  6. Ja si zo zásady takéto wishlisty nepíšem, lebo som potom sklamaná, že nemám ani polovicu z toho, čo som si zaumienila :D
    Ale zrkadlovka by sa zišla aj mne :(
    World of Nicol | Narodeninová giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemusíš být zklamaná, já si určitě ani půlku ze seznamu letos nekoupím. :D Mám to spíše jako motivaci, najít si co nejdříve po škole zaměstnání. :-D
      Přeji ti, aby sis sen brzy splnila. :)

      Vymazat
  7. Dendy, přeju Ti hodně štěstí a u maturity a zvládneš jí :) to s tím zákrokem mě mrzí, hlavně ať to dobře dopadne a rovnátka pak už budou v pořádku..:)
    Novou kabelku bych asi taky potřebovala.. všechny jsem si zničila učebnicemi do školy..:/ tak ať si brzy svá přání splníš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsi zlatá! :) já právě taky si ji zničila díky skriptům, které jsou pomerně těžké a to se snažím do ní necpat přebytečné věci. :)

      Vymazat