Valentýnská soutěž o balíček pro intimní hygienu

2/07/2017 06:23:00 odp.

Minulý rok jsem měla možnost otestovat skvělé produkty pro péči o intimní hygienu a dnes jedna z Vás má možnost vyhrát balíček se třemi produkty - intimní mycí gel, krém a tablety na které jsem psala recenzi. A jelikož se blíží Valentýn a letos jsem nepřipravila na jeho téma žádný článek, rozhodla jsem se dát Vám do soutěže právě tento balíček. Soutěž startuje dnes a potrvá do 14. února.


Podmínky: 

1. Být pravidelným čtenářem  mého blogu - napsat mi, pod jakým jménem a kde můj blog sledujete. (GFC, FB) - pokud sledujete i přes GFC i na facebooku, můžete si napsat 2 komentáře. Bylo by vhodné, kdyby jste občas blog navštívili, případně okomentovali nějaký článek, abych viděla, že Vás blog baví a nejste tu pouze pro výhru.
2. Platí pro Českou republiku a  Slovensko
3. Napsat mi, jak budete trávit svatého Valentýna.
4. Napsat mi na Vás kontaktní e-mail, abych se Vám v případě výhry mohla ozvat.

Bonusové komentáře:
5. Za sdílení soutěže  si můžete přidat další komentář, do komentářů mi dejte odkaz.
6. Za sledování na Instagramu si můžete přidat komentář, napište mi, pod jakým jménem mně sledujete.
Soutěž končí 14. února ve 23:59, během následujicího dne vylosuji jednoho z Vás, který balíček s přípravky pro intimní hygienu vyhraje. Pokud se mi během následujících 3 dnů neozve, losuji náhradníka.


Přeji všem hodně štěstí v soutěži.

You Might Also Like

26 komentářů

  1. 1. GFC: Terezah-style
    2. ČR
    3. Já budu Valentýna trávit sama neboť přítel je ode mne daleko a přijede až v březnu. Každopádně si ho určitě užiji způsobem teplé koupele :-)
    4. mail: terezka0000@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Sleduji jako Laurinka Norková, splniňuji podmínku - ČR.
    Na Valentýna budu v Americe.
    laurinkanor@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla jsi vylosována v této soutěži. Odeslala jsem ti e-mail s žádostí o zaslání adresy. V případě, že podle podmínek neodpovíš do určitého dne, losuji náhradníka. GRATULUJI! Ať jsi s výhrou spokojená a pomůže ti. :)

      Vymazat
  3. Sleduji jako Kate p.
    Na Valentýna budu sama, takže ho asi slavit nebudu.:)
    email:somethingbykate@seznam.cz


    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Sledji přes GFC jako Simona Stupenova
    simushka.ss@gmail.com
    Na Valentýna si dám víno, napustím vanu a udělám si beauty day:)

    OdpovědětVymazat
  5. GFC: Alex B
    alexandra17996@gmail.com
    Ja budem v škole, ale pôjdem si sadnúť aj s priateľom na nejaké jedlo :)

    OdpovědětVymazat
  6. GFC Zuzana Oulehlová
    zuzkavkostce@seznam.cz
    Ještě nevím, jaký bude program, ale doufám, že zajdeme na nějakou dobrou večeři s vínkem :)

    OdpovědětVymazat
  7. ahoj gfc Nikola Benkoví
    n.princess@azet.sk
    no 14teho obaja robime , ale to nevadi my mame valentina kazdy den cely rok <3

    OdpovědětVymazat
  8. a zdielam tu
    https://www.facebook.com/Giveaway-SKCZ-723421241025612/

    OdpovědětVymazat
  9. GFC: Alexandra Petriková
    Email: lyziee25@gmail.com
    Tento rok Valentina budem travit so zubarkou :D nie s priatelom :/

    OdpovědětVymazat
  10. GFC sledujem ako Nikuš Semancová
    Tohto roku nebudem nijako extra tráviť Valentína, keďže s priateľom sme od seba 700km. Takže to bude klasický deň :D
    mail: nikussem@gmail.com
    World of Nicol | Narodeninová giveaway

    OdpovědětVymazat
  11. GFC: Lenka Nechvátalová
    E-mail: Nechvatalova9@seznam.cz

    Valentýna neplánuji nějak zvlášť slavit, neboť jsem nezadaná, ale jsem pozvaná na jednu schůzku po práci, tak uvidíme :). Jediný, co plánuji je řádný odpočinek se svými psy, knížka =). A co ty?

    Krásná výhra :).

    OdpovědětVymazat
  12. Sleduji GFC - Petra Brázdová.
    Valentýna oslavíme s manželem tak jako každý rok dobrou večeří.
    brazdova.p@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. GFC: Simona Zahrádková. Valentýna oslavíme dobrou večeří:-). mail: ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Alena Krajíčková14. 2. 2017 8:18:00

    Facebook Alinda Krajíčková

    https://m.facebook.com/profile.php?id=100014957133676

    OdpovědětVymazat
  15. Alena Krajíčková14. 2. 2017 8:19:00

    Valentýna budeme trávit s mým mužem. Vyrážíme na večeři ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alena Krajíčková14. 2. 2017 8:22:00

      A ještě E-mail: alinda64@email.cz

      Vymazat