TOP PRODUKTY ROKU 2016

2/09/2017 06:00:00 dop.

Za rok 2016 jsem měla možnost vyzkoušet nespočet nových kosmetických produktů, některé by vůbec nesedly a na některé nedám  dopustit. Většinu z těchto produktů jsem měla možnost vyzkoušet díky spolupracím a jsem za ně velmi vděčná. Produktů, které mi přirostly k srdci je poměrně hodně, myslím, že se můžeme na ně rovnou vrhnout.

Visiomax - kombinovaný roztok na kontaktní čočky

Já jakožto nositelka kontaktních čoček kupuji neustále nové měsíční čočky a roztoky pro jejich ukládání a jelikož roztok na uchovávání samotných čoček často dochází a neustále kupuji nové balení za pár stovek, rozhodla jsem se trošku ušetřit na roztocích a vyzkoušet na doporučení rodinného známého koupit roztoky z drogérie Dm a kupodivu jsme s nimi spokojený. Je příjemný, nedráždí oči a skvěle čistí čočky.
 

Bioderma - zklidňující šampon Nodé A

Konečně jsem zatočila s podrážděnou vlasovou pokožkou díky tomuto skvělému přírodnímu šamponu od Biodermy. Z počátku jsem mu nevěřila, ale příjemně mě překvapil. Sice stojí pár stovek, ale takto už to u Biodermy bývá. Já si za kvalitu ráda připlatím.

Nivea - zvláčňující denní krém

Nivea vyrábí snad ty nejlepší pleťové krémy, ať už se jedná o variantu denního nebo nočního krému. Má jemnou konzistence, pleť po ní není mastná. Můžete se ihned nalíčit. Pokud se mažu ráno o víkendu, když na sebe nedávám make-up, vydrží na pleti až do večera. Nivea vyrábí různé varianty krémů, a svůj si najde každý z vás. Je ideální na letní dny. Já mám nejradši tento pro normální až smíšenou pleť.

Rimmel London -Match perfection

Skvělý make-up za pár korun, který je nabízen i pro ty největší bledulky, jako jsem já. Má skvělé krycí schopnosti, zakryje začervenalá místa, drobné nedokonalosti na pleti. Bez primeru vydrží nějakých 8-10 hodin, což mi stačí. Má vynikající pumpičkový aplikátor.


Nivea - micelární čistící pleťové ubrousky

Není nic jednoduššího než při menší lenivosti vzít do rukou odličovací vlhčené ubrousky, které z pokožky smyjí make-up a nečistoty, místo odličovacího tonika a tamponů. Já si velmi oblíbila tuto novinku od Nivei, je sice drahší než například ubrousky z Dmka, ale tyto arozdíl od nich nepálí na obličeji. Skvěle odlíčí make-up i řasenku.

Garnier - Pure active

Minulý rok jsem přišla na chuť mokrému čištění pleti. Jelikož se mi semtam objeví nějaký pupínek a mám poměrně dost černých teček na nose, rozhodla jsem se pro koupi tohoto čisticího kosmetického produktu s kartáčkem od Garnier. Krásně vyčistil do hloubky pokožku. A v době používání jsem s pupínky neměla téměř žádný problém.


Nivea - čistící pleťové ubrousky

Stejně jako micelární ubrousky, tak i tyto si skvěle poradily s make-upem, vyčistily pokožku od nečistot během dne i noci. Příjemně voněly. Sice jsou také poměrně drahé, ale za ty peníze stojí.

Idelyn -Intim gel

Už od první menstruace si nedovedu představit péči o mou pokožku a intimní místa bez jakéhokoliv přípravku pro intimní hygienu. Měla jsem možnost vyzkoušet produkt od Idelyn Beliema a nemůžu si produkt vynachválit. Chránil pokožku před kvasinkovými infekcemi. Cítila jsem se po něm svěží a čistá.

Vichy - Ultra soothing

Stejně jako Bioderma tak i tento šampon byl skvělý na podrážděnou vlasovou pokožku. Je sice drahší než šampon od Biodermy, ale účinek má totožný. Hned po prvním použití jsem pocítila obrovskou úlevu.

Moje - řasenka Extra

Tohle byla snad ta nejlepší řasenka, kterou jsem kdy měla a mrzí mě, že mi už došla. Má skvělý kartáček, takže si s ní skvěle nalíčíte jak spodní, tak i horní řasy. Neslepuje je, nedrolí se.

Nivea - zpevňující tělový olej

Zpevňující tělový olej, kterým si můžete namazat celé tělo, od háždí, po bříško i prsa. Nemůžu říct, že by bez cvičení nějak extra zpevnil postavu, ale například prsa jsem po něm měla objemnější. A na hýždích mi z části vybělil nehezké strie, které se mi v pubertě udělaly. Velmi dobře promastil pokožku. Obsahoval příliš mnoho silikonů, ale to jsem od něj čekala.


A s jakými produkty jste byly spokojené minulý rok vy? Máme něco společné?

You Might Also Like

11 komentářů

  1. Nevedela som, že aj Balea robí roztoky na šošovky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To proto, že roztok není značky Balea, ale Visiomax. ;)

      Vymazat
  2. Ahoj, také jsem roztok na čočky zkoušela s tím, že ušetřím, ale u mě bohužel úplně nesedl...je to škoda. Jinak díky za tip na řasenku :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, já zkoušela ještě jeden roztok a ten mi taky nesedl. Nejvíce mi třeba vyhovuje Renu, ale ten stojí 500,- a je ho tam 300 ml. S tímto mám zatím nejlepší zkušenost, co se týče levnější alternativy.

      Vymazat
  3. Ja som mala jedny obrusky Nivea a teda nikdy viac. Strašne ma štipali v očiach a odličovanie s nimi bola jedna hroza.
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já s jinými než s tyto zkušenoti nemám, příjdou mi exktrémně předražené. Kdybych je nedostala v rámci spolupráce, sama bych si je nejspíše nekoupila. Maximálně na cestování a to kdo ví. :)

      Vymazat
  4. Krásně napsané, jen nic z toho jsem zatím nepoužívala, takže těžko říct :)

    OdpovědětVymazat
  5. Žádný z tvých jsem nevyzkoušela. Na Niveu jsem oproti tobě zanevřela, když se mi po ní udělala vyrážka na obličeji :D Zajímavý mi ale přišel roztok na čočky. Zatím používám Bio True, nebo tak nějak, takový zelený, tak vyzkouším tenhle DMkovský :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bio True mi nic neříká, možná na něj kouknu. :) Naše i přítelova rodina na Niveu od malička nemůže dopustit. :) Je fakt, že šampony jejich mi nevyhovují, mastí se mi po nich po pár hodinách vlasy, tak stejně je to s fixačními laky na vlasy. Ale sprchové gely, krémy a antiperspiranty mají skvělé. +)

      Vymazat
  6. Najviac ma zaujal ten krém od Nivea, pretože zohnať niečo, čo by mi naozaj vyhovovalo, je ťažké. Nivea zatiaľ nič neskazila :D
    A rovnaký makeup mám aj ja. Každý si ho chváli, ale ja som asi jediná, ktorá s ním nie je až taká spokojná. Je skvelé, že je v svetlom odtieni, takže teraz v zime ho používam, ale nekryje tam, ako by som si predstavovala a ani s tým rozotieraním to nie je najlepšie.
    World of Nicol | Narodeninová giveaway

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem minulé roky taky moc ráda používala ten make-up od Rimmelu. Poslední dobou mám ráda korektor od Astoru Perfect Stay, antiperspirant Garnier, zázračný kelímek Oriflame - kokos, E style stíny :)

    OdpovědětVymazat