Moje oblíbené toaletní vody

2/24/2017 05:32:00 odp.

Nedovedu si představit, že bych měla vyjít ven z bytu bez navonění se antiperspirantem a toaletní vodou. Na trhu jich je nespočet, od těch za pár korun až za desítky tisíc. Já, jakožto studující děvče nehodlám do toaletních vod investovat tisíce koruny, ale snažím se, aby co nejlépe voněly, dlouho vydržely a stály maximálně pár stovek, které jsem za ně ochotna utratit. Dnes Vám představím některé z mých oblíbených voňavek, které vlastním a kterými se během roku voním.



Toaletní voda Miami party od Avonu 

Ovocně-květinová vůně. Energická a vitální směsice osvěžujících citrusových tónl, sladkých květinových akordů a doteku smyslného dřeva. Exotický nádech pomeranče, kumquatu a pitahayi. Příjemné esence palmových listů v kombinaci s cyklámenem a elegantním leknínem, smyslnou tečkou za celou vůní je spojení dřeva, pižma a jantaru. 
Toaletní vodu miluji v letních měsících, je osvěžující a na těle vydrží celý den, kolikrát ji cítím i po sprše. 

 Toaletní voda New York Very me od Oriflame

Má ovocný charakter s nasládlými prvky. Květinová kompozice, u níž vyniká především její čerstvost a osvěžující charakter. Vůně je díky tomuto složení vhodná pro letní horké dny. Zelené jablko a maliny.
Krásná, lehká ovocná vůně, kterou si zamilujete. Na těle vydrží několik hodin.
 Toaletní voda Summer white bright od Avonu

Evokuje léto, vůně letních květin se snoubí se zářivými citrusovými tóny a vytváří harmonické spojení radostné a ženské vůně. Summer white bright sadá do květinovo-ovocné kategorie. Složky vůně jsou svěží citron, konvalinka a afrikán.
Výdrž vody je nízká, musíte se několikrát během dne přestříknout.


 Toaletní voda Seductive musk od Oriflame

Nezapomenutelná vůně, jež prolíná romantické tóny s těmi uhrančivými. Kompozice, která se stane vaší dlouhodobou součástí.Je určena pro běžné nošení. Esence, která vám během dne vykouzlí úsměv na tváři. Smyslná a doslova přitažlivá vůně, u které zpozorujete hlavně přísady pižma, růže a lahodného kašmíru.
Tuto toaletní vodu moc nepoužívám, patří mezi výraznější. Nosím ji především na večeře s mým mužem.


A jaká je Vaše oblíbená toaletní voda? Pokud jste s nějakou spokojeni, budu ráda za tipy!

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Já taky snad nikdy nevycházím ven nenavoňená. Z tvých vůní mám doma Miami party a ten Summer White.. Nic proti tvému gustu ale voňavkám od Avonu se vyhýbám co největším obloukem. Prostě mi jejich toaletky hrozně smrdí ale totálně snad všechny, protože moje mamka jich má doma opravdu mraky a já je taky vždycky dostávala pod stromeček a k narozeninám. Kromě My Little Black Dress, ta je hodně povedená. Přitom to není z důvodu, že bych Avon neměla ráda. Prostě ty jejich vůně mají jakýsi základ, který mě prostě nevoní. Tím ti nechci nic vyvracet, zkrátka každý člověk má rád něco jiného, naopak některé Oriflame vůně mám celkem ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z Avonu se ráda vracím pouze k té Miami. :)

      Vymazat
  2. Nemám skúsenosť zo žiadnou z nich, ale mám rada toaletky od Avonu :)

    OdpovědětVymazat
  3. nepoznám ani jednu z týchto tvojich, ale ja mám veľmi rada CK Euphoria :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  4. Já si sama kupuji taky spíš levnější voňavky. Hodně často právě z katalogů Avon nebo Oriflame, většinou nějakou novinku. Teď mně napadá třeba od Oriflame toaletní voda Sí Magnifique, kupovala jsem ji někdy o Vánocích a stála do třech stovek a voní krásně.

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem taky ujetá na voňavky a fakt přisahám, že bych ven radši šla nenamalovaná než nenavoněná.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nenalíčení klidně vyjdu, ale bez antiperspirantu a toaletky ne. :-D

      Vymazat
  6. Neznám ani jednu :D já nějak toaletní vody nepoužívám :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  7. Nemám zkušenost se žádnou z těchto toaletních vod, ale od Avonu nějaké mám :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem kamarádku, která milovala jejich body spreje, ale skoro vůbec nevydržely.

      Vymazat
  8. Fúúha, tak z týchto nepoznám ani jednu. Ale od AVONu mi zatiaľ žiadna toaletná voda nevoňala :D Skôr používam parfémy, toaletné vody mám asi 2 :D
    World of Nicol | Narodeninová GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla tu čest zatím pouze s těmito. :) A ty mi sedly.

      Vymazat