8 důvodu, proč se už nyní nemůžu dočkat jarních dnů

2/06/2017 07:42:00 odp.

Není to tak dávno, co jsem psala tři články týdně a dnes sotva jeden za dva týdny. Je to tím, že nějak na mně dolehla zimní únava, do toho příprava na státní maturitu mi na náladě také nepřidává. Do toho neustále trpím nachlazením, bolestí hlavy a ucpaným nosem. Už ať je to zimní období pryč. A tím se dostáváme k tématu dnešního článku, což je - proč se už nyní nemůžu dočkat teplých jarních dnů.

Chápu, že každý z nás má rád jiné roční období a každé z nich má něco do sebe. Bílá sněhová nadílka vypadá naprosto úchvatně, avšak rozmočený sníh společně s posypovou solí, chřipky a nachlazení mně už nelákají. Jaro přináší s sebou výskyt alergií, ale na druhou stranu příroda se probouzí, rodí se mláďátka a vše začíná rozkvétat. V létě je příliš vedro a na podzim je větrno a deštivo. Jak já už se těším na dny plné sluníčka, až budu moct vytáhnout jarní boty a odložit veškeré zimní ošacení do šatní skříně.


A proč se tedy tak neskutečně těším na jaro?


1. Budou mé poslední jarní prázdniny.

2. Budu moct uskladnit do šatníku všechny huňaté svetry a budu nosit lehké outfity, doplněné sáčkem nebo jarním lehkým kabátkem. A nebudu se tak muset cítit jako lední medvěd.


3. Rozkvetou první jarní květiny, zejména narcisy, které od dětství miluji.

4. Až nebude venku tma do půl osmé.

5. Na možnost dlouhých procházek v přírodě, aniž bychom s přítelem museli pospíchat domů kvůli brzkému stmívání se.

6. Bude svítit sluníčko.

7. Budeme moct s přítelem trávit volné víkendy na kolech.

8. Na poprvé snad odmaturuji! 


A co vy? Milujete dlouhé zimní dny nebo se už také těšíte na dny plné sluníčka? 

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Já mám zimu celkem ráda, ale nejradši ji mám, když ji můžu pozorovat hezky z tepla domova :) Na jaro se taky těším a moc! Asi nějak už potřebuju sluníčko :))

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky, ale ne moc často se mi stává, že jsem jen doma a dívám se z okna. :/ :)

      Vymazat
  2. Teším sa takmer na všetko, čo ty, okrem maturít a prazdnin, ktoré už mám dávno za sebou. :-)
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  3. Bolesti hlavy a ucpaný nos v poslední době znám až moc dobře. Přeju hodně štěstí s maturitou.
    Já mám hodně ráda podzim a jaro. Zima mi nevadí, ale jsem v ní hodně nemocná a léto, když jsou horka, tak omdlívám, takže to není moc idylické. Je pravda, že je na zimě sníh kouzelný, ale už bych ráda odhodila kozačky a zase nosila pohodlné botasky a mikiny místo kabátu.

    OdpovědětVymazat
  4. Ja sa teším hlavne na to, že nebude zima, lebo tento rok je ozaj krutá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Letos je zima krutá, ale léto bylo příliš horké. :D

      Vymazat
  5. Přeji ti ať maturitu zvládneš. Mě to taky letos čeká a popravdě bych byla nejraději, kdyby za mě někdo odmaturoval. Na jaro se těším, přesně kvůli těmto všem důvodům. Já vlastně zimu vůbec nemám ráda, raději mám 30 stupňové vedra než sníh a mráz. Nejsem zimní typ :-)
    Už se těším až budu moci odložit všechny teplé bundy a zimní neestetické trekové boty, bez kterých se momentálně můj outfit neobejde.

    OdpovědětVymazat
  6. Až na tu maturitu - pár let už mám po ní, se těším úplně ze stejných důvodů na jaro, nemůžu se dočkat.:) Už by ta zima mohla skončit.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé, ty jarní barvičky na tom oblečení jsou úžasný o.O taky se už nemůžu jara dočkat, zimní kabát mne fakt už nebaví...

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  8. jejdy ja už sa tak teším na jar! mám pocit že táto zima trvá nejak rekordne dlho, a už ma nebaví tiež nosiť kabát,čižmy,šál...teším sa na slnko, ľahšie oblečenie a hlavne tepluuučko :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  9. pekne si to napisala, tiez sa uz velmi tesim na jar ale este viac na teplucke letoo :)

    OdpovědětVymazat