ZÁKLADY ŠATNÍKU

1/27/2017 06:57:00 odp.

Také občas stojíš před šatníkem a fňukáš, že nemáš co na sebe? přitom tvůj šatník překypuje ve švech? Nejsi v tom sama. Po dlouhé době jsem se rozhodla, že obměním svůj šatník, protřídím věci, které jsem už nějakou dlouhou dobu nenosila, pošlu je o dům dál a nakoupím si basic kousky, které se budou hodit zkrátka ke všemu. Není totiž nic horšího, když jdete na nějakou schůzku, či oslavu a zjistíte, že si nemáte co obléci, nebo jste v tom tam byli naposledy.

Shrnula jsem tedy několik věcí, které by měla mít v šatní skříni každá z nás. Jsou to kousky, které se dají jednoduše kombinovat s pestrobarevnými kousky oblečení a stále budete vypadat skvěle! 



 

Basic kouskem je stoprocentně elastické bílé a černé tričko s krátkým rukávem, hodí se k jakémukoliv pohodlnému outfitu. Dále bílá košile s dlouhým rukávem, několik párů bot - já volím buďto černé, či bílé tenisky, případně boty s nízkým podpatkem v tělové barvě.

Černé kalhoty nebo sukně, klasika, kterou nic nezkazíte. Hodí se jak do školy, nákup, do kavárny nebo na obchodní schůzku či pohovor.

Malé černé, ty tady nemusím ani zmiňovat. V čem jiném jít například na rodinou oslavu, přijímací pohovor nebo na maturitní či zápočtovou zkoušku.

Kabátek, sáčko buďto v černé nebo opět tělové barvě.

Černá větší kabelka a psaníčko, do společnosti. Černá je zkrátka barva, která doplňuje jakýkoliv kousek oblečení a hodí se úplně ke všemu. I k barevnému outfitu! 

A pokud rády nosíte hodinky, tak například tyto jsou skvělým doplňkem každodenního života. Budete mít tak přehled o čase, i když nebudete mít u sebe mobilní telefon.




 Co je tvým základním kouskem, bez kterého se neobejdeš?

You Might Also Like

9 komentářů

  1. Čierne nohavice, sako, kabát a sukňa sú pre mňa základom tiež :)

    OdpovědětVymazat
  2. Důležitým kouskem pro mě je bílá košile a černé kalhoty. To je dvojka, kterou člověk bude během svého života potřebovat nespočetkrát. Boty v tělové barvě jsou pro mě už méně potřebné. Za svůj život jsem je ještě nutně nepotřebovala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já donedávno vlastnila pouze černé legíny až nedávno jsem dostala černé kalhoty a od té doby na ně nedám dopustit. Já mám ráda buĎto v tělové nebo černé. :)

      Vymazat
  3. pre mňa je základom jednoznačne biela blúzka a čierne nohavice, ktoré sa potom dajú potom pekne doplniť. :) xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  4. V podstate všetko mám, ale takéto základne kusky nosim malokedy. Ja so to začala robit tak, že si jednotlive kusky vopred kombinujem a tak nemusim stáť pred skrinou a vymyšlať čo si dnes oblečiem, ale mám to už vopred pripravené na niekolko dni.

    OdpovědětVymazat
  5. Take mam vymyslenych nekolik variant obleceni a nemusim tak rano stat hodinu u skrine a vybirat co na sebe. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nemám malé černé a zatím je ani nepotřebuju. Takže odpadá i psaníčko, ale jinak se vším souhlasím :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pro mě jsou základem džíny a bílá blůza.

    OdpovědětVymazat