PROPADÁKY ROKU 2016

1/17/2017 07:54:00 odp.

Minulý rok utekl jako voda. Spotřebovala jsem desítky kosmetických produktů a dnes Vám představím ty, které už doma nechci ani vidět. Článek berte s rezervou, to, co nevyhovuje mě, může být pro Vás svatý grál, na který nedáte dopustit.


Listerine - ústní vody bez alkoholu

Ještě donedávno tyto ústí vody pro mě byly nejlepší volbou v péči o ústní dutinu. Ovšem před nějakou dobu právě tyto vody bez alkoholu mi začali dělat více škody než užitku. Nejen, že jsou úplně neúčinné pro zuby a dásně, ale navíc také pálí jako čert a místo správné péče si podráždíte sliznici a naleptáte tak maximálně zubní sklovinu.

Fa magic pink - sprchový gel

Sprchový gel, který extrémně vysušoval pokožku a navíc nepříjemně zapáchal. Nevím, zda to byl nějaký špatný či zkažený kousek z drogerie, protože většina sprchových gelů této značky mi doposud maximálně vyhovovala a pokožka po spre byla hydratovaná. Za mě opět NE!


Makeup Revolution - paleta očních stínů

Oční Oční stíny, které si oblíbil snad každý, kdo se zajímá o kosmetiku a líčení. Já paletku mám ráda, má krásné matné i třpytivé oční stíny, které jsou syté a výrazné, ale zklamala mě výdrž na očních víčkách bez použití primeru. Nevydrží ani tři hodiny. Znám posutu stínů, které mám doma a používám a ani po dvanácti hodinách se neslévají a nevybledávají.  Kvůli výdrži bez primeru dávám NE!

Garnier Fructis - posilující šampon a balzám Densify

Voňavý a navíc růžový vlasový šampon a balzám. Produkty, které jsem si zamilovala v drogerii na první pohled, když jsem narychlo kupovala na horách kosmetiku, kterou jsem i zapomněla doma. Šampon vlasy umyl, ale po ani ne 24 hodinách byly zplihlé a bez objemu. Po více než dni a půl se začaly šíleně mastit. To samé u balzámu, skvěle konečně vyživil, ale i při aplikaci na konečky, na druhý den vlasy zplihlé a mastné. Navíc produkty bsahovaly snad tunu silikonů. Za mě rozhodně NE!

Batiste Tropical - suchý šampon

Jako by to bylo včera, kdy jsem tento kousek v parfumerii kupovala s tím, jak si ho každý chválí, jak nádherně voní a vlasy po něm jsou úžasně lesklé a objemné. Hned jsem jej popadla z regálu a hodila do košíku a mířila si to k pokladně. Ovšem, pro prvním použití mě nadšení přešlo. Nejen, že po aplikaci jsem měla bílý poprašek na vlasech, který se na vlasech i během kartáčování držel jako klíště, vlasová pokožka byla příšerně podrážděná, svědila mě a vlasy jsem měla ještě více zplihlejší a mastnější než před aplikací. Za mě je to absolutní propadák a příště radši sáhnu po práškovém suchém šamponů za dvacku, který odvede svou práci na jedničku. Za mě tedy Batiste NE!

A jaký je Váš propadák za uplynulý rok 2016?

You Might Also Like

16 komentářů

  1. Ja som mala ten sprcháč FA a celkom som s ním bola spokojná, ale tiež som čakala trochu viac :D

    OdpovědětVymazat
  2. Přiznávám se, že ústní vody moc nepoužívám, takže těžko říct, ale vím, že přítel používá podobnou a celkem mu vyhovuje.
    Paletku mám doma a je pravda, že ani mně moc bez primeru nedrží a neuvěřitelně práší a dost stínů na víčku vypadají stejně, takže z celé iconic paletky používám jen 3 stíny.
    Šampóny od Garnier... ty z řady Fructic mi nesedly. Měla jsem všechny a asi 2 z toho se daly jakštač používat a po tomhle jsem měla vlasy splihlé a mastné do 3 hodin, což teda ne.
    Batiste mám ráda a dělá to, co má. Prášek nezůstává a lehce se vyčeše a vlasy po něm vypadají krásně. Ale je pravda, že já od nich mám třešňový.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě jsem si také říkala, jestli nemám jen nějaký závadný kousek, který nefunguje jak má. Těžko říct. Já volím spíše čerstvě umytou hlavu pod sprchou se šamponem. :)

      Vymazat
  3. Tú ústnu vodu máme aj my a je pravda, že desne páli, preto ju používam len v nevyhnutných prípadoch.
    A aj paletku MR má sestra, párkrát som ju mala požičanú, ale ja sa na ňu sťažovať nemôžem. Tiene mi bez problémov vydržali od obeda až do večera.
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  4. Mám úplně stejnou zkušenost s Batiste! Nechápu, co na tom všichni vidí, mně prostě přijde, že mám po něm vlasy ještě více mastnější...A s těmi ostatními produkty naštěstí nemám zkušenost:) (Teda kdysi jsem používala Listerine a právě kvůli pálivosti jsem zase rychle přestala)
    Sim in the Bubblegum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že nejsem sama, kdo s Batiste má špatnou zkušenost. ;)

      Vymazat
  5. to ma mrzí, že si takto dopadla s Batiste šampónom :( ja si ho neviem vynachváliť, síce používam ten pre hnedé vlasy, ale vyhovuje mi maximálne :) a z Listerine používam už iba tú so zeleným čajom, pretože ostatné ma tiež pália...
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nemusí. :) Není nad umytou hlavu bez použití suchého šamponu, který zatěžuje vlasy.

      Vymazat
  6. Ústní vody moc nepoužívám ale kdysi jsem používala Listerin modrou, já bych se nedivila kdyby obsahovali nějaké škodliviny. Stačí se jenom podívat co cpou do zubních past. Od Batiste mám pouze vzorek a ten mi nepřišel nijak závratný a tak nemám potřebu kupovat velké balení. U mě je propadákem noční krém La Roche Posay, zkrátka mi nesedí a lepí mi po něm děsně obličej.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O nic nepřícházíš. :) S La Roche Posay nemám zatím žádnou zkušenost, maximálně z jednoho použití díky nějakému vzorečku. To že je to drahší kosmetika, nikdy neznamená, že je dobrá a kvalitní. Poslední dobou se setkávám se samými krémy, které mi lepí obličej.

      Vymazat
  7. No ja som si prave kupila Listerin a musim povedat, ze som tiez dost sklamana. Taky mam po nej divny pocit v ustach. Vidis musim pozriet ci aj ta moja je bez alkoholu.
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě nevyhovují ani ty, které nejsou označeny jako bez alkoholu. Příjde mi to bez změny - pálivost, účinost.

      Vymazat
  8. Veru na prepadák si nespomeniem, ale šampon Batiste mám, sice s inou vonou, no podla mna je super.
    Ustne vody nepoužívam, tak neviem posudit.
    Paletku od MR mám, ale inu a som s nou velmi spokojná. Je to moja jedina velka paleta, čo mám.

    OdpovědětVymazat
  9. listerin tiež už davnejšie nepouzivam, presne kvoli tomu ze mam tiez pocit ze sposobi viac skody ako uzitku

    OdpovědětVymazat
  10. Listerine moc ráda nemám, zatímco bratr je dost využívá. Já radši dávám přednost jiným vodám. Jelikož mám problémy se zubami, dásněmi, mám předepsané vody a myslím, že jsou daleko lepší. A rozhodně tak nepálí. Mně Listerine strašně zapáchá, nemůžu si zvyknout na tu vůni.

    Co se týče paletky stínů, já si na ně stěžovat nemohu, vydrží mi většinou celý den, popř. celou noc když jdeme na akci. A nic pod to nepoužívám. Ale záleží jak který stín.

    OdpovědětVymazat
  11. Ten Densify kondicionér som plánovala vyskúšať, no s mojimi mastnými vlasmi by to asi nedopadlo dobre podľa toho, čo píšeš. Batiste suchý šampón som mala ten na hnedé vlasy a jedno balenie sa mi zdalo dobré, ale už tak ku koncu som tiež trochu cítila svrbenie vlasovej pokožky. Toto sa mi však stáva aj pri iných suchých šampónoch a preto sa ich snažím používať len príležitostne, často by sa nemali lebo hrozí práve to spomínané svrbenie.
    Bianka

    OdpovědětVymazat