Proč je lepší život s kočkou (s mazlíčkem)

1/26/2017 07:12:00 odp.

Maturita se mi blíží neskutečnou rychlostí, celé volné dny trávím tím, že si zpracovávám maturitní okruhy z účetnictví a ekonomiky, učím se angličtinu a na vymýšlení nových článků na blog není téměř čas. A když už je, tak jsem ráda, že se mohu zachumlat do teplé deky společně s mými chlupatými miláčky - Angelinkou (12 měsíců) a Timmíkem (8 měsíců), které již všichni znáte a pokud ne, jsou to mé kočičky, které mi celý život zpříjemňují a já tu jsem jen pro ně.

Pokud doma chováte jakékoliv zvířátko, ať už kočičku, křečka, potkana, andulku, želvu, případně i jiné zvíře, víte, že máte lepší život než tehdy, kdy jste jej neměli. A jak konkrétně pomáhají kočky mně? To se můžete přečést v následujících bodech. K relaxačnímu článku přidávám také nejnovější fotografie mých zlatíček. Vlevo kocourek, vpravo holčička.

  • Když přicházím domů, vždy mně čekají a vítají u dveří. A ani se nestačím vyvléknout z bundy a odložit kabelku a chtějí se mazlit. Kdežto, když jsem tu bydlela bez nich, nečekal mě u dvěří nikdo.
  •  Když jsem smutná, jdou se pomazlit a nechat si drbkat kožíšek. Hned se cítím lépe.
  • Pomáhají mi vypracovávat věci na notebooku a to tak, že si lehnou k notebooku, případně na mě, chvíli se tulí a potom v klubíčku usnou.
  • Asistují téměř u všeho co dělám, při úklidu, žehlení, učení, sprchování a občas i na toaletě.
  • Vstávám dříve než mi zazvoní budík. Ale příjemně - opět se jdou pomazlit a schovat pod deku. Poté spíme dál. 
  • O víkendech chtějí, abychom si přispali. Lehnou si k nám a spinkáme spolu.
  • Když jsem doma bez přítele, mám si s kým popovídat.
  • Mají blahodárný účinek na psychiku, což se ve zkouškovém hodí! 

A jaké zvířátko máte doma vy? 

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Já už moc zvířátek nemám ale tvé pocity znám moc dobře. Zvíře má blahodárné účinky. Teď už mám pouze dva králíky ale i ti dokáží zpříjemnit každou chvíli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I králíci jsou úžasní mazlové. :)

      Vymazat
  2. Ja mačky milujem, keďže mám aj tetovanie s mačkou :D

    OdpovědětVymazat
  3. Nad kočkou jsem chvilku přemýšlela, ale hodně mě z ní lidi odrazovali, že by zničila sedačku, kytky a tak různě. Takže zůstávám věrná psům :D Čím větší a chlupatější, tím lepší :D
    I když hrozně ráda bych měla i nějakého chundelatého, líného Garfielda :( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jednomu členovi z rodiny pes zničil kompletně celý byt. A aby toho nebylo málo do dnes jim pomočuji zdi a oni každý týden malují omítky. Tak nevím co je lepší. Každopádně, pokud je to odnaučíš, dělat to nebudou, chce to trpělivost. :)

      Vymazat