Nezávislý test sprchových gelů | Mitia, Balea a Isana

1/08/2017 04:40:00 odp.

Sprchové gely používáme všichni každý den při očistě těla. Drogerie i parfumerie nabízí nespočet značek a druhů sprchovým gelů, krémů či koupelových solí a pěn. Dnes se podíváme na některé sprchové gely z drogerie -  Mitia, Balea a Isana , které jsem během posledních pár měsíců používala. Některé jsou pro mě svatými grály a některé bohužel propadáky. Jak u mně tyto tři sprchové gely obstály se můžete podívat sami.


Sprchový gel Červánky s pupalkovým olejem od značky Balea, gel na první přičichnutí voní jako višňový jogurt Fantasia. Ovšem po nanesení na tělo se vůně rozložení na strašně chemickou vůni, která višeň nepřípomíná ani zdaleka. Navíc poměrně vysušuje pokožku a jsem po ní teď v zimě jako sušenka, pokud se tedy ihned po sprše nenamažu tělovým výživným olejem. Gel stojí pár korun a má 300 ml. Bohužel nemohu doporučit a věřím, že sama si tyto podobné sprchové gely již nekoupím.

Sprchový gel Abend rot | Balea | dm
Sprchové mléko Mango on milk od značky Mitia. Obsahuje výtažky z manga, které společně s ostatním složením přispívají ke zklidnění a hydrataci pokožky. Krásně sladce voní a pokožka je po sprše vyživená a hydratovaná. Není třeba se poté mazat tělovým mlékem, a to ani teď v zimním období. Takže pro zimní období nebo suchou pokožku je to to pravé ořechové. Navíc stojí pár desítek korun a obsahuje 400 ml. Takže ho v koupelně budete mít pár měsíců. Mohu vřele doporučit.

Shower lotion | Mitia
Sprchový krém Isana v roztomilém dětském balení. Vůně je příjemná, hydratace krémů je na zimu nic moc, ale ani po něm nemám pokožku vysušenou jako sušenku (narozdíl od sprchového gelu Balea). Musím se ovšem po sprše namazat tělovým mlékem, abych se cítila více hydratovaná. Na léto věřím, že by byl fajn. Jen nevím, zda je ještě v prodeji, byla to totiž předminulý rok limitovaná edice. Hodnotím jako průměrný sprchový gel.

Sprchový krém | Isana | Rossmann

A jaký je Váš nejvíce a nejméně oblíbený sprchový gel za poslední dobu? Vyhovují Vám sprchové gely či pěny od značky Balea?


You Might Also Like

9 komentářů

  1. Neskúšala som ani jeden z nich. Momentálne používam oranžový od Adidasu a nedá sa povedať, že by som s ním bola veľmi spokojná. Za tú cenu som od neho očakávala viac.
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já dříve používala sprcháče Adidas snad pořád a nemohla jsem se jich nabažit. Mezi mé oblíbence patřili především peelingové. :)

      Vymazat
  2. Sprchové gely Balea jsou některé super a některé hrůza a děs. Například sprchové gely z limitovaných edic bývají daleko lepší například Shining cocos shimmer byl jeden z těch na které ráda vzpomínám ale například momentálně používám Balea sprchový gel olejové perly & rebarbora, který je příšerný a už si říkám ať ho spotřebuji co nejrychleji. Mitia mě překvapil ale koukám že změnily design obalu a tak třeba i trochu obsah.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teď používám dva, které mi příliš nevyhovují a leju to na sebe po kilech, jen proto, abych se toho zbavila. Mě od Balea nevyhovoval zatím ani jeden.

      Vymazat
  3. Ja som si obľúbila sprchový gél od Baley s vôňou marshmellows :)

    OdpovědětVymazat
  4. Když nad tím tak přemýšlím, tak asi nějak extrémně oblíbený spchový gel nemám. Dost často používám nějaké od Adidas a Dermacol a obě značky mi vyhovují.
    Napsala jsi to hezky. Ten sprcháč od Balei mi nevoněl ani v obchodě, takže jsem si ho nekoupila, Isanu v Rossmannu nevnímám a značku Mitia si docela kupuje mamka a je s ní spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Kejtý! :) Dermacol Aroma ritual jsou naprosto skvělé! Těším se, až si zase nějaký pořídím. Mitiu jsem používala, když mi byla -náct a tu jsem hodnotila jako průměr, ale když jsem ji viděla, zkusila jsem ji dát šanci a nelituji. :)

      Vymazat
  5. Za mňa z týchto asi Nivea, aj keď tie od Balea krásne voňajú:) Ale abolútne topky sú tie od Dove!!

    Giveaway o balíček produktov v hodnote 100€

    OdpovědětVymazat