INTERIÉROVÉ FOTOPLÁTNA A OBRAZY PIXERS

1/02/2017 10:43:00 dop.


Také jste milovníky doplňků do interiérů a v obchodech jste schopni za ně utratit nemalé peníze? Ať už se jedná o dekorace v podobě svíček a svícnů, lamp, solných kamenů, fotoobrazů s Vašimi blízkými či fotoplátna, které si nejste schopni vybrat z velmi chudé nabídky kamenných obchodů. Vždy jsme si s  přítelem toužili pořídit do obývacího pokoje obrovský obraz New Yorku, obcházeli jsme spoustu obchodů, jako je Ikea, Sconto, Moebelix nebo Kika a vždy jsme odcházeli zklamaní z toho, jakou mají minimální nabídku námi požadovaného motivu a velikostí fotoplátna.

Těsně před Vánocemi mě oslovila firma PIXERS, která mi nabídla spolupráci s jejich e-shopem, kde nejen že prodávají, ale také vyrábějí Vámi zvolený motiv fototapet, fotopláten, nálepek, obrazů a plakátů. Tuto nabídku jsem společně s přítelem nemohla odmítnout. Nabízejí okolo 20ti miliónů motivů se zvířaty, architekturou, přírodou až po krajiny a abstraktní fotky a velkou škálů velikostí, ať už se jedná o klasický malý obrázek 30x30 cm až po dvou metrové obrazy. 

New York | Brooklyn bridge | černobílé fotoplátno. Produkt, který jsem si vybrala.
Mé hodnocení

E-shop: Webové stránky jsou přehledné, do vyhledávače si můžete vložit název toho, co hledáte a najde Vám to tisíce fotografií, které si můžete nechat vytisknout na Vámi požadovaný rozměr z jejich nabídky. Já využila rozměr 30x20 cm plátna, na které jsou kameny a 180x60 cm plátna, na kterém je most v New Yorku. Dále mě uchvátila funkce vložení Vaši fotky místa (pokoje) a ukázala Vám, jak bude obraz vypadat ve Vašem interiéru.
Dále si fotografii můžete upravit na Vámi požadovaný rozměr, druh toho, na čem si to chcete nechat zhotovit (plátno, nálepku, obraz) a dodat efekty.
Já objednávku dělala přes prohlížeč Mozzila a nechtělo mě to pustit k placení, proto Vám radím, objednávejte to buďto přes Chrome nebo Operu, tam to šlo bezproblémově.

E-shop, ilustrace nabízených pláten a obrazů.
              + Velmi pestrý výběr motivů a velikostí
              +Možnost vlastního motivu či fotografie
              + Dodání do 1 týdne společnosti DHL
             -/+ Platba kartou nebo PayPalem
               - Nedokončila se mi objednávka přes prohlížeč Mozzila

S e-shopem jsem byla spokojená. Myslím, že úplně každý si z nabídky vybere a pokud ne, může si nahrát vlastní fotografii jak nějakého místa, či svého mazlíčka nebo rodiny.

Zen voda | relaxační kameny | druhý produkt, který jsem si vybrala.
Detail relaxačních kamenů na fotoplátně, které mám ve velikosti 30x20 cm.
Produkty: Hledala jsem fotografie nočního černobílé New Yorkského Brooklyn bridge a nějakých relaxačních kamenů. Oba produkty jsem našla. Zvolila jsem si rozměry, které jsem chtěla a pokračovala v objednávce, kterou jsem dokončila pomocí PayPalu a počkala týden a plátna dorazila pečlivě zabalená do fólií a bublinkových obalů domů.
Plátna jsou vyrabená kvalitně, přišla bez jakékoliv ujmy roztržení či promáčknutí, tedy až na bílé plátno s kameny, to bylo trošku na jednom místě špinavé, ale pomocí vlhčeného ubrousku to šlo dolů. Plátna nepouštějí barvu, takže během manipulace se s nimi nezašpiníte.

Pokud si nedokážete představit obraz ve Vaší místnosti, máte možnost vložit fotku místnosti a program Vám návrhy vyhodí.
Fotoplátna ještě budete mít možnost vidět v připravovaném článku o našem bydlení - doplňky do interiérů, spotřebiče .. Ale to za několik měsíců, až se přestěhujeme do nového a hlavně vlastního.


Konečně jsem našla plátna, která jsem marně roky hledala v kamenných obchodech. Pokud si chcete zmodernit Vaši místnost, e-shop Vám mohu vřele doporučit. Navíc tam každý den najdete nějakou slevu na objednávku. Momentálně je to 40%, kterou můžete uplatnit do 4.1.2017!

Máte doma fototapetu, plátno či nějaký obraz na zdi? A pokud ne, uvažujete nad něčím? Milujete interiérové doplňky?

Děkuji společnosti PIXERS za poskytnutí fotopláten k recenzi.

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Ano, je pravda, že v obchodech mají mizerný výběr a přijde mi, že ten výběr je neustále menší a menší. Nicméně mě nikdy nenapadlo hledat na internetu, protože jsem se bála, jak by s tím zacházela pošta a v jakým stavu by mi to vůbec přišlo. Eshop vypadá moc pěkně a dobře se v něm vyzná. Moc ráda bych si z něj něco objednala, ale bohužel nemám paypal. Napsala jsi to úžasně a ty obrazy jsou opravdu nádherné. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě právě také ne a docela jsem se obávala, jak mi s tím dopravci zacházeli. Ale e-shop to skvělé zabalil, tak aby se s tím nic nestalo. PayPal jsem měla vyřizený během dvou minut. :)Děkuji!

      Vymazat
  2. Ja v poslednom čase mám naozaj vážny problém niečo nakúpiť v kamennej predajni a stáva sa skôr raritou, že si niečo z predajne odnesiem, takže pre mňa sú eshopy momentálne najlepšou voľbou. :) Inak toto vyzerá celkom zaujímavo, musím to omrknúť. xx

    Simona | LIVEINFOXWORLD.BLOGSPOT.COM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě koukni, věřm, že by sis vybrala. Také právě sháním domů různé dekorace, ale v obchodech se mi nic nelíbí. :/ :D

      Vymazat
  3. Mne by sa hodil do izby taký nejaký obrázok :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak koukni na webovky, do zítraa můžeš využít krásnou 40% slevu na celý nákup. To stojí za to. Uvažuji, že si ještě něco přiobjednám.

      Vymazat
  4. Podľa mňa je to krásny nápad na darček :)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu. :) Chci nechat vyrobit plátno mé mamce k narozeninám.

      Vymazat