ZKLIDŇUJÍCÍ MICELÁRNÍ VODA 2V1, KTERÁ PÁLÍ?

12/14/2016 04:03:00 odp.

Na značku Yves Rocher jsem doposud četla pouze negativní komentáře a když jsem procházela v ostravském shopping parku kolem prodejny, tak jsem se vždy kochala nádhernými obaly sprchových gelů a balzámů na rty. Ovšem nikdy jsem si žádný z nich sama nekoupila. Před pár měsíci jsem si kupovala do vlaku časopis a tato micelární voda byla k němu přiložena. A jelikož se jednalo o zklidňující micelární vodu pro citlivou pleť a já ji v zimě citlivou a suchou mám, tak jsem si říkala, že bude fajn tuto micelárku vyzkoušet vyzkoušet. 


Výrobce uvádí, že je vhodná na denní čištění pleti i očního okolí. Na pleti je příjemná a pokožka je po něm čistá, hladká, ale na druhou stranu také lepkavá, ale to bych ještě přežila, jelikož se vždy po čištění pleti myji čistou kohoutkovou vodou. Co se týče očního okolí, na to se nehodí voda vůbec, nejen, že chvíli po přetření očí vidíte pouze mlhu, ale strašně z ní štípou a pálí oči. Možná je to tím, že mám oči poměrně citlivé.


Micelární voda je dermatologicky, oftalmologicky a alergologicky testována. Bez vůně, alkoholu, barviv, minerálních olejů a parabenů a více než 93 % složení je přírodního původu.


Složení zklidňující micelární vody


Bohužel tento produkt řadím mezi propadáky, nekoupila bych si ji. Micelární voda pro citlivou pleť by měla pomáhat, nikoliv pálit. A doporučit ji nemohu.

Máte s touto micelární vodou zkušenost? Používáte produkty této značky a vyhovují Vám?

You Might Also Like

14 komentářů

  1. Taky jsem od YR měla jednu micelárku a byla příšerná...Mám od nich ráda krémy na ruce a šampony, ale odličováky atd. bych si nikdy nekoupila...
    Sim in the Bubblegum
    VÁNOČNÍ GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že to takto nedělá pouze mě, chápu, že každá máme jiný typ pleti a nemusí všem sednout, ale voda pro citlivou pokožku by skutečně pálet neměla. :/ Šampony ani krémy na ruce si po této zkušenosti snad ani nekoupím. :) :D

      Vymazat
  2. mám z tejto micelárky vzorku a tiež ma páli..používam ju už iba keď fotím niečo na blog na ruke, a potom to potrebujem zotrieť..na tvár by som si ju už nedala.niekedy mám chuť sa spýtať tých čo tam písali že je na citlivú pleť, z akého dôvodu tak uvádzajú keď je to práve naopak,a možno také tie klasické neurčené na citlivú pleť, sú oveľa lepšie...

    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji právě hodlám poslat dále lidem, kteří citlivou pleť nemají, aby ji odzkoušeli a řekli, jaká je. Také to používám, když potřebuji s rukou setřít make-upu apod. Tento kousek se jim opravdu nepovedl.

      Vymazat
  3. Túto micelárnu vodu nepoznám. Od YR zbožňujem sprchové gély, hlavne ten s vôňou kávy a taktiež sa mi veľmi páči dvojfázový odličovač. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O nic nepřicházíš. O sprchových gelech jsem četla samé chvály. :)

      Vymazat
  4. Loni jsem také měla v časopise micelarku od téhle značky a také byla naprd, hlavně hrozně lepkala...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla ještě jednu takovou miniaturku a ta mi taktéž nesedla, třeba to byla jedna a ta samá. :)

      Vymazat
  5. Já teď dostala vzoreček k nákupu šampónům a nemám s ní vůbec žádný problém, nedávno jsem si kupovala micerálku od Garnieru a ta od YR dokonce odličuje lépe než ta od Garnieru.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Micelárku od Garnieru jsem také měla, ale nemohu říct, jak skvěle odličuje, jelikož jsem s ní převážně dočišťovala pleť. Ale byla jsem s ní spokojená. Každá máme jinak citlivou pleť, kdybych dříve věděla, že jsi s ní spokojená, klidně bych ti vodu poslala na spotřebování. :)

      Vymazat
  6. ja som ju kupovala mame na narodeniny a nesťažovala sa na ňu :OO ..kúpila som jej aj krém z tej istej sady..mám doma pár sprchových gélov aj denný krém a tiež nemám problém..hold každý máme inú pokožku :/

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, bohužel na tento produkt je negativity ažaž. Má tvoje maminka citlivou pleť? Pokud má normální až mastnější věřím, že tak pálit na ni nemusí. :)

      Vymazat
  7. Já teda tuto značku miluju. Já byla zklamaná u jejich řasenky, ale jinak jsem se vším spokojená. Také v obchodě jsem ještě nikdy nenarazila na otrávené prodavačky, což taky beru jako +.
    Ale ne vždy je vše perfektní a taky každému sedí něco jiného, no.:)
    Blog na zabití

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toto byla má druhá zkušenost se značkou a do třetice již šanci ode měznovu nedostane. Jedině nějaký sprchový gel bych vyzkoušela. Ale micelární vody se jim nepovedly. Každá však máme jiný typ pleti, někomu sedne, někomu ne. :) Je fajn, že jsi se značkou spokojená.

      Vymazat