Zimní must have - zimní oblečení a doplňky

12/20/2016 06:09:00 odp.


Rána už narozdíl od podzimu nejsou chladná, ale vyloženě mrazivá a určitě všichni z nás už vytáhli z šatníku zimní oblečení a doplňky, které k zimě náleží. Případně si nějaké nové, slušivé kousky koupili v obchoďácích. Já letos zimní oblečení skoro nenakupovala, až na nové boty, nějaké teplé ponožky a cardigan, které jsem nutně potřebovala, abych mrazivé dny přežila bez ujmy.
Dnes jsem si nachystala článek o tom, co je pro mě zimní nezbytností a věci, bez kterých bych většinou nevyšla z domu. Řeč je o bundě či kabátu, který nás zahřeje a navíc udělá pěknou postavu, dále cardigan s kožíškem, šálu, čepici a rukavice, někteří milují nosit klapky na uši, ovšem tento trend já vynechávám, dále kozačky, ať už na podpatku nebo bez něj. To byly věci, které nosím po venku, teď se ale přesunu na kousky, které nesmí chybět v době, kdy příjdu promrzlá z venku. Den si nedokáži představit bez teplých chlupatých ponožek - které miluji buďto na chození po bytě nebo na spaní, papučích a županu, který nosím v době, kdy mám na sobě pyžamo a je mi chladno. A nesmím zapomenout na nutnost a tou je jakýkoliv balzám na rty. Neboť mívám v zimě často popraskané rty.

A jaká je vaše zimní nezbytnost? Nosíte klapky na uši?

Velkou vánoční soutěž vyhrává soutěžní e-mail:
hedvikabar@gmail.com, gratuluji!

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Jsem nemocná takže momentálně se bez teplých ponožek, deky a pomády na rty nehnu ani na krok :/.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, úplně jsem zapomněla zmínit deku a teplý čaj. :D Uzdrav se. :)

      Vymazat
  2. Huňate ponožky sú totálny must have!:D Takisto aj kvalitný balzam! Pre mňa aj kvalitný krém na pleť, telo a ruky, v zime sa mi pokožka veľmi vysušuje

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi také, především rty, ruce a nohy. Tam je každodenní péče tělovými hutnými krémy nezbytná. :)

      Vymazat