Tipy na vánoční dárky pro novorozence

12/01/2016 08:30:00 dop.

Čekáte vy nebo někdo z příbuzných miminko? Případně je již na světě a chcete mu i jejim rodičům udělat radost? Myslela jsem i na ty nejmenší a zapátrala jsem v paměti, co jsem před pár lety darovala čerstvým rodičům já.


Fotoalbum, které můžete mít jak v růžové, tak v modré barvě. Do alba si lze zaznámenávat vlastní poznámky, první krůčky, slova, prohlídky u lékařů apod. Krásná vzpomínka.


Krabice s fotorámečkem, plyšák, bryndáčkem a dečkou/osuškou, potěší jistě každou maminku.


Dárková taška s dětskou kosmetikou. I malé děti se musí koupat a mazat různými krémy a olejíčky.

Dětská hrací podložka, hrazda, deka. Na trhu jich je nespočet. Můžete ji mít na sedačce, na stole nebo na podlaze. A dítko bude v teploučku.

Kojenecké oblečení, děti rostou jako z vody, proto kupujet radši o pár čísel větší. Já ráda darovala bodyčka, či teplákovky.


Dětské nosítko, já sama jsem proti nosítkům, příjde mi to oměrně nebezpečné pro dítě, především v zimě  - máma, či táta může kdykoliv zakopnout, upadnou a zabít tak svého drobečka. Ale i tak je to velmi oblíbená věc.

Dudlík, must have každého malého miminka. Na trhu jsou různé druhy barev, tvarů..

Dětské chůvičky, ty by měla být doma každá domácnost s malým miminkem. Když dítě bude v ložnici spát, a vy se budete chtít v klidu dívat na televizi či žehlit kupu vypraného prádla, nebudete muset mít otevřené dveře, abyste ho slyšeli, pokud by plakalo.

Autosedačka, to spíše pro rodiče, kteří miminko teprve čekají a zatím si ji nepořídili, či nebudou kupovat kompletní kočátek i s autosedačkou pro novorozence.
Máte v rodině či u známých nějaké malé miminko? Nebo jste zrovna těhotná maminka?

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Žiaľ nepoznám momentálne žiadne bábo, ale tie vecičky sú krásne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, aspoň máš tipy na dárky pro své do budoucna, pokud nějaké plánuješ. :)

      Vymazat
  2. Takéto darčeky by nás určite veľmi potešili v čase, keď bol syn ešte maličký ♥

    OdpovědětVymazat