Svědivá a podrážděná vlasová pokožka? S Vichy už ne!

12/01/2016 05:36:00 odp.



Také jste občas bojovali, či stále bojujete se svědivou a podrážděnou vlasovou pokožkou? Já se s ní potýkala a bohužel ještě potýkám v současné době. Vždy jsem nějak extrémně neřešila, jaký šampón si na mé vlasy nanesu, zda bude obsahovat parabeny a silikony, či nikoliv, případně jakou značku. Od té doby, co mě nesnesitelně začala svědit pokožka jsem začala hledat příčinu - jako první jsem si myslela, že jsem si zapomněla pořádně vymýt šampón z vlasů, ovšem i když jsem si ho následně znovu pořádně vymyla, hlava svědila znovu. A tehdy mi z lekárny.cz přišla domů zásilka s ultrazklidňujícím šamponem od Vichy k recenzování. Šampon se vyrábí jak pro suché vlasy, tak i pro normální až mastné.


Ultrazklidňující šampon působí okamžitě, respektivě po první aplikaci a vlasová pokožka je zklidněná po dobu 48 hodin od nepříjemného svědění.  Šampon se aplikuje na vlhké vlasy, jemně se vmasíruje do vlasů, nechá se 1 minutu působit a následně se řádně z vlasů vymyje. Po 48 hodinách je zapotřebí si vlasy znovu umýt a na dva dny máte opět pokoj.

Jedná se o gelovou jemně parfemovanou (lekárenskou) texturu, která zanechává svěží pocit a vytváří bohatou pěnu. Již při nanášení cítíte obrovskou úlevu.

  • Posiluje zcitlivené vlasové vlákno.
  • Zklidňující fornule s klinicky prokázaným účinkem.
  • Hypoalergenní.

Složení šamponu:
  • Sensirin: klinicky prokázané zklidňující účinky. 
  • Panthenol: hebčí, zářivější, poddajnější vlasy.
  • Vitamín Cg: známý svými antioxidačními vlastnostmi.
  • Bez sulfátů.
  • Bez parabenů.
  • Bez silikonů.

Šampon používám zhruba tři měsíce a za tu dobu se mi pokožka velmi zlepšila. Sice občas zasvědí, ale už to není takový extrém, jako před pár měsíci, kdy jsem celé dny a noci nedělala jiného, než si škrábala hlavu a někdy až krve. Ze začátku jsem si myla vlasy pravidelně po 48 hodinách, dnes už si je myji i po 4 dnech a pokožka nesvědí. Šampon od Vichy mohu vřele doporučit. A pokud byste o něj měli zájem, na e-shopu jej mají jak pro suché vlasy, tak i pro normální až mastné vlasy.

Mé hodnocení: + Účinnost
                         + Zklidnění pokožky
                         + Neobsahuje silikony a parabeny
                       +/- Cena

Jaké používáte vlasové šampony? Bojujete s lupy?

INSPIRACE ČTENÍ: Tipy na vánoční dárky pro ženumužedětimiminka a velká vánoční soutěž.

You Might Also Like

10 komentářů

  1. já používám šampony normálně s drogerky, teď aktuálně Gliss kur na střídačku s Alpecinem. Celkově věřím, že šampony a kosmetika z lékárny jsou moc dobré a účinné. Bohužel v cenovém rozmezí se pohybuje většina kvalitnějších šamponů ve vyšší ceně... :/

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, jsou, bohužel jsou drahší, ale za to vydrží jednou déle než ty z drogerie. :)

      Vymazat
  2. také niečo by som mala vyskúšať, ja mám problém s lupinami :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to příteli pomohla Bioderma. Případně mému bratrovi Head and shoulders či Garnier Fructis. :)

      Vymazat
  3. Vichy kozmetiku nezvyknem používať, no môže byť naozaj dobrá. Ja mám občas problémy zo svrbením, no to najmä počas leta, keď sa často potím a pod.

    Čo je dobré to musím mať aj s novou vianočnou GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To také občas mám. Hlavně z chlorované vody.

      Vymazat
  4. Naštěstí mě netrápí z těchto nešvarů žádný. Mám spíš problém s rychle se mastícími se vlasy a roztřepené konečky, i když teď to není už tak hrozné jak to bývalo. Snažím se používat šampony lehčího složení, přírodní a nepoužívám různé laky, gely, nežehlím je ani nefénuji pouze občas. Jím vitamíny a zatím nemám s vlasy ani pokožkou velké problémy. S Vichy vlasovou kosmetikou nemám zkušenost ale s pleťovou ano.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to používej především přírodní šampony pro mastné vlasy a konečky pravidelně zastřihávej. :)

      Vymazat
  5. Ja mam problem, ze mi dost padaju vlasy a uz som aj rozmyslala ,ze si kupim nejaku specialny sampon v lekarke lebo v drogerke na tento problem nic nie je ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Být tebou, vykašlala bych se na marné hledání v drogeriích a zašla bych do lékárny rovnou, kde ti poradí, případně ti doporučí nějaké tablety na padání vlasů. Vím, že jsem s tím také jednou bojovala a nějaké přírodní tablety se mi osvědčily. :)

      Vymazat